سازندگان بتمن Arkham سه گانه در نهایت وجود خود را تایید تیم ملی خودکشی بازی

پس از ماه ها شایعات و گمانه زنی ها، Rocksteady در نهایت وجود خود را به عنوان تیم ملی خودکشی و زمانی که ما می ت

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399

پس از ماه ها شایعات و گمانه زنی ها، Rocksteady در نهایت وجود خود را به عنوان تیم ملی خودکشی و زمانی که ما می توانیم انتظار آن را ببینید تایید کرد.

Rocksteady با توییت کردن از حساب رسمی خود، بازی آینده را با تصویری از سوپرمن رو به دور از دوربین، آرم تیم ملی خودکشی که بر روی سر او قرار دارد، تأیید کرد. فراتر از آن، ما در مورد آن بسیار کم می دانیم فراتر از چند گزارش.

بازی در عمل را در DCFandome sources در 22 اوت، اگر چه منابع ادعا می کنند ما نمی خواهد دیدن بسیاری از آن فراتر از تریلر اولیه را ببینید. ظاهرا بازی به عنوان یک عنوان سرویس با هم در یک سیستم آنلاین در یک سیستم مشابه به انتقام جویان مارول که در آن شما به عنوان قهرمانان متعدد و شرور از جهان DC بازی. 

Rocksteady مسئول محبوب بتمن Arkham سه گانه ، با آخرین ورودی که راه اندازی شده چند سال پیش. پس، هر چي که اين بازي جوخه انتحاري تموم بشه، خيلي وقته که ميشه. آن را در حال توسعه برای کنسول های نسل بعدی است و به احتمال زیاد تعدادی از سال دور از انتشار، اگر چه ما بیشتر در آینده این ماه.

در اینجا چیزی است که ما از Arkham شوالیه در بررسی 4.5/5 ما فکر: "این بازی حتی بزرگتر و حماسی تر از Arkham شهر است، اما که در جزئیات لوکس و نمی کند مسیر از دست دادن آنچه که شوالیه تاریکی چنین قدرتمند protagonist. ما می توانیم گسل در مبارزه خسته کننده Batmobile انتخاب کنید و یا راه بازی تکامل یافته است، اما این عدالت بازی را انجام نمی شود."

ما امیدواریم که تیم ملی خودکشی خود را از انتقام جویان مارول متفاوت, از آن خواهد شد و نه بی دست و پا داشتن دو غارت مبتنی بر ماجراجویی ابرقهرمان در بازار برای چند سال. این غیر معمول خواهد بود اگر جاه طلبی سینمایی راه خود را به دنیای بازی می کند. اگر شما علاقه مند به پریدن به تلاش های کریستال پویا تعجب, بتا ضربات امشب.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب