بهترین کارت های اعتباری برای مواد غذایی در بیماری همه گیر کوروناویروس

برای خرید مواد غذایی به طور چشمگیری تغییر کرده پس از شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس. و آن را فراتر از پوش

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

برای خرید مواد غذایی به طور چشمگیری تغییر کرده پس از شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس. و آن را فراتر از پوشیدن ماسک در فروشگاه و استفاده از منظقه وانت بیشتر.

آمریکایی ها نیز با تکیه بر کارت های اعتباری به عنوان یک ابزار برای کمک به حرکت از طریق COVID محور مشکلات مالی.

تیم کلارک است که در اینجا برای کمک به اگر شما در حال تغییر خود را صرف عادات به دلیل بیماری همه گیر.

وجود دارد انواع مختلفی از پاداش کارت های اعتباری است که می توانید پد کیف پول خود را به عنوان شما خرید ملزومات خود را. و این مقاله به برجسته کردن برخی از گزینه های بالا بر اساس عادات خرید خود را.

گرفتن بیشتر از خرید مواد غذایی خود را

اگر شما با استفاده از یک کارت اعتباری برای خرید مواد غذایی و دیگر ملزومات خانگی, مهم است به درک که کارت می تواند شما را به بزرگترین بازگشت در پاداش.

به عنوان یک قاعده کلی شما می خواهید مطمئن شوید که کارت شما با استفاده از پاداش در راستای فروشگاه شما مکرر اغلب. پس از همه, شما با احتمال بیشتری به تغییر کارت اعتباری خود را متناسب با عادات خرید از شما به تغییر فروشگاه مواد غذایی خود را فقط به دریافت جوایز کارت های اعتباری.

برای رسیدن به مطلوب پاداش شما سه گزینه:

  1. انتخاب یک کارت است که دارای تخصص در سوپر مارکت و یا مواد غذایی پاداش
  2. با یک نام تجاری خاص کارت برای فروشگاه های مورد علاقه خود
  3. به سادگی انتخاب یک روزمره نقدی پشت کارت است که اجازه می دهد تا به شما در کسب پاداش بدون توجه به جایی که شما فروشگاه

به یاد داشته باشید: به طور کلی فروشگاه های Walmart, Target و Costco در نظر گرفته نمی شوند "سوپر مارکت" برای اهداف جوایز کارت های اعتباری. این خواهد سقوط به فروشگاه عمده فروشی یا باشگاه دسته بود. شرکت های کارت اعتباری معمولا محدود "سوپر مارکت" پاداش به سنتی فروشگاه های مواد غذایی مانند Kroger, Publix یا Albertsons.

مطمئن شوید که در مورد این, شما می خواهید برای بررسی با هر فرد صادر کننده کارت برای دیدن اگر فروشگاه های مورد علاقه شما واجد شرایط. تیم کلارک یک راهنمای برای کمک به با است که در اینجا.


بهترین کارت های اعتباری برای هزینه در سوپر مارکت های آمریکا

The Blue Cash Preferred card from American Express is one of the top grocery shopping options.

تبلیغات

آبی پول نقد ترجیح® کارت از امریکن اکسپرس

اگر شما جدی در مورد گرفتن پول بیشتر از خرید مواد غذایی خود را به 6 درصد آبی پول نقد ترجیح می دهد کارت است که رفتن به بسیار سخت به ضرب و شتم. هر چند این کارت حمل 95 دلار هزینه سالانه شما که پول را به عقب و سپس برخی از — اگر شما به طور منظم خریداران در سوپر مارکت های آمریکا مانند Safeway جوانه و معامله گر جو.

کلاه برای هزینه های سالانه در 6 درصد نقدی بازگشت پاداش $6,000. اگر شما صرف به طور متوسط از $500 در هر ماه به شما کسب درآمد $360 در سال است. هنگامی که شما در عبور از 6000 $در آستانه پاداش قطره به 1 ٪ در خرید مواد غذایی.

این کارت نیز ارائه می دهد 6 ٪ پشت نقدی در جریان اشتراک و همچنین 3 درصد در گاز و حمل و نقل. شما می توانید جزئیات تیم کلارک بررسی کامل از آبی پول نقد ترجیح اینجا.

کارت های دیگر را در نظر بگیرید: اگر شما تمام مواد غذایی خریدار, شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن آمازون نخست پاداش امضا ویزا کارت. خرید در کل مواد غذایی با این کارت واجد شرایط برای 5 ٪ پشت نقدی اگر شما یک آمازون نخست عضو.

کارت دیگر با توجه به ارزش این است که آبی نقدی روزمره از امریکن اکسپرس. آن را حمل یک نام مشابه به دلخواه کارت بالا توصیه می شود اما وجود دارد هیچ هزینه سالانه. اما به جای گرفتن 6% پول نقد برای خرید در سوپر مارکت های آمریکا, شما, کسب درآمد فقط 3 درصد است.


بهترین کارت های اعتباری برای هزینه در Superstores

Using the Capital One Walmart card can be a good way to save money on groceries.

سرمایه یکی® خارج پاداش کارت™

اگر شما خارج شده خریدار, شما باید در نظر با استفاده از سرمایه یک Walmart کارت پاداش. اما گرفتن وجود دارد: شما باید خریدهای خود را از طریق خارج برنامه و یا وب سایت. اگر که خوب با شما, شما می توانید 5 ٪ پشت نقدی در خرید. کارت می آید با هیچ هزینه سالانه.

اگر شما با استفاده از این کارت در فروشگاه شما تنها 2 ٪ پشت نقدی. که کمی ناامید کننده بود اما خارج ارائه می دهد 12 ماه دوره مقدماتی که بدست آورده به شما 5% را در خرید شما را در فروشگاه اگر شما با استفاده از نرم افزار خارج شده و پرداخت از ویژگی های.

Target gives 5% cash back to RedCard members.

هدف RedCard™

در چند سال گذشته هدف ساخته شده است که سرمایه گذاری در گسترش مواد غذایی ارائه شده در بسیاری از فروشگاه های آن است. و که باعث می شود خرید مواد غذایی با RedCard بسیار فریبنده ایده برای هدف وفاداران.

مگا-خرده فروش ارائه می دهد 5% تخفیف بر روی اکثر خرید های ساخته شده با آن RedCard هر دو آنلاین و در فروشگاه. بر خلاف خارج وجود دارد هیچ رشته های متصل به خرید روش. و شما می توانید پس انداز بلافاصله به این دلیل که کارت جایزه شما یک تخفیف به جای پول نقد بازگشت پاداش و یا نقاط.


بهترین کارت های اعتباری برای هزینه های عمده فروشی باشگاه

The Costco Anywhere card is a great cash back option for Costco members.

Costco در هر نقطه ویزا® کارت سیتی

پول متخصص کلارک هوارد را دوست دارد صرفه جویی در پول در Costco و شما می توانید صرفه جویی در مقدار زیادی از طریق خرید مواد غذایی خود را به صورت فله. بنابراین اگر شما یک Costco عضو با استفاده از این فروشگاه مارک کارت اعتباری است که به احتمال زیاد راه رفتن است. Costco می دهد unlimited 2 درصد در هر خرید شما را با کارت در فروشگاه و آنلاین.

تبلیغات

خرید های ساخته شده با Costco در هر نقطه ویزا کارت سیتی همچنین می توانید برای واجد شرایط ویژه Costco پاداش و کارت اعتباری خود را به عنوان عضویت شما کارت شناسایی. شما همچنین می خواهید دریافت 4 درصد در خرید گاز و 3% در رستوران و سفر خرید.

Sam's Club card members enjoy a cash back reward for spending at Sam's.

Sam's Club® Mastercard®

سام مسترکارت یک گزینه برای کسانی که ترجیح می دهند انجام خرید خود را در "دیگر" عمده فروشی ، اما این مهم است به یاد داشته باشید که سام جوایز تنها 1 درصد در در فروشگاه خرید. در حالی که کارت فوق العاده است برای گاز در سام (5 درصد) و ناهار خوری و یا سفر (3 درصد) آن مواد غذایی قدرت خرید است تا حدودی محدود است. مانند Costco, وجود دارد برخی از پاداش بالقوه برای استفاده از فروشگاه مارک کارت اعتباری و آن را به عنوان عضویت خود را شناسایی.

کارت های دیگر را در نظر بگیرید: شما ممکن است پیدا کردن شما بهتر است با استفاده از هر روز 2% نقدی پشت کارت مانند سیتی دو پول نقد. نگه داشتن در ذهن است که Costco می پذیرد و تنها در کارت های اعتباری ویزا در فروشگاه تا گزینه های خود را ممکن است محدود وجود دارد (سیتی دو برابر پول نقد است که یک مسترکارت). ما نگاهی دقیقتر به 2 ٪ پشت نقدی کارت گزینه های بعد از آن در این مقاله است.


بهترین کارت های اعتباری برای خرید مواد غذایی آنلاین

Amazon Prime members can get 5% cash back on grocery purchases through Amazon or Whole Foods.

آمازون نخست پاداش امضا ویزا کارت

اگر شما مانند انجام خرید مواد غذایی خود را از راحتی از نیمکت خود را, آن را حس می کند به در نظر گرفتن اضافه کردن آمازون نخست پاداش امضا ویزا کارت به کیف پول خود را. این کارت می شود شما 5% تخفیف در خرید های ساخته شده از طریق آمازون نخست شربت خانه مواد غذایی خدمات (و دیگر نخست خرید) و همچنین خرید های ساخته شده از طریق آمازون متعلق به تمام مواد غذایی است.

در حالی که وجود دارد هیچ هزینه سالانه برای این کارت این مهم است به یاد داشته باشید که شما نیاز به یک نخست عضویت برای لذت بردن از پاداش. به طور مرتب-قیمت اشتراک سالانه به آمازون نخست $119.

کارت های دیگر را در نظر بگیرید: اگر شما با استفاده از یک آنلاین تحویل خدمات مانند Instacart آبی پول نقد ترجیح داده از امریکن اکسپرس که قبلا ذکر شد در این مقاله (که به 6 درصد در سوپر مارکت های آمریکا) می تواند انتخاب ایده آل.

همچنین نگه داشتن در ذهن است که یکی از پایتخت خارج شده و کارت پاداش (قبلا اشاره در این مقاله) جوایز 5% برای مواد غذایی وانت و تحویل سفارشات آنلاین قرار داده شده.


بهترین نقدی پشت کارت های اعتباری برای خرید مواد غذایی

The Discover it card is one of the revolving 5% cash back credit cards.

دوار 5% کارت

کشف این® نقدی و تعقیب آزادی کارت را تبدیل به معروف برای چرخش 5 درصد نقدی بازگشت پاداش. هر یک از ویژگی های مختلف 5 ٪ پشت نقدی دسته ها در هر سال به شما سه ماه به کسب درآمد تا $75 در پاداش نقدی بازگشت در گروه ویژه. مواد غذایی به طور معمول یکی از دسته ها در هر سال. اگر شما انجام هر دو کارت و سه ماه دوره را با هم همپوشانی دارند شما به لحاظ نظری می تواند لذت بردن از 5 ٪ پشت نقدی در مواد غذایی شش ماه از سال است.

تبلیغات

برخی از کارت مانند بانک ایالات متحده پول نقد+™ ویزا امضا® کارت به شما اجازه می را انتخاب کنید خود را در طول سال 5 ٪ پشت نقدی دسته. اما مواد غذایی به طور معمول یک دسته که محدود شده است برای این نوع از کارت. برای مثال بانک ایالات متحده آمریکا محدودیت کاربران به 2 ٪ پشت نقدی در مواد غذایی.

ثابت 2% کارت

اگر شما نمی خواهید بدون هیچ زحمتی از مرتب سازی از طریق کارت اعتباری که ارزش ترین در هر فروشگاه بهترین استراتژی ممکن است برای انتخاب یک unlimited 2% نقدی پشت کارت های اعتباری.

پول متخصص کلارک هوارد ترجیح سیتی نقدی دو کارت به صورت ساده آن پاداش سیاست: نامحدود 1 ٪ پشت نقدی در هنگام خرید و پس از آن دیگر نامحدود 1% پاداش هنگامی که شما پرداخت صورتحساب خود را. کارت های دیگر که ارائه 2 ٪ پشت نقدی در خرید مواد غذایی شامل سرمایه یک دوست داشتن کارت پاداش و بانک مرکزی امریکا پاداش نقدی کارت اعتباری.


فکر نهایی

هنگام چیدن بهترین کارت های اعتباری برای خرید مواد غذایی خود این مهم است که به تجزیه و تحلیل عادات هزینه های خود را.

آیا شما خرید مواد غذایی خود را به طور مداوم در یک فروشگاه و یا آیا شما در اطراف مغازه برای بهترین قیمت ؟ پاسخ به این سوال باید به شما کمک کند تصمیم می گیرید که چه نوع از کارت های اعتباری برای شما مناسب است.

اگر شما به طور منظم فروشگاه مواد غذایی در خارج, هدف, یا غذاهای کل snagging که 5 درصد عقب با مارک کارت انتخاب آسان است.

اما اگر شما پیدا کردن که شما در اطراف مغازه برای مواد غذایی با نام تجاری مربوط به کارت اعتباری ممکن است بهترین انتخاب شما. در عوض, شما ممکن است بخواهید به در نظر با استفاده از آبی پول نقد ترجیح داده از امریکن اکسپرس در سوپر مارکت ها و سپس یک استاندارد 2 ٪ پشت نقدی کارت در سایر مواد غذایی منابع.

بیشتر Clark.com از مطالب شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب