آیا می توانم بازی Fortnite : فصل 2 ، فصل 4 در آی فون و آی پد؟

حماسه بازی ها تایید کرده است اخبار طرفداران Fortnite می ترسیدند. به روز رسانی بزرگ بعدی، فصل 2، فصل 4، در دستگ

توسط POSHTIBANNEWS در 5 شهریور 1399

حماسه بازی ها تایید کرده است اخبار طرفداران Fortnite می ترسیدند. به روز رسانی بزرگ بعدی، فصل 2، فصل 4، در دستگاه های اپل مانند آی فون و آی پد در دسترس نخواهد بود.

در یک توییت در روز چهارشنبه ، حماسه تایید اپل خواهد شد اجازه نمی دهد به روز رسانی Fortnite است که دسترسی به فصل جدید ارائه ، به عنوان اختلاف تلخ بر سر هزینه های App فروشگاه rumbles در. این بدان معناست که macOS و iOS gamers خواهد شد با نسخه فعلی بازی گیر کرده است.

اپل کشیده شاید نمادین ترین بازی از این دوران از فروشگاه App پس از حماسه تلاش برای وارد کردن یک روش پرداخت مستقیم، در تلاش برای عبور اپل 30٪ برش از خرید در برنامه.

حکم دادگاه پس از آن حمایت از تصمیم در انتظار اپل برای لغو حساب توسعه دهنده حماسه، در حالی که تصویب حکم از حماسه برای اطمینان از موتور غیر واقعی مورد استفاده توسط اشخاص ثالث در دسترس باقی می ماند. در حال حاضر کاربران آی فون و آی پد می توانند به بازی ادامه دهند، اما تا زمانی که اختلاف حل نشده باشد، هیچ به روز رسانی پیش نخواهد آمد.

مرتبط: بهترین آی فون 2020

اپیک روز چهارشنبه در توییت حساب فورت نایت نوشت: «اپل توانایی شما برای به روز رسانی فورتنیت در فروشگاه App را مسدود کرده است، و گفته است که توانایی ما برای توسعه فورتنیت برای دستگاه های اپل را فسخ خواهند کرد. در نتیجه فصل ۲ – فصل ۴ (v14.00) در ۲۷ اوت در دستگاه های اپل منتشر نخواهد شد.»

این شرکت همچنین به بازی بازان توصیه می کند که: «به مبارزه با مالیات بر برنامه بپیوندم! پیام @AppStore رسانه های اجتماعی با "فورتنیت#Free است.

در پی پرونده دادگاه این هفته، اپل گفته است که حاضر است در صورتی که اپیک روش پرداخت مستقیم را از بازی حذف کند، از فورتنیت دوباره به برابر استقبال کند.

حماسه، که دارای حمایت از مایکروسافت، به دنبال rouse جامعه بازی گسترده تر برای اطمینان از اپل باز می شود تا باغ دیوار برای اطمینان از توسعه دهندگان لازم نیست به دست تقریبا یک سوم از درآمد خود را به اپل.

به نظر می رسد این یکی راه طولانی از بازی کردن است، اما برای gamers دوست داشتنی Fortnite، شما باید به استفاده از یک ماشین متفاوت برای بازی کردن فصل جدید است.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن