دولت کانادا راه اندازی وب سایت برای مبارزه با 5G تئوری های توطئه

شده اند وجود دارد برخی از تئوری های توطئه شناور مورد توجه 5G جایی که برخی مدعی هستند که این می تواند منجر به م

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

شده اند وجود دارد برخی از تئوری های توطئه شناور مورد توجه 5G جایی که برخی مدعی هستند که این می تواند منجر به مشکلات سلامتی. اخیرا برخی از تئوری های توطئه در حال شناور که در آن نشان می دهد که 5G است به نحوی مرتبط با این بیماری همه گیر کوروناویروس. این منجر به تلفن همراه برج در حال آتش در هر دو بریتانیا و کانادا است.

تبلیغات

به چیز بدتر وجود دارد که حتی گزارش شده است که ادعا می کند که اپراتورها در حال حمله و آزار در طول کار به عنوان یک نتیجه از این توطئه. به این منظور دولت کانادا از راه اندازی یک وب سایت اطلاع رسانی است که در آن تلاش آنها برای ارائه به مردم با واقعی تر اطلاعات در مورد 5G.

این وب سایت حاوی اطلاعات به منظور مقابله با اطلاعات غلط و تئوری های توطئه که در خارج وجود دارد امید که شاید در آینده بیشتر از یک منبع رسمی مردم آن را باور خواهد کرد به جای برخی از ارسال های تصادفی ساخته شده در رسانه های اجتماعی و یا یک وب سایت مشکوک. این وب سایت همچنین اطمینان داد که 5G دستگاه های مورد نیاز خواهد بود برای دیدار با فرکانس رادیویی قرار گرفتن در معرض مورد نیاز قبل از آنها می تواند فروخته شده در کانادا.

این به این معنی است که برای کسانی که نگران بالقوه ابتلا به سرطان از این امواج رادیویی آنها می توانید بقیه مطمئن که وجود دارد مورد نیاز در محل مجموعه است که مانع از دستگاه هایی که بیش از حد ایمنی از به فروش می رسد. تئوری های توطئه و اطلاعات غلط همیشه وجود دارد اما امیدوارم این سایت آنها را کمتر قابل باور است.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره 5g. منبع: به mobilesyrup



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن