سیستم عامل کروم به زودی قادر خواهد بود به اجرای برنامه های کاربردی ویندوز

گوگل کروم سیستم عامل پلت فرم اجرا می شود یا برنامه های طراحی شده برای سیستم عامل کروم و یا در سال های اخیر حتی

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399
گوگل کروم سیستم عامل پلت فرم اجرا می شود یا برنامه های طراحی شده برای سیستم عامل کروم و یا در سال های اخیر حتی برنامه های آندروید. خبر خوب برای Chrome OS کاربران است که در آینده شما به زودی قادر خواهد بود به اجرای برنامه های کاربردی ویندوز در سیستم عامل کروم. این است با تشکر از همکاری بین گوگل و تشابه.
تبلیغات

برای کسانی که نا آشنا Parallels یک نرم افزار شناخته شده توسط کاربران مک اجازه می دهد در حال اجرا برنامه های ویندوز در macOS و در حال حاضر با این همکاری جدید با گوگل, آنها, آوردن که توانایی به سیستم عامل کروم.

با توجه به تشابه با "کار از راه دور یک واقعیت جدید, ساخت, بهره وری اتصال با سرعت و قابلیت اطمینان و امنیت و undisrupted دسترسی به عناصر ضروری از موفقیت یک سازمان است. در این لحظه کلیدی ما دو سازمان تشکیل داده اند نقطه عطفی همکاری برای تجهیز شرکت با راه حل های بهینه سازی کسب و کار خود و تیم ها برای دیدار با چالش های در حال تکامل مدرن در محیط کار."

که می شود گفت قبل از Chrome OS کاربران دریافت بیش از حد هیجان زده آن را باید به ذکر است که این ویژگی تنها در دسترس خواهد بود بر روی سیستم عامل کروم شرکت دستگاه های. نه تشابه و نه گوگل ذکر شده یا نه این در نهایت تبدیل خواهد شد در دسترس برای غیر کاربران سازمانی اما با توجه به این که آن را در اجرا سازمانی دستگاه های آن باز کردن درب به طور بالقوه در دسترس بودن برای غیر کاربران سازمانی در آینده (fingers crossed!).

در زمینه کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره برنامه های سیستم عامل کروم گوگل و ویندوز. منبع: تشابه



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن