اتمام این تورم روروک مخصوص بچه ها است که می تواند جا در کوله پشتی خود را

دوچرخه سواری, دوچرخه سواری, اسکیت روی یا رقص بر روی یک روروک مخصوص بچه ها است که بدون شک سریع تر از حالت حمل و

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

دوچرخه سواری, دوچرخه سواری, اسکیت روی یا رقص بر روی یک روروک مخصوص بچه ها است که بدون شک سریع تر از حالت حمل و نقل در مقایسه با راه رفتن. حرکت نزولی این است که شما نیاز به آن را در اطراف با شما و پیدا کردن یک محل برای نگه داشتن آن. نیز وجود دارد خطر ابتلا به آن را گرفتن به سرقت رفته است. به لطف محققان در دانشگاه توکیو آنها را توسعه داده اند یک e-روروک مخصوص بچه ها است که تورم و متناسب با داخل کوله پشتی خود را.

تبلیغات

این به این معنی است که شما می توانید جلوگیری از تورم آن را هنگامی که شما را به محل خود را و ذخیره آن را در داخل کیسه های خود را. وقتی که شما آماده برای رفتن دوباره آن را باد هاپ در و زوم کردن به محل بعدی! لقب Poimo به نظر می رسد که این روروک مخصوص بچه ها می تواند متورم فقط در یک دقیقه با استفاده از یک پمپ الکتریکی و آن را به نظر می رسد به حرکت بسیار سریع نیز هست.

روروک مخصوص بچه ها خواهد بود ساخته شده از پلی اورتان ترموپلاستیک است که مورد استفاده برای ایجاد محصولات مانند airbeds پس از آن باید به اندازه کافی با دوام برای یک انسان برای نشستن روی آن بدون آسیب رساندن به آن. همچنین این ورزش یک موتور الکتریکی و یک باتری و فرمان است که ویژگی های یک کنترل کننده بی سیم با کل نصب و راه اندازی وزن در حدود 5.5 کیلوگرم است.

مفهوم نرم روبات جدید نیستند بنابراین جالب است برای دیدن ایده های اعمال شده برای وسایل نقلیه مانند Poimo. وجود دارد هیچ کلمه ای در صورت وجود برنامه در نهایت تجاری Poimo اما نشانه ما اگر که همیشه اتفاق نمی افتد!

در زمینه تبادل نظر >حمل و نقل. بیشتر بخوانید درباره فناوری پوشیدنی. منبع: بی بی سی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن