پادشاهان جنگهای صلیبی 3 توسط فرود در ماه سپتامبر پس از هشت سال صبر

آن بوده است که هشت سال پس از انتشار پادشاهان جنگهای صلیبی 2, اما در حال حاضر پس از مدت ها انتظار طرفداران این

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

آن بوده است که هشت سال پس از انتشار پادشاهان جنگهای صلیبی 2, اما در حال حاضر پس از مدت ها انتظار طرفداران این سری در نهایت رفتن به دریافت یک جدید قسط. پادشاهان جنگهای صلیبی 3 در حال آمدن است در فقط چند ماه زمان است.

Paradox Interactive اعلام کرد که مدتها در انتظار نسخه جدید در تریلر سینمایی. آن را در حال حاضر در دسترس برای قبل از سفارش و منتشر خواهد شد بر روی کامپیوتر در سپتامبر 1 سال 2020 است.

این تریلر نشان می دهد که مورد آزار واقع شدند و پسر جوان در حال تحول به یک پادشاه قدرتمند در حالی که راوی توصیف مهارت ها و "حیله گری" او نیاز به موفقیت. نگاهی به شرح زیر است.

مرتبط: بهترین بازی PC سال 2020 – همه عناوین شما نیاز به بازی در بازی خود را ریگ

گراند-سری استراتژی است که شناخته شده برای آن بیش از حد arching سبک مدیریت اجازه بازیکن را کنترل شهرک دیپلماسی استراتژی نظامی و خیلی بیشتر.

در حتی کوتاه تر تریلر گیم پلی ما رو یک نگاهی به پادشاهان جنگهای صلیبی 3, براق, نقشه جدید و شخصیت می سازد. نقشه کشیده از دایره قطب شمال به آفریقای مرکزی و این همه به نظر می رسد خیلی خوب است اگر ما علاقه مند به دیدن چگونه به خوبی مدیریت بازی را مجموعهای از منوها و ابزارها هستند. نگاهی به گیم پلی تریلر زیر مشاهده کنید.

آموزش جدید به دنبال توسعه پادشاهی ایرلند, معرفی بازیکنان به آرامی به جهان از پادشاهان جنگهای صلیبی که بدنام است برای برخی از آن پیچیده تر و پیچیده ابزارهای مدیریت است.

Paradox Interactive به نظر می رسد باید متوجه باشند که این سری ممکن است مجبور به ارائه یک شاخه زیتون به uninitiated به منظور برنده شدن بیش از استراتژی جدید پارسه – به عنوان یک نتیجه وجود دارد مقدار زیادی از مفید جدید titbits به معرفی بازیکنان جدید در کنار آموزش است. خوب است علاوه بر این به یک بازی پیچیده.

این بازی همچنین بهره مندی از علاوه بر این از شوالیههای شخصیت که عمل به عنوان ژنرال خود را بر روی نقشه های تاکتیکی. این شخصیت خود را با صفات و شخصیت تاثیر می گذارد که ارتش خود را و توانایی خود را برای حکومت کردن بر آنها. این خواهد بود که آشنا به بازیکنان محبوب Total War series البته بدون قابلیت زوم در نزدیک به یک نبرد نقشه و نظارت فردی درگیری در جزئیات. به جای آن ارتش خود را برخورد خواهد شد مانند دو غول هری پاتر قطعه شطرنج – به عنوان یک مشخصه از سری.

مرتبط با: Age of Empires 4 – 5 چیزهایی که ما به دنبال به جلو به

است که برگ های زمان و فضا برای قرار دادن واقعا بزرگ' در گرند استراتژی است. شما نظارت مقدار زیادی از جزئیات در سراسر پادشاهی قرون وسطی در پادشاهان جنگهای صلیبی 3. به عنوان طرفداران این سری را می دانم که این حاکم سیم را دوست دارد برای رفتن به جزئیات و تشکر به توسعه بازی tech در این هشت سال از پادشاهان جنگهای صلیبی 2 – وجود دارد مقدار زیادی از دامنه را برای انجام این کار. بیش از همیشه در واقعیت است.

ما خواهید بود به نگه داشتن چشم خود را پوست کنده و گوش ما به زمین برای بیشتر پادشاهان جنگهای صلیبی 3 به روز رسانی. سازمان دیده بان این فضا است.

این بازی در دسترس برای قبل از سفارش در بخار برای £41.99 – و یا شما می توانید قبل از سفارش Royal Edition برای £57.99.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب