پزشکان چینی پیدا کردن یک پتانسیل COVID-19 درمان که نیاز به یک واکسن

در حال حاضر جهان در انتظار یک واکسن به توان توسعه یافته برای کمک به مبارزه با COVID-19 ویروس یک بار و برای همه

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

در حال حاضر جهان در انتظار یک واکسن به توان توسعه یافته برای کمک به مبارزه با COVID-19 ویروس یک بار و برای همه است. در حال حاضر پزشکان فقط باید برای درمان این علائم به عنوان آنها بوجود می آیند به این معنی است که درمان برای بیماران بسته به چه نوع از علائم آنها در حال نمایش است.

تبلیغات

اما در چین به نظر می رسد که پزشکان مدعی هستند به توسعه مواد مخدر که در آنها ادعا می کنند می تواند درمان COVID-19 ویروس بدون نیاز به واکسن شبیه به چگونه شما می توانید یک قرص برای تب و ورم معده و.... چگونه این دارو آثار مشابه در مفهوم به چگونه یک واکسن به کار می کنند اما به نظر می رسد سریع تر می شود.

یک واکسن با تزریق یک بیمار با ضعف سویه از ویروس در امیدوار است که بدن قادر به تولید آنتی بادی را با موفقیت دفع آن و آموزش آن را به طوری که آن را می داند که چگونه برای مقابله با این ویروس در آینده است. این روش خاص معرفی آنتی بادی به طور مستقیم به بیمار سیستم که در حال حاضر می داند که چگونه به مبارزه با ویروس نتیجه گیری این روند سریع تر است.

اما ما باید به شما هشدار می دهند که قبل از اینکه شما بیش از حد هیجان زده, محققان تنها آزمایش این روش جدید بر روی حیوانات مانند موش. اینکه آیا یا نه آن را به همان شیوه کار می کنند در انسان بدون عوارض جانبی منفی باقی مانده است دیده می شود اما آزمایش های اولیه به نظر می رسد امیدوار کننده است.

در زمینه پزشکی. بیشتر بخوانید درباره چین Coronavirus Covid-19 سلامت و علم است. منبع: bgr



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن