خطرناک آیفون 12 شایعه نکات تلویزیون-آی فون ارزان 12 با 4G

درک این است که اپل در نهایت رفتن همه در بر 5G با آیفون 12. اما علاوه بر این اخیر به توییتر نشت تیپ است که نشان

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

درک این است که اپل در نهایت رفتن همه در بر 5G با آیفون 12. اما علاوه بر این اخیر به توییتر نشت تیپ است که نشان می دهد در غیر این صورت با یک کاملا الکی شایعه.

با توجه به ادعا leaker که ما شنیده نشده از قبل از شرکت در حال برنامه ریزی بر روی 4G LTE نسخه از آیفون 12 و آیفون 12 حداکثر. امگا نشت reckons این مدل را ببینید قیمت پایه از آی فون 12 قطره توسط یکی دیگر از 100 دلار برای تنها $549 در حالی که آی فون 12 Max 4G خواهد در شروع £649.

آیا او به معنی iPhone 12 Pro در اینجا و یا دیگر بزرگتر صفحه نمایش دستگاه نشسته زیر pro ردیف روشن نیست. قیمت نقل به میزان قابل توجهی پایین تر از 5G قیمت مخفیگاه آنان توسط پرکار اپل leaker جان Prosser, که گفت که این گوشی با نسل بعدی تلفن همراه اتصال به داده ها را در شروع $649 و $749.

مرتبط: بهترین آیفون 2020

البته شما باید این کار را با غول کامیون کمپرسی پر از نمک است. این leaker نیست برای ما شناخته شده است و این حساب تنها مجموعه-تا دیروز. اتفاقی نیست که زمانی که ما متولد شد.

به عنوان مثال یکی دیگر از نشت ادعا می شود یک تصویر از یک گوشی با نام LG مخملی با استفاده از یک تصویر است که به نظر می رسد مانند یک گوشی هوشمند از حدود یک دهه پیش با یک تک لنز دوربین. اما ما برای خرید این واحد دوم.

صرف نظر از صحت این ادعا را بر اساس پوستر خود اطلاعات ما نمی شک امکان آی فون 12 منهای 5G که در واقع ممکن است هزینه کمتر است.

نه همه کاربران ساکن در مناطق که در آن 5G است و در حال اجرا است و به احتمال زیاد باقی می ماند این مورد واقعا برای برخی از زمان. اگر آی فون 12 fanciers می توانید ذخیره کنید $100 با اجتناب از چیزی است که آنها نیاز ندارد, بسیاری از را احتمالا اپل تا در آن.

اپل ما را شگفت زده با خود قیمت گذاری در حال حاضر این سال در خدمت آی فون SE فقط برای $399 در ایالات متحده, اما $549 برای پایه آیفون 12 – 5G یا هیچ 5G – به نظر می رسد کمی خیالی از جایی که ما نشسته است.

آیا شما خرید آیفون 12 در 4G اگر شما می تواند صرفه جویی در چند باب? اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن