شاه توت از مرده بازگشته است دوباره, تلفن 5G به علت در 2021

تلفن های بلک بری همچنان به طور معجزه آسایی به مرگ می رستند، مثل نوعی از فیلم ترسناک تکنولوژیکی شرور. امروز ما

توسط POSHTIBANNEWS در 29 مرداد 1399

تلفن های بلک بری همچنان به طور معجزه آسایی به مرگ می رستند، مثل نوعی از فیلم ترسناک تکنولوژیکی شرور.

امروز ما در حال شنیدن گوشی های هوشمند شاه توت 5G، بله با صفحه کلید فیزیکی، در نیمه اول سال 2021 راه اندازی خواهد شد. در حال حاضر خبری از بقیه مشخصات نیست، اما در اروپا و آمریکای شمالی در فروش خواهد بود.

یک اعلامیه مطبوعاتی می گوید که این گوشي در حال طراحی است تا با چالش های کار از راه دور امن کمک کند و به احتمال زیاد هدف آن دسته از کسانی خواهد بود که با اطلاعات سطح بالا و امن سر و کار داشته باشد. این صدا مانند چیزی است که به طور گسترده ای برای مصرف کنندگان ساخته شده هر چند.

داستان نام تجاری تلفن همراه در حال حاضر توسط راه اندازی امنیتی به نام OnwardMobility مجوز, گرفتن بیش از حقوق از TCL که معامله با شاه توت فقط منقضی شده - بسیار به chagrin از کسانی که ناامید برای بازگشت مصرف کننده متمرکز بلک بری.

از آنجا که ساخت گوشی های هوشمند را متوقف کرد، بلک بری بر روی راه حل های امنیتی برای مشتریان سازمانی متمرکز شده است، با پلت فرم بفرستد مسنجر شاید تنها بازمانده از heyday تلفن همراه خود را. مشارکت با OnwardMobility و Foxconn زیرمجموعه FIH تلفن همراه خواهد شد نام تجاری را ترک دیگری در شکستن به عرصه تلفن همراه را ببینید.

مرتبط با : بهترین گوشی های 2020

شاه توت هیجان زده OnwardMobility خواهد شد شاه توت 5G دستگاه تلفن هوشمند با اهرم صفحه کلید فیزیکی ما استانداردهای بالا از اعتماد و امنیت مترادف با نام تجاری ما تحویل. ما هیجان زده است که مشتریان سرمایه گذاری و دولت امنیت سطح و بهره وری تلفن همراه بلک بری جدید 5G گوشی های هوشمند ارائه خواهد شد را تجربه می کنند، گفت: جان چن، رئیس اجرایی و مدیر عامل، بلک بری در یک اطلاعیه مطبوعاتی.

آخرین گوشی هوشمند بلک بری که بررسی کردیم، ساخت TCL BlackBerry Key2 LE بود که ما آن را برای 'مرگ سخت' مناسب توصیف کرده بودیم.

نقد کننده ما جان موندی نوشت: "در نهایت... همه اینها به آن صفحه کلید فیزیکی می آید. اگر شما هنوز هم اولویت تایپ کردن بر روی tactile تقریبا همه چیز دیگری، پس از آن شاه توت Key2 LE گزینه ای وسوسه انگیز قیمت است."

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن