کروناویروس و خرید بیمه عمر: آنچه شما نیاز به دانستن

اگر coronavirus همه گیر شده شما فکر کردن در مورد آنچه اتفاق می افتد به خانواده خود را اگر شما درگذشت و شما تنه

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

اگر coronavirus همه گیر شده شما فکر کردن در مورد آنچه اتفاق می افتد به خانواده خود را اگر شما درگذشت و شما تنها نیستید.

"ما تا به حال بیشتر سوال در مورد خرید بیمه عمر در دو ماه گذشته از ما تا به حال همه کل در آخرین پنج یا شش سال" پول متخصص کلارک هوارد می گوید. "مردم شده اند بسیار بیشتر نگران مرگ و میر به عنوان یک نتیجه از coronavirus."

در این مقاله ما به بحث در مورد آنچه اتفاق می افتد در زندگی بیمه بازار در حال حاضر و به شما کلارک مشاوره برای سیاست خرید. و که شامل یک چیز کلارک می گوید شما کاملا باید انجام دهد.

این مهم گام اگر شما در حال خرید برای بیمه عمر

در گذشته خرید بیمه عمر ممکن است به معنای تماس با عامل خود را و اجازه دادن به او را می دانم که شما علاقه مند در سیاست. اما تکنولوژی و پیشرفت های دیگر — به خصوص COVID-19 در لحظه را متزلزل کنند.

"عجیب و غریب وجود دارد تحریف در بازار بیمه عمر در حال حاضر" کلارک می گوید.

کلارک به نقل از مه 10 سال 2020 مقاله وال استریت ژورنال: در آن می گوید: برخی از شرکت های بیمه را متوقف کرده اند ارائه بیمه عمر برای افراد بیش از 70 به دلیل بالا بودن میزان مرگ و میر برای آمریکایی ها با کوروناویروس. اما به عنوان کلارک اشاره می کند که تعداد کمی از شرکت های بیمه.

او می گوید در حال حاضر وجود دارد یک بزرگتر عامل در بازی.

"بیمه زندگی از این پول به شما پرداخت حق بیمه در حال سرمایه گذاری" کلارک می گوید. "در حال حاضر شرکت های بیمه نمی تواند درآمد نوع بازگشت پول آنها در حال سرمایه گذاری است که آنها در طول تاریخ است."

بنابراین در حالی که برخی از شرکت های بیمه در حال گرفتن pickier مورد که آنها را پوشش دیگران به سادگی بالا بردن نرخ خود را.

بیمه یک صنعت بسیار بزرگ با تعداد زیادی از بازیکنان. وجود دارد هزاران نفر از شرکت های که نوشتن سیاست های بیمه عمر با توجه به کلارک. به همین دلیل شما باید انجام تحقیقات خود را.

تبلیغات

"این هرگز مهم تر بوده است که من می توانید به یاد بیاورید در طول عمر برای شما به فروشگاه با بیمه های متعدد برای نقل قول" کلارک می گوید.

اگر شرکت های بیمه افزایش نرخ زیرا آنها نگران درآمد خود را در حق آن می تواند به معنای یک حامل قیمت بیش از 20 درصد گران تر از دیگری برای همان پوشش است.

به این دلیل است که واقعا مهم است به استفاده از یکی از خدمات خرید (لیست زیر) به مقایسه نقل قول. و این نوع از بیمه شما فروشگاه از اهمیت: کلارک می گوید: سطح بیمه مدت تنها نوع از بیمه عمر اکثر مردم نباید خرید.

"مدت سطح مناسب نوع از بیمه عمر برای خرید احتمالا 95 درصد از مردم به دلیل وجود دارد هیچ سرمایه گذاری در آن هیچ حساب های پس انداز در آن," او می گوید. "آن را می پردازد بازماندگان خود را در مرگ خود است. این واقعا ساده ارزان و حق ماندن همان دوره شما خرید آن را برای 10 تا 30 سال است."

ما به عنوان خوانده شده راهنمای در مورد چگونه به خرید بیمه عمر

خوشبختانه وجود دارد سایت های مختلف است که به شما اجازه مقایسه نقل قول برای سطح بیمه عمر از شرکت های متعدد. آنها عبارتند از:

من تصمیم گرفتم به یکی از این خدمات سعی کنید برای دیدن اگر این نقل قول من منعکس کلارک هشدار در مورد تنوع گسترده ای در قیمت در حال حاضر.

بر اساس یک بررسی توسط تئو از تیم کلارک, من تصمیم گرفتم به بررسی نقل قول از طریق Policygenius آنجایی که من می دانستم که من می خواهم ارائه می دهد فورا.

پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز در مورد خودم (غیر سیگاری در اواسط 40s با شرایط جدی پزشکی) در اینجا نقل قول کردم برای مدت سطح سیاست با 1.000.000 پوشش برای 20 سال در 18 مه سال 2020:

بیمه گر حق بیمه ماهانه
Transamerica $98.90
AIG $104.44
اقیانوس آرام زندگی $104.71
محافظ $104.96
اصلی $105.94
Lincoln Financial Group $107.79
بنر زندگی $107.93
مشخصاتش $108.06
SBLI $109.46
متقابل از Ohama $120.62

به عنوان شما می توانید از نمودار اکثریت به نقل از من در 100 $110 $در ماه متغیر است. وجود دارد تفاوت قابل توجهی بین پایین ترین و بالاترین نقل قول. در واقع گران ترین نقل قول کردم تقریبا 22 درصد بالاتر از حداقل گزینه های گران قیمت.

برای قرار دادن آن را حتی بیشتر کاملا: اگر من پرداخت این حق بیمه بیش از 20 سال مدت من صرف $5,212.80 بیشتر با متقابل اوماها از با Transamerica.

تبلیغات

فکر نهایی

خط پایین: در حالی که شما باید مقايسه فروشگاه برای تقریبا هر چیزی که شما خرید آن را به ویژه مهم است در حال حاضر با بیمه عمر است.

"شده است وجود دارد هرگز یک زمان که در آن آن را آسان تر به فروشگاه از شرکت به شرکت و این چیزی است که شما نیاز به انجام به دلیل غیر معمول تحریف در بازار" کلارک می گوید.

من قادر به دریافت نقل قول در کمتر از پنج دقیقه — بد نیست استفاده از زمان به صرفه جویی در هزاران دلار است.

بیمه عمر بیشتر از داستان Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن