Dragon Age 4: همه چیز ما در مورد Bioware بزرگ بعدی RPG

Dragon Age 4 در راه است اگر چه Bioware باقی مانده است به طور کامل خاموش در این پروژه پس از آن برای اولین بار ن

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

Dragon Age 4 در راه است اگر چه Bioware باقی مانده است به طور کامل خاموش در این پروژه پس از آن برای اولین بار نشان داد در جوایز بازی در سال 2018 است.

ما گرفتار یک نگاه اجمالی در این پروژه در طول این سال EA بازی اما نه با ذکر نام و هنوز هم وجود دارد هیچ کلمه ای در آن داستان, تاریخ انتشار و یا سیستم عامل. بنابراین, هاردکور, طرفداران RPG فانتزی به سادگی باید صبر کنید و ببینید.

با شکست و زمان بازسازی از سرود Bioware آن نیز در تعدادی از پای در حال حاضر قرار دادن پتانسیل های با کیفیت از بازی Dragon Age 4 در معرض خطر است. اما به ندرت یک پا اشتباه در گذشته و ما در نهایت اعتماد به نفس است که Bioware می تواند در ارائه یک واقعا خیره کننده RPG. ما وارد کرده اید همه چیز را می دانیم وجود دارد در زیر.

Dragon Age 4 News – ترس گرگ افزایش می یابد و در آخرین آشکار تریلر

جوایز بازی سال 2018 دیدم یک مطلب جدید در Dragon Age حق رای دادن نشان عالی تیزر تریلر. آن را به پایان می رسد با چند goosebump القا کلمات از ترس گرگ خود را. "پس شما به من در بر داشت در گذشته است. من گمان می کنم شما باید سوالات."

مرتبط با: آینده بازی PS4

چه Dragon Age 4?

احتمالا در مراحل اولیه توسعه بازی Dragon Age 4 فانتزی آرپیجی اقدام به عنوان قسط چهارم در سری طولانی مدت. کمی دیگر شناخته شده است فراتر از آن و یا چگونه آن را با الهام از Bioware بیشتر تلاش های اخیر.

Dragon Age 4, تاریخ انتشار,

این یک راه طولانی کردن است که بسیار خاص است. Bioware تمرکز اولیه در آینده قابل پیش بینی است سرود که نیست با توجه به انتشار تا ماه فوریه 2019. پس از گرفتن پست-راه اندازی پشتیبانی و به روز رسانی به در نظر گرفتن Dragon Age 4 ممکن است سطح تا سال 2020 و یا حتی بعد از آن.

از نظر سیستم عامل انتظار ما برای دیدن PS4, Xbox Oneو PC. PS5 و Xbox سری X در این کارت با توجه به آنها می تواند راه اندازی بعد از این سال و قطعا در دسترس یک بار Dragon Age 4 در نهایت رول در اطراف.

مرتبط با: FIFA 21

Dragon Age 4 لیست علاقه مندی های – چیزهایی که ما دوست دارم برای دیدن

بزرگتر و بلند پروازانه تر جهان

اژدها سن: تفتیش عقاید بود قطعا هیچ دولا دولا راه رفتن در شرایط دامنه. در بسیاری از راه های آن کاملا بزرگ و پر تعجب آور شخصیت های جدید و هیولا فقط در حال انتظار برای تحت سلطه. که گفت:, ما می توانید ببینید Bioware هل دادن قایق و حتی بیشتر با حتی بیشتر بلند پروازانه جهان.

آن را نیز می تواند به خوبی ببینید کمتر تکرار در محیط های بیش از حد. تفتیش عقاید نگه داشته و شما در کرانههای برای بیش از حد طولانی است که آن را encumbered کلی قدم زدن. Dragon Age 4 باید در تلاش برای بزرگتر حس تنوع سراسر چشم انداز آن با زمین و موجودات ما به سادگی نمی بینم آینده.

افزایش تعداد تخصص

این را مبارزه و سفارشی سازی شخصیت به مراتب جالب تر ما را تشویق به آزمایش با سبک های بازی های مختلف است که ما را وادار به التماس کردن به استراتژی های مختلف در حالی که فکر کردن خارج از جعبه.

برخی از ایده های است که بلافاصله به ذهن می آیند عبارتند از: Templar Rogue, Assassin, و بیشتر. طرفداران در حال حاضر به ابراز اشتیاق خود را برای چنین علاوه بر این نمایشگاه بسیار بالقوه برای توانایی های جدید و زیبایی ایده هایی که واقعا می تواند کمک به شما ایستادگی کردن.

مرتبط با: Cyberpunk 2077 پیش نمایش

حل و فصل تفتیش عقاید cliffhanger

ما نمی خواهد از بین بردن هر گونه جزئیات در اینجا به دلیل آن را بهتر به تجربه آن را برای خودتان اما ما به شدت می خواهم Dragon Age 4 به حل و فصل موضوعات و توطئه چپ حلق آویز توسط سلف خود.

به Solas داستان خاص پنهان بسیاری از اسرار ما مشتاق به کشف و می تواند منجر به مقدار زیادی از موقعیت های جذاب در عاقبت.

یک ارتباط عمیق تر با ما اعضای حزب

رابطه بین ما دوستان مجازی همواره یکی از بزرگترین نقاط قوت در Bioware عنوان. شما نه تنها تبدیل به نبرد سخت رفقای اما حتی شکل روابط عاشقانه با شخصیت خود را انتخاب کنید. ما می خواهم این به معنی بیشتر به جای صرفا نتیجه گیری در یک نرم هسته ای صحنه های جنسی.

گفت و گو های اضافی انتخاب و ماموریت تعمیق روابط هنگامی که شما در رسیدن به یک آستانه خاص خواهد بود شگفت انگیز را ببینید. شاید این می تواند نتیجه در جدید پاداش در فرم از تجهیزات و توانایی در غیر این صورت دست نیافتنی. آن را می خواهم تشویق ارزش پخش در حالی که همچنین ساخت تصمیم گیری های ما احساس معنی دار است.

آیا شما هیجان زده برای Dragon Age 4? آنچه شما می خواهم برای دیدن ؟ اجازه دهید ما می دانیم در Facebook و Twitter @trustedreviews!

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن