Chrome برای مک به زودی به جلوگیری از چنین یک باتری گراز

Google Chrome مرورگر شناخته شده است به چیزی از یک باتری گراز به خصوص در رایانه های مکینتاش که در آن به نظر می

توسط POSHTIBANNEWS در 23 تیر 1399

Google Chrome مرورگر شناخته شده است به چیزی از یک باتری گراز به خصوص در رایانه های مکینتاش که در آن به نظر می رسد به تخلیه باتری خیلی سریع تر نسبت به دیگر مرورگرها مانند سافاری اپل. اما خبر خوب برای کاربران مک است که به نظر می رسد مانند گوگل خواهد شد در نهایت انجام کاری درباره آن.

تبلیغات

در گزارشی از وال استریت ژورنال, به نظر می رسد که گوگل خواهد ساخت برخی از تغییرات به Chrome در زیر کاپوت است که باید بهبود عمر باتری بر روی کامپیوتر مک را با یک بیت. این خواهد آمد در قالب برگه throttling که در آن منابع خواهد کروم را با استفاده از منابع عاقلانه تر مانند با تمرکز بیشتر بر روی زبانه فعال و محدود کردن مقدار از منابع در زمينه زبانه مصرف می کند.

با توجه به حداکثر Christoff مدیر مرورگر کروم مهندسی "این است که جریان سرمایه گذاری در بهبود سرعت و عملکرد و عمر باتری." گوگل گفته می شود تست این تغییرات بر روی لپ تاپ مک به طور خاص و بر اساس اولیه آزمون آنها دریافته اند که بهبود آنها ساخته شده اند تا به حال یک "تاثیر دراماتیک" در عمر باتری و عملکرد.

این تغییرات نیست زندگی می کنند و در عین حال اما بر اساس این گزارش گوگل در حال برنامه ریزی بر روی یک نسخه پایدار نسبت به پایان ماه اوت پس از این به روز رسانی که کاربران مک خواهد بود قادر به نگاه به جلو به.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره کروم گوگل و Macos. منبع: macrumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن