Dropbox کلی راه اندازی یک برنامه مدیریت رمز عبور, اما آن را فقط دعوت

اگر شما اعتماد به Dropbox خود را با عکس ها و اسناد مهم وجود دارد یک فرصت خوب شما می خواهم خوب با شرکت نگه داشت

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399

اگر شما اعتماد به Dropbox خود را با عکس ها و اسناد مهم وجود دارد یک فرصت خوب شما می خواهم خوب با شرکت نگه داشتن کلمه عبور خود را امن بیش از حد.

ما در حال حدس زدن که گفتگو شده است که اتفاق می افتد در ابر ذخیره سازی شرکت به تازگی بیش از حد به دلیل آن را فقط کلی راه اندازی یک رمز عبور مدیر.

Dropbox کلمه عبور فقط نشان داد تا بر روی فروشگاه Google Play, اگر چه این دعوت تنها در حال حاضر. از توضیحات برنامه به نظر می رسد کاملا استاندارد.

آن را حفظ تمام کلمات عبور شما را در یک مکان به طور خودکار همگام سازی با تمام دستگاه های خود را در حالی که ارائه دانش صفر رمزگذاری برای اطمینان از که شما باید دسترسی به کلمه عبور خود را معنی هکرها یک شانس ایستادن نیست.

مرتبط: بهترین رمز عبور مدیر 2020

این شرکت می گوید شما قادر خواهید بود برای ورود به نرم افزار و وب سایت تنها با یک کلیک و ذخیره رمزهای عبور جدید به شما به عنوان ورود به آنها را.

"Dropbox کلمه عبور (بتا) را فراهم می کند امنیت رمز عبور با ذخیره تمام کلمات عبور شما را در یک مکان امن و سپس پر کردن نام کاربری و کلمه عبور بنابراین شما فورا می توانید ورود به وب سایت و برنامه های کاربردی" شرکت نوشت. "شما به راحتی می توانید ایجاد و ذخیره منحصر به فرد و کلمه عبور امن به عنوان شما ثبت نام برای حساب های جدید."

روشن نیست که این سرویس را به تمام کاربران اما این شرکت است که قطعا نگه داشتن دعوت به قفسه سینه خود را در حال حاضر.

این برنامه نشان می آید در همان روز اپل راه اندازی یک ابزار جدید برای توسعه دهندگان از مدیران رمز عبور با توجه به کار با iCloud Keychain.

در یک وب سایت جدید این شرکت نوشت: "اپل ایجاد یک پروژه منبع باز برای کمک به توسعه دهندگان از مدیران رمز عبور همکاری برای ایجاد کلمات عبور قوی که سازگار با وب سایت های محبوب.

"رمز عبور مدیر منابع پروژه منبع باز اجازه می دهد تا شما را به ادغام وب سایت-شرایط خاص استفاده شده توسط iCloud Keychain password manager برای تولید قوی کلمه عبور منحصر به فرد. این پروژه همچنین شامل مجموعه ای از وب سایت های شناخته شده برای به اشتراک گذاشتن یک علامت-در سیستم لینک به وب سایت صفحات که در آن کاربران تغییر کلمه عبور, و بیشتر."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن