B&O Beosound A1 (2nd Gen) اعلام کرد با الکسا ادغام

Bang & Olufsen بلندگوهای بسیار خوبی شناخته شده است و اگر شما در بازار برای یک مجموعه جدید از بلندگوهای بلو

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

Bang & Olufsen بلندگوهای بسیار خوبی شناخته شده است و اگر شما در بازار برای یک مجموعه جدید از بلندگوهای بلوتوث و سپس شما ممکن است بخواهید برای بررسی از این شرکت Beosound A1. اگر این برای تلفن های موبایل آشنا است چرا که A1 در اصل راه اندازی در سال 2016 اما این مدل خاص است دوم-gen مدل است که می آید با برخی از تغییرات و پیشرفت های بیش از سلف خود.

تبلیغات

برای استارت و شاید یکی از نکات اصلی فروش است که Bang & Olufsen در حال تماس دوم-gen A1 اولین بلندگوی بلوتوث با الکسا ادغام. بلندگوهای بلوتوث با الکسا جدید نیستند اما A1 یک باطری بلندگوی بلوتوث بر خلاف دیگر سخنرانان که در آن نیاز به متصل به یک منبع قدرت است.

این دست آورد با استفاده از بلوتوث به جفت با یک دستگاه که دارای یک اتصال به اینترنت و متصل است به الکسا خدمات بیش از فای. این به این معنی است که بلندگو و دستگاه تلفن همراه خود را همیشه باید در محدوده هر یک از دیگر. سخنرانان خواهد شد از ویژگی های یک far-field میکروفون است که می تواند تشخیص صدای به 5 متر دور, بنابراین وجود خواهد داشت برخی از راه گریز است.

دیگر تغییرات دوم-gen A1 شامل باتری بهتر زندگی جدید باریک و ضد آب, طراحی و همچنین افزایش رانندگان است. اگر این برای تلفن های موبایل مانند یک مجموعه ای از سخنرانان شما ممکن است علاقه مند در B&O Beosound A1 خواهد بود در قیمت €250.

در زمینه صوتی >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره الکسا, Bang & Olufsen و بلندگو. منبع: whathifi



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن