بهترین قرص 2020: بالا, iOS, ویندوز و سیستم عامل کروم قرص در دسترس در حال حاضر

که بهترین قرص برای سال 2020? قرص بالا پایان و بالا specced نسخه های خاص تا به حال یک زن و شوهر خوب از سال جاری

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

که بهترین قرص برای سال 2020?

قرص بالا پایان و بالا specced نسخه های خاص تا به حال یک زن و شوهر خوب از سال جاری نسل بعدی محصول ارائه می دهد ثروت از گزینه ها را در نظر بگیرید.

در زیر خلاصه ای از ویژگی های ویرایش های ما از بهترین تبلت ها با گزینه های را با توجه به اکثر مردم است. در پایین حرکت به خواندن نقد و بررسی کامل هر محصول کلیک کنید و یا از طریق ما را به کاوش جامع احکام.

مرتبط با: Microsoft Surface رفتن 2 نقد و بررسی

ما چگونه تست قرص ؟

ما تست شده هر محصول در این لیست به طور کامل و وجود لینک ما به بررسی کامل در پایان هر یک از خلاصه.

ما داوران متخصص با استفاده از یک تست به عنوان مدل اولیه خود را, قرص, و برای حداقل یک هفته برای دیدن چگونه آن را انجام و در دنیای واقعی قبل از آنها آن را نمره نهایی. برای بزرگتر دستگاه های ما نیز اجرا دراز مدت بررسی – متخصص ما را نگه می دارد محصول برای یک مدت طولانی طول زمان و به روز رسانی بررسی ما با هر گونه مسائل جدید آنها روبرو می شوند.

ما همچنین اجرای هر قرص استفاده می کنیم از طریق یک سری از مصنوعی معیار برای ارزیابی عملکرد آن است. ما پس از آن تست باتری آن توسط حلقه به صورت محلی ذخیره می شود تصویری تا زمانی که می میرد.

بیشتر به دنبال تبلت-مشاوره خرید?

چک از ما دور یو پی اس زیر را برای بهترین قرص برای استفاده های خاص.


1. iPad Air 2019

بهترین قرص برای بسیاری از خریداران

مزایا:

  • صفحه نمایش بزرگ
  • عملکرد جامد
  • عمر باتری طولانی
  • فوق العاده بصری نرم افزار

منفی:

  • طراحی شروع به نگاه کمی مورخ
  • نسل اول اپل مداد و رعد و برق شارژ پورت

IPad Air 2019 نشسته در وسط اپل زمان قرص خط زیر برتر iPad Pro (2018) خط بالا کوچکتر iPad Mini 5 و در کنار اپل 7th generation. آن را راحت قرص است که می تواند به راحتی به عنوان یک سرگرمی های تلفن همراه hub و یا یادداشت های ایستگاه. با گرفتن تمام اصول درست آن را به راحتی بدست آورده یک محل به عنوان یکی از بهترین تبلت های حال حاضر در دسترس است و یک گزینه ایده آل برای بسیاری از خریداران.

در حالی که آن را نمی باید تمام ویژگی های از نرم افزار, آن را نشانی از یک کار مناسب و معقول از تکرار برتر قرص تجربه – گذشته از چند ویژگی های سازش مانند نسل اول اپل مداد و یک مدرسه قدیمی پورت رعد و برق.

ویژگی های پیشرفته برنامه اکوسیستم ستارگان صفحه نمایش عملکرد عالی و بسیار دوستانه برچسب قیمت از آن خواهر و برادر iPad Air 2019 بهترین قرص برای اکثر مردم است. اما اگر شما فقط می خواهید به شراب خواری در Netflix بکشد و یا گرفتن یک ایستگاه سرگرمی برای خود sprog وجود دارد گزینه های ارزان تر در دسترس است – البته نه به عنوان خوب.

iPad Pro 2020

2. iPad Pro (2020)

بهترین قرص برای هنرمندان دیجیتال

مزایا:

  • شگفت آور, ارتقاء, نمایش
  • طراحی عالی
  • USB-C
  • نسل دوم اپل مداد بزرگ است

منفی:

  • بسیار گران قیمت و لوازم جانبی و حتی بیشتر از آن

IPad Pro خیره کننده است قطعه ای از مهندسی, حتی اگر آن را به نظر می رسد درست مثل 2018 نسخه جایگزین آن است. آن را نیز فوق العاده قدرتمند با 6GB RAM, گزینه های ذخیره سازی اعم از 128GBG به 1TB اپل خود A12Z Bionic چیپ ست و این انتخاب تنها از Wi-Fi یا 4G و Wi-Fi. نیز وجود دارد یک USB-C پورت به جای رعد و برق است که اجازه می دهد تا دستگاه های مانند SD کارت خوان و دوربین به طور متصل به طور مستقیم اگر چه شما نمی توانید پلاگین در ذخیره سازی قابل ارتقا.

بسیاری نیز پیدا کردن قیمت سخت به بلع. 11-نسخه اینچ شروع می شود در £769/$799 و 12.9 اینچی نسخه هزینه £969/$999. اگر شما نیز خرید Smart Keyboard Folio و اپل مداد 2 شما هزینه های زیادی از پول است. لای شیار-بسته بندی سحر و جادو صفحه کلید است که حداقل یکی دیگر از £299.

مایع صفحه نمایش شبکیه چشم, اما, زرق و برق دار به عنوان ارتقاء تکنولوژی که سوئیچ نرخ تجدید و برای اطمینان از پیمایش صاف – به نظر می رسد واقعا بزرگ است.

3. سامسونگ کهکشان S6

بهترین high-end Android قرص

مزایا:

  • عمر باتری طولانی
  • بلندگو
  • جسورانه صفحه نمایش
  • پردازنده قدرتمند
  • سرگرم کننده stylus

منفی:

  • ارزان تر S5e چند از بهترین ویژگی های
  • هیچ جک هدفون

نه فقط بهترین high-end Android tablet Samsung Galaxy Tab S6 نیز عملا تنها زمان پایان آندروید, قرص, و به عنوان مثل است که بهترین های اندروید جایگزین برای iPad Pro. این یک نمایش مشخصات بالا پایان بزرگ طراحی قلم – و این هزینه بسیار زیادی است.

شما پرداخت £619 برای نسخه Wi-Fi و £689 برای 4G گزینه است. اگر این برای تلفن های موبایل بیش از حد فراموش نکنید 11-inch, iPad Pro با نصف مقدار ذخیره سازی به پایان خواهد رسید تا هزینه شما £269 بیشتر از زمانی که شما اضافه کردن اپل مداد.

آن را بزرگ اما نه یک هیولا بسیار نازک (5.7 mm) و نسبتا نور در 420g. اصلی طراحی دلخوری همان Galaxy Tab S5e است – وجود دارد جک هدفون.

این بهترین قرص اندیشه در اطراف, اما اگر قلم نیست یک عامل بزرگ, شما باید در نظر بگیرید Samsung Galaxy Tab S5e. هزینه آن بسیار کمتر و هنوز هم انجام معمول قرص شغل خوب.

iPad Mini 5

4. Apple iPad Mini 5 (2019)

بهترین قرص برای ویژگی های قدرتمند در یک بسته کوچک

مزایا:

  • صفحه نمایش خوب
  • بسیار قدرتمند
  • با این نسخهها کار به خوبی با اپل مداد

منفی:

  • همان طراحی

بصری iPad Mini 5 (و یا آی پد مینی 2019) به نظر می رسد یکسان به مدل قبلی است که کمی شرم آور است. در زیر هود این است که در آن سحر و جادو اتفاق می افتد.

این مینی iPad جدید طراحی شده است به همان A12 Bionic تراشه شما پیدا کنید در آی فون XS و آیفون XR, که به معنی آن را بسیار بسیار سریع است. وجود دارد به اندازه کافی خر خر کردن برای مقابله با هر گونه بازی های iOS بدون هر گونه سر و صدا و آن را به یک لذت واقعی بازی عنوان Fortnite یا آسفالت 9 7.9 اینچ صفحه نمایش. عمر باتری بیش از حد بزرگ است.

اضافه شده اپل مداد پشتیبانی از تبدیل آی پد مینی به عالی نوت بوک.

5. Amazon Fire HD 8

واقعا خوب تبلت در چشمگیر قیمت

مزایا:

  • مقرون به صرفه
  • دست آزاد Alexa
  • نشان می دهد که حالت خوب علاوه بر

منفی:

  • آگهی سرند رابط
  • اساسی جهت کمی آهسته

آمازون Fire HD 8 واقعا خوب تبلت در چشمگیر قیمت. آمازون بودجه قرص همواره خوب بوده است و علاوه بر این از حالت نمایش باعث می شود این برنامه بسیار جالب تر دستگاه.

صفحه نمایش خود را منصفانه است که کیفیت ساخت خوب است و وجود دارد مقدار زیادی از ذخیره سازی. در حالی که آن را احساس نمی کند فوق العاده سریع آن دارای قدرت کافی برای انجام عدالت به برخی از قابل توجه ترین بازی های آندروید – به همراه الکسا روی تبلت لمس خوب است.

این یکی از بهترین قرص بودجه شما می توانید از یک نام تجاری شناخته شده است. این هزینه فقط £79.99 برای قرص خود را و یا £109.99 با جذاب جدید نشان می دهد حالت شارژ. برای دریافت بیشتر از دستگاه قطعا در نظر چیدن دومی و این بسته های بزرگ در قیمت می باشد.

آتش HD 8 مناسب برای کسانی که می خواهند ارزان پایه تبلت در درجه اول برای مصرف های رسانه ها و خواندن. وجود دارد بیشتر در ارائه در اینجا با بیش از یک Paperwhite روشن شدن یا روشن شدن واحه و آن را بسیار جمع و جور تر از بسیار بزرگ Fire HD 10. این یک راه عالی برای شراب خواری در برخی از نخست محتوا و علاوه بر این از دست رایگان الکسا می دهد آن چیزی است که قرص های دیگر به سادگی نمی باید.

به عنوان خوانده شده ما Amazon Fire HD 8 نقد و بررسی

Surface Go Windows 10

6. Microsoft Surface بروید

بهترین قرص برای ویندوز

مزایا:

  • ویندوز 10 به کاربران می دهد مقدار زیادی از آزادی
  • بسیار قابل حمل
  • لگد کردن ایستاده ارائه می دهد تطبیق پذیری

منفی:

  • گران با توجه به نوع پوشش نیست همراه در
  • پایین-مجهز به عملکرد
  • مورخ طراحی

اگر شما از طرفداران بزرگ از آندروید یا iOS سطح رفتن یک جایگزین جامد است. آن را دارای ویندوز 10 در حالت دادن آزادی بیشتری برای محبوبیت و سفارشی سازی. اگر شما یک دانش آموز یا یک کارگر دفتر شما احتمالا پیدا کردن آن بسیار مفید به گزینه Microsoft Office بیش از حد – شما می توانید این قرص پر از صفحات گسترده و اسناد و مدارک.

ضربه بیرون ایستاده تبدیل به یک فوق العاده دستگاه همه کاره است که باعث می شود آن را آسان برای تماشای Netflix در میز خود و یا چکش را در صفحه کلید. با توجه به شیب تند قیمت آن را ناامید کننده است که این نوع پوشش نیست همراه در جعبه.

در حالی که سطح رفتن ندارد عملکرد صفحه نمایش و یا حتی مزیت قیمت به رقیب 9.7-inch, iPad, آن را هنوز هم یک جایگزین عالی اگر شما به دنبال یک همه کاره معتاد ماشین آلات و خوشحال هستند به پوسته را برای مایکروسافت جداگانه لوازم جانبی.

Samsung Galaxy Tab S5e

7. Samsung Galaxy Tab S5e

به نظر می رسد بزرگ دارای یک صفحه نمایش فوق و قیمت مقرون به صرفه

مزایا:

  • با کیفیت بالا آلومینیوم طراحی
  • با صدای بلند و سخنرانان punchy
  • عمر باتری عالی
  • بزرگ صفحه نمایش OLED
  • فوق العاده باریک

منفی:

  • GPU فاقد قدرت

سامسونگ Galaxy Tab S5e اندروید تبلت یکی از بهترین جایگزین ها برای اپل. یک نسخه ارزان تر از گل سرسبد سامسونگ tablet آن به ارمغان می آورد یک قاب نازک و زرق و برق دار, صفحه نمایش AMOLED به بیشتر مقرون به صرفه پایان بازار.

در برخی از راه این است که یک جانشین Galaxy Tab S4, اما آن را با استفاده از یک lower-end پردازنده برای کمک به پایین آوردن پرسیدن قیمت به زیر 400 پوند (برای نسخه 64GB). این به این معنی آن را به درخواست تجدید نظر به کسانی که به دنبال یک مستقیم تبلت به جای یک دستگاه به جای لپ تاپ خود را. طراحی و صفحه نمایش لذت بخش است.

مسئله اصلی این است که زمان وقفه دولت از قرص اندیشه پیشرفت است. قرص بزرگ دستگاه های به سرگرم کودکان جوان اما سامسونگ Galaxy S5e مسلما به مراتب بیش از حد تصور برای تحقق آن تقاضا است. یکی از ویژگی های جدید مانند گوگل Stadia پشتیبانی خواهد به قرص به طور کلی یک احساس تازه ای از معنی است.

Galaxy Tab S5e به نظر می رسد بزرگ دارای یک صفحه نمایش فوق می آید و در یک قیمت است که آسان به بلع است. سامسونگ در نهایت یک قرص اندیشه ارزش خرید – اما اپل قدرتمند تر است.


چگونه مناسب انتخاب کنم قرص?

در هنگام چیدن یک قرص وجود دارد چند مورد مسائل کلیدی شما باید در ذهن داشته است. بزرگترین هستند که سیستم عامل برای شما مناسب است و آنچه شما نیاز دارید این قرص به این مسائل بودجه شما تاثیر می گذارد.

درک های مختلف تبلت سیستم عامل

در حال حاضر وجود دارد قرص های در حال اجرا انواع سیستم عامل های مختلف. دو تا از بزرگترین ها در iOS و اندروید و برخی از مردم نیز از لیست ویندوز اجرا می شود که در بالا پایان دستگاه ها از جمله سامسونگ کهکشان کتاب و Microsoft Surface Pro.

با توجه به تاکید خود را بر بودن با بهم پیوستن یا ضمیمه های صفحه کلید ما طبقه بندی این مدل به عنوان convertibles و لیست آنها را در ما جدا بهترین لپ تاپ, راهنمای.

iOS vs Android: به طور کلی پیدا کنیم و iOS بهتر است قرص اپل سرمایه گذاری قابل توجهی به بهینه سازی آن را برای صفحه نمایش بزرگتر. آندروید است که هنوز هم بسیار خوب است اما مسائل به طور کلی بوجود می آیند که شرکت های اضافه کردن پوسته های سفارشی برای این سیستم عامل که معمولا باعث آزار دهنده اشکالات دلیلی دوباره رابط کاربری و تاخیر چگونه به سرعت این دستگاه می توانید دریافت به روز رسانی نرم افزار.

حتی اگر شما بصورتی پایدار و محکم تعبیه شده در نرم افزار Google اکوسیستم, شما هنوز هم باید در نظر بگیرید یک قرص اندیشه به عنوان بسیاری از گزینه ها به طور قابل توجهی ارزان تر از اپل ، iPads و به طور کلی خوب برای توابع اساسی مانند مرور وب و پخش ویدئو.

تصمیم می گیرید چه چیزی شما نیاز به قرص خود را به انجام

قبل از اینکه شما خرید یک تبلت شما باید در نظر گرفتن نیازهای خاص خود را. وجود دارد هیچ نقطه توپخانه برای بالا پایان با قرص های دیجیتال stylus اگر شما فقط می خواهید به تماشای تلویزیون و یا برای منحرف کردن اذهان کودکان و نوجوانان در طول سفرهای طولانی. اضافی سرمایه گذاری است که واقعا ارزش آن را اگر شما یک طراح هستید و یا شما قصد استفاده از قرص خود را برای کار و یا در مدرسه.

اگر شما فقط می خواهید چیزی به عنوان خوانده شده, شما می خواهم به خوبی انجام دهید برای جلوگیری از قرص به طور کامل و سرمایه گذاری در یک e-reader.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب