اژدها سن: تفتیش عقاید کرایسیس 3 و بیشتر عناوین EA در حال حاضر در بخار

Electronic Arts به راه انداخته است تعدادی از بازی های جدید بر روی شیر بخار, بازار, مارک اولین بار بسیاری از آن

توسط POSHTIBANNEWS در 17 خرداد 1399

Electronic Arts به راه انداخته است تعدادی از بازی های جدید بر روی شیر بخار, بازار, مارک اولین بار بسیاری از آنها در دسترس بوده و خارج از منبع پلت فرم.

برای چندین سال این ناشر منتشر کرده است که اکثریت آن را اول ارائه شده از طریق مبدا قرار دادی launcher خود بازار لیست دوستان و ویژگی های دیگر یافت نمی شود در بخار یا حماسی بازی فروشگاه.

در حال حاضر به نظر می رسد Electronic Arts امید به گسترش افق خود به آرامی معرفی کتابخانه خود را از عناوین به شیر سرویس. این شروع با Star Wars Jedi: کاهش یافته است و در حال حاضر توسعه یافته به جای قوی لیست بازی های. ما تمام ذکر شده است از این هفته تازه واردان زیر:

الکترونیک آرتز تایید کرد که اینها تنها برخی از بسیاری از عناوین مجموعه برای رسیدن به بخار در ماه های آینده و به نظر می رسد عمده نسخه های آینده نیز خود را راحت در خدمات. ما فقط می توانیم واقعا این را به عنوان یک امتیاز مثبت برای بازیکنان از آنها دارای گزینه های اضافی که در آن به خرید و لذت بردن از بازی های خود را.

EA Access ناشر اشتراک ماهانه خدمات نیز به بخار. فقط برای £3.99 شما به دست آوردن دسترسی به طاق های دیجیتال, از تخفیف و قابل آزمایش برای این شرکت آخرین نسخه. اگر شما یک فن از امثال Bioware, Respawn Entertainment و سالانه ورزشی, عناوین آن چیزی است که با توجه به ارزش.

"ما می خواهیم به آن را آسان به بازی بازی های شما را دوست دارم در هر کجا که شما می خواهید به بازی. ارائه بازی به Steam جامعه است گام مهمی در دستیابی به این هدف" استراتژیک رشد معاون ارشد مایک سفید گفت. "نه تنها ما هیجان زده به بازی های ما در بخار اما ما نگاه به جلو به در آوردن آنها مقدار و حتی بیشتر زمانی که ما اشتراک در دسترس می شود در تابستان."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن