DJI اسمو معامله جیبی : ذخیره £ 100 در این پینت اندازه دوربین 4K

تماس با تمام vloggers -- دوربین نهایی قابل حمل از DJI به همین حال دریافت تخفیف عظیم ، اجازه شما کیسه دستگاه بر

توسط POSHTIBANNEWS در 28 مرداد 1399

تماس با تمام vloggers -- دوربین نهایی قابل حمل از DJI به همین حال دریافت تخفیف عظیم ، اجازه شما کیسه دستگاه برای عظیم £ 100 کمتر از قیمت درخواست اصلی آن است.

در هر زمان دیگر از سال، شما می شود انتظار می رود به زمین 329 £ کامل برای جیب DJI اسمو، اما با این معامله استلکر از طریق فروشگاه جهانی EBay جهانی Currys، آن را فقط شما مجموعه ای از 229 پوند است.

هنگامی که آن را به وبلاگ نویسی می آید, آن را به ندرت به عنوان ساده به عنوان چیدن یک دوربین و گرفتن با آن. شما باید در نظر آوردن یک میکروفن خارجی، گیمبال، و یا حداقل یک سه پایه، بنابراین شما می توانید دوربین را دور از صورت خود را نگه دارید در حالی که شما انجام کار خود را. با جیب DJI اسمو، لازم نیست که در مورد هیچ یک از این نگران باشید.

به عنوان یک دستگاه در یک، دوربین ویژگی های 3 محور مکانیکی گیمبال ساخته شده در، بنابراین فیلم صاف باقی خواهد ماند حتی در حالی که در حال اجرا. صحبت از فیلم شد، و با وجود قد کوچک آن، جیب اسمو می تواند تا 4K 60fps ثبت.

حتی یک صفحه نمایش کوچک در جیب اسمو خود که، به عنوان هر vlogger به شما بگویم، ضروری است برای قاب کردن شات خود را به درستی و در نتیجه کمتر اشتباه به عنوان شما خودتان را در رفتن فیلم وجود دارد.

برای دستگاه های مشابه همه در یک، مانند سونی ZV-1، شما انتظار دارید که به پرداخت بسیار بیشتری برای امتیاز. ZV-1 خود را در حلقه در £ 699 ، و در حالی که GoPro قهرمان 8 نزدیک تر خواهد بود به همان جمعیتی به جیب DJI اسمو ، کرایه GoPro هنوز هم شما مجموعه ای بیش از £ 300 این روزها.

در بررسی چهار ستاره ما برای جیب اسمو، توضیح داده شده است: "این تنها دوربین جیبی است که ترکیب ضبط 4K با سه محور گیمبال، که آن را بسیار منحصر به فرد است. انداختن در ترفندهای نرم افزاری مانند ActiveTrack و Motionlapses و شما یک دوربین کوچک همه کاره است که کارها که هیچ یک از رقیبان خود را نمی تواند."

با 100 پوند خاموش با این حال، جیب DJI اسمو تبدیل شده است حتی بیشتر از سرقت، و یک دستگاه ورود به سطح بزرگ برای vloggers.


برای ارائه های شگفت انگیز تر، ما را دنبال @TrustedDealsUK

ممکن است اگر شما روی معامله کلیک کنید و یک مورد بخرید، کمیسیونی کسب کنیم. به همین دلیل است که ما می خواهیم مطمئن شویم که شما از خرید خود آگاه و خوشحال باشید، به طوری که شما همچنان به ما برای خرید مشاوره نیاز به شما تکیه می کنند.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن