بهترین دسکتاپ کامپیوتر 2020: بالا 4 عدد برای کارگران سازندگان و پارسه

بهترین دسکتاپ PC در سال 2020? با بسیاری از مردم در حال کار از خانه شده است وجود دارد هیچ زمانی بهتر به جستجو ب

توسط POSHTIBANNEWS در 9 مرداد 1399

بهترین دسکتاپ PC در سال 2020?

با بسیاری از مردم در حال کار از خانه شده است وجود دارد هیچ زمانی بهتر به جستجو برای یک کامپیوتر رومیزی. اما با گزینه های بسیاری است که تحقق نیازهای مختلف آن کار آسانی پیدا کردن بهترین PC امکان پذیر است. به جستجوی خود را ساده تر ما ذکر شده چهار تا از بهترین دسکتاپ رایانه های شخصی ما بررسی کرده ایم با هر غذا به یک نیاز خاص است.

قبل از شما را غوطه هر چند ارزش خود را دانستن است که AMD Ryzen 4000 پردازنده خواهد بود به زودی راه اندازی و همچنین چندین کارت گرافیک (از جمله Nvidia آمپر و AMD بزرگ ناوی) در نظر گرفتن عملکرد سقف بالاتر از همیشه قبل از. اگر شما می خواهید قدرتمند ترین سیستم ممکن است شما بهترین کردن انتظار تا پایان سال.

اگر شما نمی توانید صبر کنید که مدتها پس از اتمام میدارد ما را زیر و یا پایین برای ما در عمق نگاه و یک لینک به بررسی کامل.

مرتبط: Intel vs AMD

best desktop pc - imac 2019

1. اپل iMac 2019

بهترین همه در یک کامپیوتر رومیزی شما می توانید خرید در حال حاضر


مزایا:
  • CPU و GPU تازه ارائه عملکرد مناسب و معقول افزایش
  • صفحه نمایش فوق العاده برای طراحان و معماران و طراحان
  • متنوع گزینه های پیکربندی

منفی:

  • مانیتور قاب به نظر می رسد منسوخ شده

اپل نیازی به انجام این کار بسیار به حفظ آن عناوین به عنوان پادشاه همه در یک دسکتاپ کامپیوتر, طراوت اجزای داخل اپل iMac 2019 به آن را به سرعت با مدرن رقبا.

متاسفانه صفحه نمایش و طراحی دست در ارتقاء, اما آنها هر دو هنوز هم ارائه کیفیت درجه یک. شما گزینه 21.5-inch 4K یا 27 اینچی 5K صفحه نمایش که هر دو پیشنهاد فوق العاده پوشش رنگ gamuts که بدون شک لطفا حرفه ای های خلاق.

قبل از شما سرمایه گذاری هر چند ارزش خود را دانستن است که iMac 2020 انتظار می رود برای رسیدن خیلی زود با حتی سریع تر پردازنده های اینتل در حالی که اپل نیز قصد انتشار یک مدل با اپل سیلیکون در آینده نزدیک.

جزئیات کامل ما iMac اپل 2019 نقد و بررسی

Best Desktop PC

2. Dell OptiPlex 7070 فوق العاده

عالی مدولار کامپیوتر ارائه می دهد که فوق العاده ارزش بلند مدت

مزایا:

  • فوق العاده ارتقا گزینه های با طراحی مدولار
  • رد پای کوچک روی میز
  • قیمت مقرون به صرفه
  • صفحه نمایش مناسب و معقول

منفی:

  • عملکرد پایین
  • هیچ GPU خر خر کردن
  • می توان رنجآوری بسته ایستاده

Dell Optiplex 7070 فوق العاده ممکن است مانند نگاه معمولی خود ویندوز 2-در-1 لپ تاپ در سطح, اما آن را در واقع یک ترفند منحصر به فرد در قالب مدولار آن ایستاده است. یک کامپیوتر کوچک ماژول می توان از این دستگاه به شما اجازه می دهد به تعویض آن برای نسخه قوی تر هر زمان که شما علاقه داشتن به یک ارتقا دهید. مانیتور نیز می توان با جایگزین هر صفحه نمایش است که پشتیبانی VESA mount دادن به شما توده از انعطاف پذیری.

از آنجا که شما می توانید هر دو این قطعات و مانیتور Optiplex ارائه می دهد بهتر است در دراز مدت ارزش از اکثر 2-در-1 عدد. اما یک نکته مهم در اینجا آن را به عنوان نه قدرتمند ترین سیستم به خصوص در بخش گرافیک. این به این معنی Optiplex 7070 فوق العاده است واقعا فقط با توجه به ارزش برای کسانی که می چسبد به وظایف اساسی مانند مرور وب گسترده و جریان ویدئو. اما برای کسانی که فقط می خواهید یک کامپیوتر رومیزی به کار از خانه این است که یک گزینه فوق العاده.

ما به عنوان خوانده شده کامل Dell OptiPlex 7070 فوق العاده نقد و بررسی

Best Desktop PC - Surface Studio 2

3. سطح Studio 2

نهایی ویندوز 10 all-in-one PC برای معماران و طراحان


مزایا:
  • صفحه نمایش بزرگ
  • بسیار عالی صفحه نمایش
  • برای قرعه کشی

منفی:

  • با استفاده از یک پردازنده نسبتا قدیمی

سطح Studio 2 منحصر به فرد کامپیوتر رومیزی همانا مباهات مشخصات به قدرت از طریق خلاق ترین وظایف اما همه مهمتر همچنین همه کاره صفحه نمایش لمسی است که هنرمندان می توانند در خط ناخوانا و طرح است.

28-اینچ صفحه نمایش می تواند حرف و نقل مکان کرد به تمام انواع موقعیت ساخت آن را آسان تر به منظور جلب با سطح قلم. چه چیزی بیشتر از 4500 x 3000 پیکسل را تضمین می کند یک صفحه نمایش زرق و برق دار است که فقط به عنوان خوب اگر نه بهتر از این پنل شما با مانیتور.

وجود دارد یک منطقه که سطح Studio 2 فقط نمی تواند در رقابت با اپل هر چند که پردازنده. شما محدود به یک 7th Generation Intel Core CPU در اینجا بسیار کمی از گزینه های پیکربندی به ریز ریز کردن و تغییر دهید. این به این معنی Studio 2 نشدم کمی پشت رقبا پیشرو به صورت خام سرعت عملکرد ترک که باور نکردنی صفحه نمایش لمسی به عنوان انگیزه اصلی برای سرمایه گذاری است.

سطح Studio است که بدون شک یک دستگاه فوق العاده, آن را فقط تا حدودی تخصصی تجدید نظر شود. اگر به خاطر داشته باشید که یک سطح Studio 3 انتظار می رود برای رسیدن در ماه اکتبر.

ما به عنوان خوانده شده تمام سطح Studio 2 نقد و بررسی

Best Desktop PC - MSI Trident A

4. MSI یک نیزه سه شاخه

یک کنسول به اندازه بازی های PC

مزایا:

  • جامد 1080p و p 1440 بازی
  • طراحی جمع و جور
  • متعادل و قطعات
  • بسیار آرام

منفی:

  • RTX 2060 فوق العاده سریع تر است
  • کمی گران در مقایسه با رایانه های شخصی معمولی
  • برخی گمان می کنند کیفیت ساخت

اکثر رایانه های شخصی بازی بسیار بزرگ است که باعث می شود آن را دشوار است به جای در کنار میز کار خود را. MSI یک نیزه سه شاخه است یک استثنا تکان دادن کنسول به اندازه مورد و عملکرد قدرتمند به اندازه کافی برای بازی کردن عناوین AAA در 1080p و p 1440.

یک اشکال وجود دارد و به داشتن چنین کوچک gaming PC آن را به عنوان برگ اتاق کوچک برای ارتقاء در مورد شما می خواهید برای خرید یک 4K با قابلیت کارت گرافیک در آینده است. اما در یک قیمت مقرون به صرفه این MSI یک نیزه سه شاخه است که هنوز هم یک گزینه فوق العاده برای کسانی که مبارک به چوب به Full HD / Quad HD بازی برای آینده قابل پیش بینی.

ما به عنوان خوانده شده کامل MSI Trident یک نظر

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن