CES 2021 خواهد بود رفتن تمام دیجیتال

CES سال 2020 احتمالا یکی از آخرین تکنولوژی ها در سال 2020 بود که در واقع برگزار شد ، این بود که قبل از بیماری

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399
CES سال 2020 احتمالا یکی از آخرین تکنولوژی ها در سال 2020 بود که در واقع برگزار شد ، این بود که قبل از بیماری همه گیر کوروناویروس واقعا منفجر شد که منجر به رویدادهای دیگر مانند MWC سال 2020 به لغو شود. سازمان پشت CES بود در ابتدا برنامه ریزی برای برگزاری این رویداد در فرد برای 2021 اما به نظر می رسد شبیه به آن برنامه باید پس از تغییر.
تبلیغات

با توجه به اعلام توسط مصرف کننده انجمن تکنولوژی CES 2021 خواهد بود یک تجربه دیجیتال. این به این معنی است که این رویداد برگزار خواهد شد در شخص و که در واقع ممکن است یک چیز خوب است. این است زیرا به این معنی است که اگر شما نمی توانید یدکی زمان و یا پول برای سفر به لاس وگاس برای این رویداد شما می توانید در حال حاضر لذت بردن از آن را از راحتی از خانه خود را.

آن را نیز به شرکت های کوچکتر و مارک شانس بهتری در رقابت برای جلب توجه عمومی است. به گفته این سازمان "قالب جدید اجازه خواهد داد که شرکت کنندگان به شنیدن از فن آوری نوآوران دیدن برش لبه فن آوری و آخرین راه اندازی محصول و تعامل با مارک های جهانی و راه اندازی از سراسر جهان است."

CES 2021 برگزار خواهد شد از 6 تا 9 ژانویه 2021. ما کاملا مطمئن شوید که چگونه این کار را فقط رتبهدهی نشده است اما احتمالا جزئیات بیشتر باید به دنبال در ماه های آینده.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره نمایشگاه CES Coronavirus و Covid-19. منبع: prnewswire



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن