Call of Duty: Black Ops Cold War arrives November 13, on next-gen 'Holiday 2020'

Activision اعلام کرده است Call of Duty: Black Ops Cold War will go on sale on November 13 2020, with next-gen

توسط POSHTIBANNEWS در 5 شهریور 1399

Activision اعلام کرده است Call of Duty: Black Ops Cold War will go on sale on November 13 2020, with next-gen versions arriving when the Xbox Series X and PS5 go on sale before the end of the year.

در تریلر آشکار، با هم با استفاده از حاوی فیلم PS5 قرار داده، ما یاد می گیریم بازی خواهد شد (به عنوان شایعه) عاقبت مستقیم به تماس اصلی وظیفه: عملیات سیاه و سفید. شخصیت های اصلی الکسی وودز، فرانک میسون و جیسون هادسون همگی در حال بازگشت به این سریال هستند.

تریلر با برخی تصاویر از دم پایان جنگ ویتنام در سال ۱۹۶۸ آغاز می شود، اما به زودی مشخص می شود که اکثریت بازی در سال ۱۹۸۱ با تنش های هسته ای بین آمریکا و روسیه به تهدید امنیت جهانی ادامه خواهد داد.

تیم دوباره متحد دریافت کرده است کلمه جاسوسی روسیه ، با نام رمز 'Perseus' -- ادعا چهره زندگی واقعی از دوران جنگ سرد -- در حال حاضر "در بازی". این بازی بر تلاش برای خنثی کردن دارایی و تغییر مسیر جنگ سرد تمرکز خواهد کرد. قهرمانان عملیات سیاه ما خواهد شد آوردن مبارزه به دشمن در مسکو، برلین و ویتنام، در میان مکان های دیگر.

تریلر جدید همچنین می بیند که ما با شخصیت های تاریخی تعامل داریم، از جمله نمایندگی سرسام آور دقیق رونالد ریگان، رئیس جمهور سابق آمریکا، یکی از مردانی که اعتبار پایین آوردن پرده آهنین و پایان دادن به جنگ سرد را آنطور که ما می دانیم.

مرتبط: بهترین بازی های PS5

Cold War Black Ops

کمپین دوستداران خوشحال خواهد شد به شنیدن یک تک نفره قوی در کنار گزینه های چند نفره وجود دارد, که شامل متقابل پلت فرم بازی شبکه, و همچنین متقابل نسل بازی به معنی ایکس باک یک gamers قادر خواهد بود برای رفتن به بالا در برابر همتایان مبارزه بر روی PS5 سونی, به عنوان مثال. ما همچنین آموخته ایم که یک خالق شخصیت، پایان های متعدد و فرصت برای شخصیت ها برای انتخاب گفتگو وجود خواهد داشت. Treyarch و ریون نرم افزار نیز وعده می دهند که 'زامبی' حالت گیم پلی بازگشت را.

PS4، ایکس با وان و انتشار کامپیوتر در تاریخ 13 نوامبر صورت خواهد گرفت، اما کسانی که امیدوار به بازی در ایکس باک سری X جدید و PS5 زمانی که آنها می رسند این فصل تعطیلات باید به چنگال بیش از 10 دلار اضافی برای بسته نرم افزاری نسل متقابل فراتر از $59.99 فعلی gen درخواست قیمت.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب