دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ممنوع از کشش و او احتمالا سرزنش بزوس

اگر شما خواندن این تیتر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ممنوع از Tw– و فرض حروف -itter خواهد, دنبال, این گزارش آم

توسط POSHTIBANNEWS در 9 تیر 1399

اگر شما خواندن این تیتر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ممنوع از Tw– و فرض حروف -itter خواهد, دنبال, این گزارش آمده است که در ناامیدی.

اما کلمه ای که رئیس جمهور ایالات متحده شده است به طور موقت ممنوع از بازی-محور جریان پلت فرم Twitch است و نه بزرگ خبری نیست ؟

آمازون متعلق به خدمات به حالت تعلیق در مغلوب ساختن پیشی جستن حساب برای نقض قوانین "نفرت انگیز رفتار". مرور به twitch.tv/donaldtrump در حال حاضر ویژگی های پیام: "متاسفم. مگر اینکه شما یک ماشین زمان است که محتوا در دسترس نیست."

در بیانیه صادر شده به رسانه ها, حرکت یا کشش ناگهانی سخنگو گفت: "مانند هر کس دیگری سیاستمداران در حرکت یا کشش ناگهانی باید پایبند به شرایط استفاده از خدمات ما و جامعه دستورالعمل. ما را استثنا سیاسی و یا انتشار محتوا را در محتوای گزارش به ما که ما را نقض قوانین است."

Twitch قبلا پرچم نظرات از مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2020 انتخابات تجمع در تولسا اما این تعجب برای دیدن شرکت رها کردن چکش ممنوعیت البته به طور موقت.

مغلوب ساختن پیشی جستن تقریبا قطعا این را به عنوان یک کینه جو عمل می کنند و آخرین بارب در طولانی خود را-در حال اجرا دشمنی با مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس که او نیز صاحب واشنگتن پست به طور منظم خار در رئیس جمهور ،

اما توییتر همچنان به پرچم مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها به صورت گمراه کننده و دستکاری محتوای پنهان کردن برخی از دلایل آنها تحریک خشونت منجر به خشمگین تظاهرات از سوی رئیس جمهور.

مرتبط: بهترین VPN 2020

و همچنین به عنوان ملامت از Twitch چند مشخصات بالا subreddits از جمله r/The_Donald و r/ChapoTrapHouse برداشته شد از ق با استناد به گفتار نفرت مربوط به موارد نقض.

از r/The_Donald آوازی pro-مغلوب ساختن پیشی جستن جامعه Reddit مدیر عامل شرکت استیو هافمن می گوید: (از طریق آستانه): "ق ماموریت را به جامعه و متعلق به همه جهان است و گفتار در جهان و در ق است که مانع دیگر مردم را از انجام این کار است.

"اذیت و آزار گفتار و یا گفتار نفرت مردم مانع از آمدن به ق و احساس امنیت و آسیب پذیری ... بنابراین اگر ما سخنرانی در ق که جلوگیری مردم از استفاده از ق راه است که ما قصد داریم آن را برای استفاده می شود یا این که ما مانع از دستیابی به ماموریت ما سپس آن را در واقع بسیار آسان تصمیم گیری است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن