کلارک خندق این کارت اعتباری و اضافه شده یکی دیگر از کارت های جدید به جای

سال 2020 سال عجیبی برای همه ما به دلایل بی شمار بوده است. شما هم اکنون می توانید رفتار کارت اعتباری کلارک هاوا

توسط POSHTIBANNEWS در 5 شهریور 1399

سال 2020 سال عجیبی برای همه ما به دلایل بی شمار بوده است. شما هم اکنون می توانید رفتار کارت اعتباری کلارک هاوارد کارشناس پول را به آن لیست اضافه کنید!

پس از سال ها ثابت نگه داشتن با چهار کارت اعتباری شخصی، کلارک تغییرات گسترده ای در کیف پول خود را در ماه های اخیر به دلیل تغییر در عادات هزینه های خود را در میان شیوع COVID-19 ساخته شده است.

کلارک می گوید: «من یک مهره سفر هستم، بنابراین همیشه تأکید ویژه ای بر کارت ها داشته ام که امتیاز مرا به دست آورده اند.»

«اما من الان جایی نمی روم. هيچ سفري نيست . امتیاز شرکت های هواپیمایی هیچ نقطه ای در زندگی من خدمت نمی کند."

در اوایل سال جاری، کلارک شیفت خود را از کارت های اعتباری پاداش سفر به پول نقد کارت های اعتباری با اضافه کردن کارت سیتی دو نقدی به کیف پول خود را آغاز کرد. او لذت می برد تخت 2٪ پول نقد بازگشت با آن کارت, درآمد 1% زمانی که او می سازد خرید خود را و 1% زمانی که او پرداخت صورتحساب خود را. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد تصمیم خود را برای درخواست آن کارت اعتباری در اینجا.

از ماه اوت ، او اضافه شده است کارت اعتباری دوم جدید به مخلوط -- نیروی دریایی فدرال اعتباری اتحادیه cashRewards کارت.

و در یک حرکت مربوطه، او امضای ویزای بریتیش ایرویز خود را قرار داد® کارت "در فریزر" به دلیل عدم سفر در طول همه گیر کروناویروس.

در این مقاله، ما به شما نگاهی در داخل در روند تصمیم گیری خود را بر روی هر دو کارت و به روز رسانی شما را بر روی پنج کارت اعتباری است که در حال حاضر در کیف پول خود را.


چرا کلارک اضافه شده نیروی دریایی فدرال cashRewards کارت به کیف پول خود را

اگر شما برای هر مدت به کلارک گوش داده اند، شما احتمالا در نگرش خدمتکار خود را برداشت. این فلسفه باعث شد تا او به عنوان یکی از اعضای نیروی دفاعی ایالت جورجیا به دولت و کشورش خدمت کند.

این سرویس او را واجد شرایط برای خدمات و ارائه اعتبار از اتحادیه اعتباری فدرال نیروی دریایی.

و هنگامی که آنها برای او ارسال پستی در تابستان امسال ترویج 2 ٪ پول نقد در هر خرید او می سازد برای چهار سال آینده در نیروی دریایی فدرال cashRewards کارت ، او می گوید که او بلافاصله جذاب شد.

در اینجا برخی از perks که او را در فریب:

تبلیغات

  • نامحدود 2٪ پول نقد به مدت 4 سال (ارتقاء برای اعضای خدمات تنها)
  • نامحدود 1.5٪ پول نقد در غیر این صورت
  • بدون هزینه سالانه
  • $150 خوش آمدید فرصت جایزه

و حالا که دستش به کارت فدرال نیروی دریایی است، می گوید آن را دوست دارد. این به سرعت تبدیل شده است شماره 1 رفتن به گزینه در کیف پول خود را.

کلارک گفت: «من از کارت های اعتباری دیگرم به عنوان «بازیکنان موقعیتی» استفاده می کنم وقتی پاداش ها آن را دیکته می کنند، اما در غیر این صورت همیشه از این کارت فدرال نیروی دریایی استفاده می کنم.

"از وقتي که اين کارت فدرال نيروي دريايي رو گرفتم، يه بار سيتي دوبل کش رو از کيف پولم بيرون نکشيدم"


چرا کلارک کارت امضای ویزای بریتیش ایرویز را از کیف پولش حذف کرد

کلارک رسماً کارت امضای ویزای بریتیش ایرویز خود را لغو نکرده است، اما آن را در آنچه او آن را «یخ عمیق» می نامد، قرار داده است.

کلارک گفت: من دیگر از هیچ یک از کارت های هواپیمایی ام استفاده نمی کنم. "من جايي نميرم. خانواده من جايي نميرن .

"کارت های هواپیمایی در حال رفتن به خواب زمستانی. مثل خرس در زمستان . و به نظر می رسد زمستان طولانی برای سفر خواهد بود.»

به عنوان کسی که در زمان حدود 30 سفر در سال قبل از همه گیر، کلارک استفاده زیادی از ویزای بریتیش ایرویز خود را، به عنوان او racked تا پاداش است که او را به دست آورده کرایه رایگان و یا تخفیف در سفر های بین المللی است. همچنین به او کمک کرد تا از هزینه های تراکنش خارجی در حالی که در خارج از کشور بود اجتناب کند.

اما از آنجا که آن چیزها در حال حاضر روی میز نیستند، کارت اعتباری را منجمد کرده و از کیف پولش خارج کرده است. و اگر شرایط سفر به زودی تغییر نمی کند، کلارک می گوید که کارت می تواند در بلوک خرد کردن برای لغو باشد زیرا هزینه سالانه را شارژ می کند.


کیف پول کلارک در حال حاضر ویژگی های این 5 کارت های اعتباری

پس از آخرین تنظیم کلارک برای هزینه های خود را در طول COVID - 19 همه گیر ، در اینجا نگاه به روز شده در پنج کارت های اعتباری است که در کیف پول خود زندگی می کنند :

کلارک می گوید او شده است با استفاده از نیروی دریایی فدرال cashRewards کارت برای تقریبا تمام خرید های خود را در این نقطه ، با سیتی دو نقدی خدمت به عنوان پول نقد پشتیبان خود را بازگشت کارت پاداش.

اون داره از ويزاي کاستکو در هر جايي فقط براي رستوران ها و خريد هاي کاستکو استفاده ميکنه او از مسترکارت باشگاه سام برای خرید گاز و باشگاه سام استفاده می کند.

تيم کلارک يه تحليل کامل تر از کارت هاي اعتباري توي کیف پول کلارک داره


افکار نهایی

استراتژی کلارک در کارت های اعتباری در میان همه گیر COVID-19 تبدیل شده است بسیار روشن است. او به دور از سفر پاداش کارت های اعتباری نقل مکان کرد و به پاداش پول نقد ثابت به جای تغییر مکان داد.

اگر شما مطمئن نیستید که چه زمانی شما راحت سفر دوباره، شما ممکن است عاقلانه در نظر گرفتن رویکرد کلارک به صرف. کارت های اعتباری بازگشت نقدی می تواند منبع پاداش ثابت باشد.

تبلیغات

و مگر اینکه شما با استفاده از یک کارت -- مانند کشف آن بازگشت نقدی -- ارائه می دهد که نورد 5 ٪ پول نقد فرصت های پاداش ، شما می توانید نامحدود 2 ٪ پول نقد به دست آورده کلارک در خرید های روزمره از دو کارت اعتباری جدید خود را ضرب و شتم نیست.

بیشتر Clark.com محتوای شما ممکن است دوست دارم:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن