بهترین ایکس باکس سری X بازی: هیجان انگیز ترین بازی های تایید شده برای نسل بعدی

ایکس باکس سری X کنسول هنوز هم ممکن است تعدادی از ماه دور از راه اندازی شده اما متوقف نشده مایکروسافت از آشکار

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

ایکس باکس سری X کنسول هنوز هم ممکن است تعدادی از ماه دور از راه اندازی شده اما متوقف نشده مایکروسافت از آشکار کشت از بازی است که سر را به نسل بعدی کنسول.

در حالی که بدیهی است که ما شده اند قادر به بازی هر یک از این عناوین در عین حال کردیم از طریق همه تریلر و فیلم گیم پلی این بازی باید به ارائه و برداشت از بهترین ایکس باکس سری X بازی راه آینده ما.

ما در به روز رسانی این لیست اغلب در طول چند ماه آینده همانطور که مایکروسافت وعده داده است به پرده حتی بیشتر از اول و شخص ثالث بازی نسبتا به زودی – اما در حال حاضر, نگاهی به زیر بهترین ایکس باکس سری X بازی در حال حاضر تایید کرد و شروع به برنامه ریزی است که بازی شما قصد به بازی.

 

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

توسعه دهنده: CD Projekt Red

تاریخ انتشار: شنبه, 16 آوریل سال 2020

هر زمان که Cyberpunk 2077 شده است به نمایش عموم در صحنه جهانی به آن داده شده است به کمک دست با ایکس باکس. این آشکار "هک" در یک کنفرانس مطبوعاتی در حالی که افسانه ای اعلام کیانو ریوز به عنوان جانی Silverhands تا به حال مایکروسافت تئاتر مخاطبان از دست دادن ذهن خود را. اعتماد به ما و ما وجود دارد.

این یک لحظه فوق العاده و یک شاخص از رابطه عمیق بین این دو شرکت است. بنابراین شانس هستند اگر Cyberpunk 2077 همیشه می آید به ایکس باکس سری X آن را به نگاه کاملا زرق و برق دار. CD Projekt Red در حال حاضر تایید کرد که آینده آن RPG را در مقیاس خوبی با تکنولوژی آینده, تا شاید ما را ببینید پیشرفته پورت یا " GOTY Edition در سال های آینده. در هر صورت ما نمی توانیم صبر کنید تا در نهایت به آن بازی است.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

halo infinite

هاله بی نهایت

توسعه دهنده: 343

تاریخ انتشار: زمستان سال 2020

آن بوده است که تقریبا چهار سال پس از انتشار بازی Halo 5: Guardians که یک غیبت طولانی از Master Chief و شرکت, به ویژه هنگامی که ریکلایمر سه گانه حل نشده باقی مانده پس از یک واقعا حماسه cliffhanger. کورتانا رفته و سرکش و به دست گرفتن کنترل سیستم های UNSC در سراسر کهکشان. آه و او را در بر داشت یکی دیگر از بازی Halo حلقه به معنی او می تواند کل جهان را با او اگر رئیس داور و دوستان را متوقف کند او را قبل از آن خیلی دیر است.

با توجه به 343 Industries Halo بی نهایت ادامه خواهد داد و این داستان رغم اینکه یک شماره و ورود در حق رای دادن. آن را به عنوان در یک جهت جدید با هدف به تصویر کشیدن محیط های وسیع تری و بیشتر بلند پروازانه مکانیک تمام ساخته شده ممکن است توسط فشار هوا موتور. شانس هستند شما می شود teaming تا با دوستان در ماموریت و در نهایت نتیجه گیری یک روایت ما منتظرش بوده ام برای دیدن به ثمر می آیند. آن زمان برای مبارزه به پایان برسد.

مرتبط با: همه چیز ما در مورد PS5

Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین

توسعه دهنده: Ubisoft

تاریخ انتشار: 2020

زیر را در صدای پای Assassin's Creed اودیسه بعد از ورود در یوبی سافت باز جهان سری ماجراجویی وایکینگ Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین. به نظر می رسد به این سری و حتی بیشتر به سبک RPG و بازیکنان گزینه های جالب در جهان باز.

وجود آن برای اولین بار کشف شده در بخش 2 به عنوان بازیکنان متوجه برخی در-بازی هنر شامل قطعه ای از بهشت, محبوب اشیاء در افسانه هاو روایات قومی از Assassin's Creed.

اولین تریلر سینمایی آزادی بود که بسیار هیجان انگیز و نگاه به سری به تنظیمات آن هرگز قبل از کاوش.

سپس در آخرین در داخل ایکس باکس رویداد ما رو به دیدن برخی از فیلم گیم پلی. به قطع یک داستان کوتاه – آن را نگاه بسیار چشمگیر است.

مرتبط: بهترین بازی های مسابقه ای

خاک 5

توسعه دهنده: Codemasters

تاریخ انتشار: TBA

خاک 5 به طور رسمی برای اولین بار مسابقه بازی رسما تایید شده برای Xbox سری X. در حالی که Forza عنوان است که تقریبا تضمین شده می رسند در سال اول از ایکس باکس سری راه اندازی خاک 5 فاش بدون شک خبر خوبی برای تمام طرفداران مسابقه.

آشکار تریلر نشان داد که های مختلف خاک 5 آهنگ را در سراسر جهان القا نیویورک, چین, ایتالیا و برزیل. Codemasters نیز گفت: وجود خواهد داشت و وسیع ترین مجموعه ای از اتومبیل های موجود به درایو در یک خاک بازی نشده است.

جزئیات نیز ارائه شده برای حالت حرفه ای با صنعت افسانه Nolan North و تروی بیکر تایید به وام صدای خود را به برخی از اهمیت شخصیت ها در داستان است.

مرتبط: بهترین بازی PC

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

توسعه دهنده: Hardsuit Labs

تاریخ انتشار: 2020

این عجیب و غریب, تریلر شامل انسان عروسک آویزان در اطراف یک درخت کریسمس تایید کرد که مدتها در انتظارش Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 خواهد بود رفتن به ایکس باکس سری X.

تریلر جدید نشان داد دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن از اکشن اول شخص, featuring the vampire ابرقدرت در اختیار شما بنابراین شما می توانید با حک کردن دشمنان با خونین رها. تریلر لحن و موسیقی متن فیلم همچنین نشان می دهد این عنوان را در یک حس شوخ طبعی.

مرتبط: بهترین بازی های Xbox One

Yakuza: مانند اژدها

توسعه دهنده: Ryu Ga Gotoku Studios

تاریخ انتشار: تعطیلات سال 2020

Yakuza: مانند یک اژدها است که در حال حاضر در دسترس بر روی PS4 در ژاپن با داشتن منتشر شده در ژانویه سال 2020 است. اما در حالی که آن را به حال شده است که قبلا انتظار می رود برای راه اندازی در اروپا به عنوان یک PS4 منحصر به فرد آن خبر خوش در واقع به شنیدن آن را خواهد ساخت پرش به ایکس باکس سری X, Xbox One و PC ویندوز بیش از حد.

برای کسانی که نا آشنا Yakuza: مانند یک اژدها است که یک نقش بازی کردن بازی های ویدئویی مجموعه در یوکوهاما در ژاپن است. این 8th ورود به Yakuza سری و زیر فرمت دادن بازیکن بهمن از سمت ماموریت برای شرکت در, از جمله توالت مسابقه.

Madden NFL 21

Madden NFL 21

توسعه دهنده: EA Tiburon

تاریخ انتشار: 2020

EA و مایکروسافت همکاری برای تایید Madden NFL 21 عنوان شده است به ایکس باکس سری X این سال است. این ممکن است یکی از قابل پیش بینی ترین مطالب در این لیست اما بدون شک تحریک طرفداران فوتبال آمریکایی.

متاسفانه آن را به نظر می رسد خیلی زود برای EA به فاش کردن هر گونه اطلاعات برای آینده ورزشی, بازی با داخل ایکس باکس رویداد تنها واقعا تایید است که این بازی خواهد بود با عنوان برای کنسول های نسل بعدی و پشتیبانی هوشمند, تحویل, ویژگی, که, کیسه, شما یک کپی رایگان از ایکس باکس سری X نسخه اگر شما آن را خرید یک Xbox One از قبل.

Hellblade 2

Hellblade 2: Senua حماسه

توسعه دهنده: Ninja Theory

تاریخ انتشار: نوامبر سال 2020

نینجا تئوری یکی از بسیاری از استودیو در حال حاضر زندگی می کنند و مایکروسافت چتر بازی در حال توسعه به طور انحصاری برای ایکس باکس سیستم عامل و کامپیوتر. پس از آن این شرکت با استفاده از این تازه به دست آورد مالکیت به توسعه عاقبت به Hellblade: Senua را قربانی. اصلی بود فوق العاده سفر شخصی که شیرجه زده تم سلامت روان مانند چند بازی بود و در سمت چپ یک تصور بزرگ به عنوان یک نتیجه.

ما می دانیم که کمی در مورد Senua حماسه تا کنون فراتر از واقع آن در دسترس خواهد بود در ایکس باکس سری X و بار دیگر ستاره عنوانی شخصیت Senua. با وجود آن بسیار عالی داستان سرایی و مبارزه با پازل از اول بودند قطعا underbaked برگزاری آن را از عظمت برای بسیاری از. اگر نینجا تئوری می تواند به ایجاد چیزی با بیشتر مکانیکی پیچیدگی با داستان غم انگیز قلب سالم و دست نخورده آن می تواند چیزی خاص.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن