Elipson revamps گردونه محدوده با رنگی سری

Elipson صوتی جدید رنگی طیف وسیعی از turntables جایگزین آلفا و امگا محدوده آوردن با آنها تعدادی از پیشرفت ها و

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399

Elipson صوتی جدید رنگی طیف وسیعی از turntables جایگزین آلفا و امگا محدوده آوردن با آنها تعدادی از پیشرفت ها و ویژگی های جدید است.

Elipson صوتی رنگی گردونه محدوده همچنان صوتی فرانسوی نام تجاری اخلاق توسعه و ساخت آن وینیل بازیکنان در فرانسه با قیمت جدید آن محدوده شروع مقرون به صرفه £279.

مرتبط: بهترین Turntables

رنگی پشتک می آید در دو محدوده رنگی 200 و رنگی 400. 200 سری است که ورود به سطح محدوده 400 اواسط محدوده ارائه و در بالای رنگی کربن نسخه.

سری جدید آینه مدل های قبلی با رنگی 200 و 400 محدوده شامل یک عرشه استاندارد در کنار یک مجتمع RIAA نسخه پیش تقویت کننده و یک مدل که ویژگی های پیش تقویت کننده بلوتوث aptX-HD قابلیت اتصال USB و خروجی. ارزان تر و رنگی 200 سری از ویژگی های matt black شاسی پی وی سی و آلومینیوم tonearms در حالی که رنگی 400 مدل بالا براق لاکی PMMA شاسی و فیبر کربن tonearms.

برخی از turntables نیز در دسترس هستند در یک اعتصاب قرمز پایان

همه از عرشه مخصوص ماشینها ممنوع در طیف رنگی یک Ortofon OM10 کارتریج با به روز رسانی 2MRed متعلق به دو premium قیمت کربن editions (Chroma کربن و رنگی کربن RIAA BT).

این محدوده شامل تعدادی از ویژگی های با هدف افزایش نگاه و قابلیت استفاده و عملکرد صوتی. همه جدید turntables باید tonearms با بالابر دستی از جمله دانه بندی در وزنه تعادل و رایگان مکانیکی در مقیاس تر برای تنظیم. ضامن سوئیچ دیجیتال موتور شده re-مدل دهید با مواد جدید و پس از اتمام.

بهبود بیشتر شامل جدید میز دوار محور سیستم طراحی شده برای کمک به بهبود ثبات و دقت است. جدید الکترونیکی موتور سیستم ساکت تر است با توجه به جدید damped مسکن کاهش ارتعاشات در شاسی. پیشرفت های بیشتر شامل کنترل بهتر موتور را با سرعت و دقت و دوباره طراحی صفحه گرامافون ارائه می دهد که هماهنگی بیشتر و سرعت و دقت.

جدید رنگی گردونه محدوده در UK در دسترس است در حال حاضر با قیمت شروع در £279 برای رنگی 200 و هدف قرار دادن £699 برای گل سرسبد رنگی کربن RIAA BT عرشه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن