کروم برای iOS دو برابر کردن به عنوان یک مدیر رمز عبور

برای کسانی که با استفاده از گوگل کروم به طور انحصاری یا گسترده, شما احتمالا می دانید که این مرورگر می آید با خ

توسط POSHTIBANNEWS در 10 مرداد 1399

برای کسانی که با استفاده از گوگل کروم به طور انحصاری یا گسترده, شما احتمالا می دانید که این مرورگر می آید با خود ابزار مدیریت رمز عبور که در آن می توانید به یاد داشته باشید اعتبار ورود برای وب سایت ها استفاده می کنید (اگر شما را انتخاب کنید به آن را ذخیره کنید). این به روز رسانی برای برنامه های iOS را گسترش دهد که از ویژگی های.

تبلیغات

در آخرین beta for Chrome برای iOS به نظر می رسد که گوگل می خواهد در حال گسترش در آن ذخیره کلمه عبور از ویژگی های که در آن به جای به خاطر سپردن رمزهای عبور مورد استفاده در کروم این است که تمدید آن در حال حاضر می تواند مورد استفاده در برنامه های دیگر نیز هست. این به طور موثر تبدیل کروم به یک مدیر رمز عبور از انواع.

این به این معنی است که اگر شما با استفاده از برنامه های مانند Twitter و یا Facebook و شما باید کلمه عبور خود را ذخیره می شود به این خدمات در کروم, شما قادر خواهید بود برای ورود به این برنامه با یادآوری رمز عبور در کروم. این خواهد بود که شبیه به دیگر مدیران رمز عبور مانند LastPass و 1Password تابع.

مدیران رمز عبور بسیار مفید به عنوان آنها به شما کمک کند به یاد داشته باشید کلمه عبور خود را, اما همچنین می تواند کمک به تولید کلمات عبور قوی. اگر شما جدید به مدیران رمز عبور, سپس مطمئن شوید برای بررسی از ما راهنمای در مورد چگونه به استفاده از یک برنامه مدیریت رمز عبور برای محافظت بهتر و مدیریت حساب های آنلاین خود را. رمز عبور مدیر یکی از ویژگی های کروم هنوز در مرحله بتا است اما ما انتظار داریم که آن را در نهایت راه خود را به برنامه اصلی.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره برنامه های, کروم, Google, iOS و امنیتی است. منبع: macrumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن