CBeebies برنامه رول استفان فرای برای جلوگیری از بچه های خود را مانند یک کابوس

این Cbeebies کشف برنامه فقط معرفی جدید "تمرکز حواس" تجربه ابراز شده توسط استفان فرای طراحی شده است که برای "کم

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

این Cbeebies کشف برنامه فقط معرفی جدید "تمرکز حواس" تجربه ابراز شده توسط استفان فرای طراحی شده است که برای "کمک به کودکان استرس و باز کردن از پیچ".

این می تواند یک موهبت الهی اگر شما شده است تلاش برای نگه داشتن آنهایی که کمی سرگرم در طول coronavirus عصر.

مرتبط: بهترین کنترل والدین نرم افزار و خدمات

تجربه است که به نام "خود را متوجه باغ' و آن را به فرزندان خود سه فعالیت برای تکمیل هر روز و هر که خواهد شد آدرس "جنبه های مختلف تمرکز حواس: تمرکز خلاق و آرام است."

در آغاز خود را متوجه باغ را از فرزندتان بخواهید به حفاری سوراخ (در برنامه آشپزخانه شما) "به گیاه خود تمرکز حواس درخت" در این باغ ، پس از اتمام مجموعه ای کامل از وظایف روزانه یک پاداش خواهد رسید در قالب یک دکوراسیون جدید برای گفت درخت.

"این که آیا آن را بازی پنهان و به دنبال با CBeebies اشکالات و یا کمک به برخی از دوستانه ماهی را انتخاب کنید تا رنگارنگ مقیاس تمرکز فعالیت های کمک غلظت و به نوبه خود کمک به روشن و آرامش ذهن. این فعالیت های خلاق عبارتند از: یادآوری خاطرات شاد برای رشد احساسات گل یا ذهن آرام با جمعآوری الگوهای در یک باغ ذن," بی بی سی اعلام می خواند.

"نهایی فعالیت در هر روز است که همیشه چیزی آرام بخش. از یادگیری برای کشش با میمون دوست به تنفس همراه با یک, قورباغه, همه چیز در مورد یادگیری با ارزش تکنیک های که می تواند کمک به بهبود کودکان تندرستی است."

و البته شما.

"این چنین لذت را درگیر با یک روش ساده اما زیبایی طراحی شده ایده شبیه به این گفت:" استفان فرای است که ابراز این ویژگی است. "من امیدوارم و باور دارم که بسیاری از کودکان را پیدا خواهد کرد این بازی سرگرم کننده و جذاب و مفید در سفر خود را از طریق زندگی است."

مرتبط با: خود را خریداری فرزند اول خود را همیشه در تلفن? در اینجا آنچه شما باید انجام دهید بعد

اگر شما سعی نمی کردن Cbeebies برنامه و در عین حال رایگان است برای دانلود و در دسترس در هر دو آندروید و iOS.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن