بوستون دینامیک ربات سگ گشت زنی در خیابان های سنگاپور برای یادآوری مردم به فاصله اجتماعی

درست مثل بسیاری از نقاط جهان سنگاپور در حال حاضر در مستند که در آن ساکنان را تشویق به ماندن در خانه و تنها بیر

توسط POSHTIBANNEWS در 22 اردیبهشت 1399

درست مثل بسیاری از نقاط جهان سنگاپور در حال حاضر در مستند که در آن ساکنان را تشویق به ماندن در خانه و تنها بیرون بروید مگر اینکه برای خرید ملزومات است. برای کمک به یادآوری آن شهروندان و ساکنان به ماندن در خانه را بکار گرفته است تا استفاده از بوستون دینامیک ربات سگ, Spot.

تبلیغات

نقطه استفاده می شود به گشت زنی در پارک ها و خیابان های سنگاپور که در آن از آن خواهد شد به طور مداوم به پخش یک پیام به مردم یادآوری به رعایت اجتماعی فاصله گرفته است. در حال حاضر نقطه در حال آزمایش این شهر Bishan-Ang Mo Kio پارک به عنوان بخشی از یک دو هفته محاکمه. این ربات مجهز به دوربین است که خواهد شد مورد استفاده برای برآورد که چگونه بسیاری از مردم در پارک و خواهد بود همراه با یک راهنمای انسان.

برای کسانی که نگران حفظ حریم خصوصی سنگاپور پارک های ملی هیئت مدیره اطمینان است که وجود خواهد داشت نه هر گونه اطلاعات شخصی جمع آوری شده و نه خواهد شد این دوربین می توان به شناسایی افراد است. با فرض اینکه دادگاه موفق است وجود دارد برنامه به طور بالقوه اجازه می دهد تا ربات به گشت پارک تمام وقت در ساعات اوج و همچنین به استقرار آن را به سایر نقاط کشور است.

این اولین بار نیست که روبات ها استفاده می شود در چنین شیوه ای. به عنوان آستانه یادداشت شده اند وجود دارد موارد در ایالات متحده و چین که در آن هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می شود به پخش مشابه هشدار/یادآوری.

در زمینه روبات. بیشتر بخوانید درباره بوستون دینامیک Coronavirus Covid-19 و سلامت. منبع: theverge



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن