باشگاه مهندسان ایران یکی a100 فشرده بازی PC اعلام کرد

هنگامی که شما فکر می کنم Corsair شما ممکن است مرتبط با نام تجاری به عنوان بیشتر از یک وسیله جانبی یا محیطی, سا

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

هنگامی که شما فکر می کنم Corsair شما ممکن است مرتبط با نام تجاری به عنوان بیشتر از یک وسیله جانبی یا محیطی, ساز کیبورد, هدست, و یا کامپیوتر مورد, اما اگر شما بعد از جمع و جور, بازی کامپیوتر, سپس Corsair در واقع می تواند یک نام تجاری با توجه به ارزش, به خصوص که این شرکت پس گرفته پیچد کردن Corsair یکی a100 فشرده بازی PC.

تبلیغات

همانطور که می بینید در عکس بالا a100 یک کامپیوتر رومیزی بسیار کوچک است و برای کسانی که لازم نیست مقدار زیادی از فضای در خانه های خود و یا ترجیح می دهند که مقابله با هیولا دکل. این a100 خواهد بود طراحی شده توسط AMD Ryzen پردازنده و نیز قابلیت استفاده از کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX gpu ها. این a100 نیز قابل تنظیم تا 32GB از Corsair Vengeance LPX 3200MHz DDR4 RAM و همچنین NVMe Ssd ها.

برای کسانی که ممکن است نگران است که چنین جمع و جور PC ارائه خواهد شد کافی خنک کننده در مقایسه با یک بزرگتر مورد باشگاه مهندسان ایران ادعا می کند که a100 خواهد شد از ویژگی های انتقال گرما به کمک مایع سیستم خنک کننده. آن رد پای کوچکتر نیز بدان معنی است که اگر شما می خواستم به جای a100 در یک اتاق زندگی می کنند, محیط زیست باید آن را قادر به ترکیب و نه به سادگی.

اگر این برای تلفن های موبایل مانند بازی های کامپیوتر شما ممکن است علاقه مند در شما می شود قادر به گرفتن دست خود را در آن از طریق Corsair وب سایت. توجه داشته باشید که آن را دقیقا نمی آیند ارزان خواهد شد که در آن قیمت شروع در $3,999.99.

در زمینه کامپیوتر >بازی های. بیشتر بخوانید درباره باشگاه مهندسان ایران. منبع: باشگاه مهندسان ایران



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن