Crash Bandicoot خواهد بود که به تلفن همراه به عنوان یک بازی دونده

دونده بی پایان سرگرم کننده هستند اما بعد از مدتی آن را تمایل به دریافت بیات با توجه به این واقعیت است که واقعا

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

دونده بی پایان سرگرم کننده هستند اما بعد از مدتی آن را تمایل به دریافت بیات با توجه به این واقعیت است که واقعا وجود دارد هیچ "پایان بازی". این به این معنی است که بازیکنان در اصل بازی را نگه دارید تا زمانی که خسته هستید و گرفتن نمره به عنوان بالا به عنوان آنها احتمالا می تواند و این چیزی است که Crash Bandicoot: در اجرای امیدوار است برای مقابله با.

تبلیغات

بر اساس Crash Bandicoot حق رای دادن در اجرا خواهد بود یک بازی جدید توسعه یافته توسط پادشاه (بهترین و شناخته شده برای Candy Crush سری) که به سقوط Bandicoot بر روی تلفن همراه. گیم پلی بازی به صورت در اجرا است که اساسا همان به عنوان یکی ممکن است انتظار می رود از یک دونده به سبک بازی که در آن بازیکن ضربه تند وشدید زدن چپ یا راست برای اجتناب از موانع.

اما با توجه به توسعه دهندگان آنها طرح در معرفی بیشتر چالش های مانند کارفرمایان است که باید به کمک تکان دادن گیم پلی کمی. نیز وجود داشته باشد پوسته های سفارشی (که ما تصور قفل شده در پشت microtransactions) و همچنین سطوح مختلف از Crash Bandicoot حق رای دادن است که علاقهمندان به بازی ممکن است با آن آشنا شود.

بازی نیست هنوز اما از آن است که برنامه ریزی شده برای هر دو سیستم عامل iOS و آندروید. پارسه که علاقه مند به چک کردن آن می توانید بروید و قبل از ثبت نام علاقه خود را در وب سایت که در آن آنها را دریافت منحصر به فرد آبی کفتار پوست پس از راه اندازی این بازی.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >بازی های. بیشتر بخوانید درباره آندروید, نرم افزار Crash Bandicoot و iOS.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن