جشن رونمایی از The Last of Us 2 با این limited edition PS4 Pro

سگ شیطان و Sony Computer Entertainment اعلام کرده اند limited-edition PS4 Pro کنسول را به راه اندازی در کنار T

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

سگ شیطان و Sony Computer Entertainment اعلام کرده اند limited-edition PS4 Pro کنسول را به راه اندازی در کنار The Last of Us 2.

نسخه ویژه کنسول ویژگی های خاکستری مات طرح رنگ و حکاکی با Ellie یاد تو طراحی که بازیکنان را ببینید مقدار زیادی از در عاقبت هنگامی که آن را راه اندازی در ماه آینده.

آن را نیز شامل یک Dualshock 4 کامل با آن خود را سفارشی کن در کنار یک کپی فیزیکی از The Last of Us 2 و کدهای دیجیتال برای یک دسته از محتوای دیجیتال مانند تم و آواتار و دیگر موضوعات است.

محدود کنترل نسخه در دسترس خواهد بود به طور جداگانه در علاوه بر این به یک زن و شوهر از لوازم جانبی دیگر بر روی PS4 منحصر به فرد. این شامل یک طلا هدست بی سیم و یک 2TB Seagate هارد دیسک به اضافه کردن برخی از حافظه خارجی به کنسول خود را.

مرتبط: بهترین بازی PS4

"هنگامی که این فرصت به وجود آمد به ایجاد یک سفارشی PS4 Pro برای آخرین از ما, قسمت دوم, من مشغول به کار با ما طراح گرافیک در زمان Angel Garcia و ما در نظر گرفته شده چند ایده مختلف اما ما نگه داشته به آینده را به Ellie, خال کوبی," توضیح می دهد که مدیر هنری John Sweeney در وبلاگ پلی استیشن.

"در آن نقطه آن را به حال تبدیل به یک نماد از بازی و برای جامعه بسیار شبیه به کرم شب تاب آرم در اولین بازی. آن را انتخاب روشن اما ما تعجب: چه می شود اگر آن را می تواند? آن را تا به حال انجام شده است به طوری که ما مطمئن بودیم حتی ممکن بود اما به لطف تلاش های باور نکردنی از تیم ها در پلی استیشن راه پیدا کردیم."

پس از یک تاخیر ناگهانی به علت نگرانی های مربوط به Covid-19 The Last of Us 2 در حال حاضر خواهد شد راه اندازی در ژوئن 19. تعدادی از عمده نشت در مورد روایت در حال حاضر ظهور آنلاین, بنابراین بازیکنان باید مراقب آنها به'tbump به هر گونه اخلال گران قبل از روز بزرگ است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن