EA بازی 2020: چگونه به تماشای امشب بزرگ دیجیتال رویداد و آنچه که ما انتظار می رود برای دیدن

به عنوان های اصلی بازی را نشان می دهد مانند E3 سال 2020 و Gamescom لغو شده اند, با توجه به Covid-19 ناشران در

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

به عنوان های اصلی بازی را نشان می دهد مانند E3 سال 2020 و Gamescom لغو شده اند, با توجه به Covid-19 ناشران در حال پیدا کردن راه هایی برای میزبان رخدادهای خود را به خانه بازی های بزرگ نشان می دهد و اطلاعیه ها و اخبار در جای خود است.

Electronic Arts یکی از بسیاری از شرکت های بزرگ اتخاذ چنین عمل با EA بازی مجموعه ای از ویژگی های تعدادی از عظیم نشان می دهد به روز رسانی و شگفتی برای شرکت در کتابخانه در حال رشد از بازی ها. مجموعه را به جای امشب شما قادر به گرفتن تمام عمل آن را به عنوان اتفاق می افتد.

بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد EA بازی 2020 از جمله که در آن به تماشای آن زمانی که آن را می گیرد و آنچه که ما انتظار می رود برای دیدن از این سال را نشان می دهد.

مرتبط با: آخرین ما 2 نقد و بررسی

EA بازی 2020 تاریخ و زمان – زمانی که در آن است ؟

بزرگ نشان می دهد که تقریبا بر ما. آن را در ژوئن 19 در 00:00 BST/ژوئن 18th در 4ساعت PT به این معنی شما نیاز به ماندن بگیرید و نه دیر/زود به گرفتن تمام اخبار و اطلاعیه ها به عنوان آنها رخ می دهد.

EA بازی در تمامیت خود را در کنار همه این تریلر در دسترس خواهد بود بر روی تقاضا بلافاصله پس از خود را نشان می دهد بنابراین کسانی که مایل به خراب کردن خواب خود برنامه می توانید بدون هیچ گونه مشکل. ما نمی خواهد دروغ آن را بدجور وسوسه انگیز برای اقامت فقط برای دیدن اگر Mass Effect Trilogy باعث می شود ظاهر.

EA بازی 2020 جریان – که در آن می توان آن را?

شما قادر خواهید بود به تماشای EA بازی را از طریق ناشر رسمی یوتیوب و کشش کانال اگر چه یک لینک برای جریان خود را هنوز به سطح. ما مطمئن شوید که به آن شامل در اینجا یک بار آن را ندارد.

EA بازی 2020 اخبار و اطلاعیه ها – آنچه که ما انتظار می رود برای دیدن

Electronic Arts در حال حاضر ریخته لوبیا در چند چیز انتظار داریم که در این هفته نشان می دهد از جمله معمول مطالب موجود در آن سالانه فرانشیز ورزشی و Star Wars: اسکادران جدید سگ جنگی تجربه از انگیزه Studios که پرده آن اولین نگاه اجمالی از گیم پلی در این سال نشان می دهد.

ما وارد یک زن و شوهر از چیزهایی که ما امید یا انتظار برای دیدن از EA بازی سال 2020 است.

Mass Effect 2

Mass Effect Trilogy Remaster

پس از underwhelming انتشار Mass Effect: Andromeda Bioware را پس از توقف حق رای دادن است هرگز همان. بازیکنان در حال شک و تردید در مورد آینده خود چسبیده بر روی این عظمت که یک بار وجود داشته است در گذشته است. بنابراین آن را تا حدودی عجیب و غریب است که Electronic Arts نشده کشف و ضبط چنین فرصتی برای به روز رسانی سه گانه اصلی برای سیستم عامل های مدرن.

Dragon Age 4

ما تصور بایوور بزرگ بعدی تلاش خواهد شد که به PS5 و Xbox سری X و به احتمال زیاد خواهد خود را آخرین تلاش برای تولید یک بلند پروازانه پیشگامانه RPG زیر با مشخصات بالا شکست از Mass Effect: آندرومدا و سرود. پس Dragon Age 4 انتظارات بسیار بالا در اطراف آن و با هر نوع شانس آن خواهد شد اگر آن را به پایان می رسد تا حال نشان داده شده است در طول این هفته نشان می دهد.

مرتبط با: FIFA 21

Apex Legends

همه مظنونین

آن را نمی خواهد EA بازی بدون ناشر گسترده فهرستی از عنوان های موجود و فرانچایز ساخت ظاهر. FIFA, Madden, NFL و همه از آن دیگر ورزشی مجوز خواهد شد به شدت برجسته به عنوان بازیکن خواهد شد مشتاق به یادگیری در مورد تمام به روز رسانی های آینده در نظر مکانیک مجوز و حالت است. داده شده آنها به فروش میلیون ها نفر هر سال ما به سختی می تواند آنها را سرزنش.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن