Call of Duty: Black Ops Cold War reveal event – Dates, times, how to watch and more

پس از ماه ها انتظار و آشکار به مراتب بعد از سال های اخیر، فراخوان وظیفه: جنگ سرد عملیات سیاه در نهایت امشب توس

توسط POSHTIBANNEWS در 5 شهریور 1399

پس از ماه ها انتظار و آشکار به مراتب بعد از سال های اخیر، فراخوان وظیفه: جنگ سرد عملیات سیاه در نهایت امشب توسط Activision و Treyarch رونمایی خواهد شد.

پس از انتشار تریلر تیزر رمزی در هفته گذشته، آشکار کامل خواهد شد در تماس با وظیفه صورت می گیرد: Warzone بعد از امروز به عنوان Treyarch و شرکت در نهایت بلند درب در آنچه که ما می توانیم انتظار زمانی که بازی راه اندازی شد در اواخر سال جاری.

این قطعا یک راه غیر معمول برای به نمایش گذاشتن جنگ سرد عملیات سیاه، پس از در رد پای عناوین مانند Fortnite و داشتن بازیکنان درگیر به طور مستقیم با تجربه به جای فقط ورود به سیستم و تماشای تریلر است. جالب خواهد بود که ببینیم چگونه آشکار می شود.

مرتبط: UFC 4 را نقد کنید

Call of Duty Black Ops Cold War reveal event – When does it start?

The Call of Duty: Black Ops Cold War reveal event will be taking place in Warzone from Wednesday, August 26th at 6:30pm BST. از اینجا آزاد خواهید بود که به داخل بپرید و تحولات عجیب را برای خودتان ببینید. چيزي که دقيقا ً به دنبال خواهد داشت يه راز باقي ميمونه

ما تصور می کنیم تمام دارایی های عمده، تریلر و جزئیات دیگر در دسترس خواهد بود آنلاین در خارج از بازی در مدت کوتاهی پس از آن اگر شما فانتزی پریدن به Warzone و یا به سادگی یک بازیکن مشتاق از تجربه سلطنتی نبرد نیست. پس، نگران اون نباش.

Call of Duty Black Ops Cold War reveal event – how do I play it?

برای به دست آوردن دسترسی به فراخوان وظیفه: سیاه Ops جنگ سرد نشان می دهد آن را به عنوان اتفاق می افتد شما نیاز به پرش به یک بازی Warzone و تکمیل قرارداد ویژه است که در حال حاضر در دسترس همه بازیکنان. پس از اتمام، شما دسترسی به تریلر هنگامی که آن را می رود زندگی می کنند در 6:30 BST به دست آورید.

به نظر می رسد شما لازم نیست که در یک بازی به تماشای تریلر باشد، و می توان آن را از لابی مشاهده بنابراین شما به طور تصادفی در میان گرفتن در آشکار بدن. اگر شما فانتزی پریدن به چنین hoops نیست، تریلر خود را به احتمال زیاد در دسترس خواهد بود به جریان آنلاین به عنوان آن اتفاق می افتد و یا بلافاصله پس از این واقعیت است.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن