بوز می تواند کار بر روی یک 'بازی' نسخه از آن QC35 دوم هدفون

نه همه هدست ساخته شد برابر است. شما ممکن است متوجه شده اند که وجود دارد برخی از هدفون های ایجاد شده برای ورزشی

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

نه همه هدست ساخته شد برابر است. شما ممکن است متوجه شده اند که وجود دارد برخی از هدفون های ایجاد شده برای ورزشی که در آن آنها ممکن است در آب/مقاوم در برابر عرق و سپس شما نیز باید هدست طراحی شده برای بازی که در آن آنها می آیند ممکن است با ویژگی های خاصی catered به سوی پارسه. اما هدفون های ایجاد شده برای مقاصد خاص انجام دهید گاهی اوقات با خطر انداخته است.

تبلیغات

خبر خوب این است که اگر شما یک فن از بوز QC35 IIs و سپس شما ممکن است علاقه مند به یادگیری است که با توجه به APK teardown توسط مردمی در 9to5Google آنها کشف شواهد نشان می دهد که Bose می تواند کار بر روی یک "بازی" نسخه QC35 دوم هدفون. این کشف شد بوز اتصال برنامه که در آن وجود دارد رشته در این برنامه که منابع بازی.

اما آنچه جالب است این است که این نمی تواند یک "جدید" نسخه QC35 دوم. این منابع پیشنهاد می کنم که Bose می تواند برنامه ریزی در راه اندازی یک جداگانه میکروفون و لوازم جانبی است که می تواند متصل به هدفون اما اینجا جایی است که آن را گیج کننده می شود. غواصی عمیق تر به کد آنها کشف نام تجاری است که اشاره کرد که این امر می تواند به عنوان شناخته شده "بوز QC35 دوم Gaming Headset".

ما مطمئن نیستید که چگونه یک میکروفون پیوست آن را یک "بازی گوشی" فی نفسه اما در هر صورت آن صدای جالب و امیدوارم بوز خواهد شد برخی از نوع رسمی اعلام کرد که آنها خواهد شد به زودی.

در زمینه صوتی >تبادل نظر >بازی های. بیشتر بخوانید درباره بوز و هدفون. منبع: 9to5google



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن