بهترین کمپینگ ابزارهای

با تشکر از Coronavirus, بسیاری از ما در حال رفتن به مجبور به صرف زمان در این کشور و چه بهتر از راه برای گرفتن

توسط POSHTIBANNEWS در 6 مرداد 1399

با تشکر از Coronavirus, بسیاری از ما در حال رفتن به مجبور به صرف زمان در این کشور و چه بهتر از راه برای گرفتن و دور از در چادر خود را رفتن کمپینگ ؟ فقط به خاطر اینکه شما در حال اقامت در یک هتل پنج ستاره به این معنا نیست که شما را به رنج می برند از بی کیفیت اقامت یا از دست رفته خود را موجودی تسلی به ما نشان می دهد شما را با راهنمای ما به بهترین کمپینگ اسباب بازی.

در اینجا ما دور تا بهترین کیت که ما بررسی کرده ایم که به تازگی شما می توانید با شما به نوبه خود کمپینگ خود را به یک لوکس و راحت تر رویداد. از چادر و روشنایی قابل حمل بلندگو و پروژکتور در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید.

چادر

ما قرض Vango هوا کاپری 500XL از Taunton اوقات فراغت به خواب. این مدل با استفاده از Vango را AirBeam سیستم شما باد به پشتیبانی از به جای نیاز به قرار دادن سنتی لهستانی. نتیجه این است که آن را سریع تر بالا می رود و که ساختار با ثبات تر است و با تیرهای ضخیم تر ارائه پشتیبانی بهتر از سنتی نازک لهستانی.

Vango چادر با استفاده از هوشمند سیستم دریچه که از بین بردن ارائه پمپ اجازه نمی دهد که هیچ هوایی به فرار. پس تا چادر را فراهم می کند دو خواب محفظه و قابل ملاحظه منطقه زندگی می کنند به اندازه کافی با ارتفاع سر به راه رفتن در اطراف.

مواد غذایی و نوشیدنی

رفتن کمپینگ بدان معنی است که بسیاری از آنچه شما نیاز به زمان خود را به دور خواهد با شما. شما نمی خواهید به قدرت کافی برای اجرای یک یخچال تا خنک کننده منفعل است راه جلو. این خواهد آمد از راه سرد کیسه یا جعبه; ما سعی قرمز اصلی ضد آب کیسه های کولر. ما رفت و برای, بزرگ, 30 لیتری مدل است که می تواند نگه دارید تا 54 قوطی.

آن را طراحی شده برای دست و پا زدن مرزها بنابراین ضد آب در داخل و خارج. به این ترتیب, شما می توانید آن را با یخ و آن را به عنوان ذوب آب سرد داخل شامل می شود. ما کاهش یافته زیادی فریزر بلوک به پایین قرار داده و در برخی از قوطی های آبجو و سپس پر کردن فضای باقی مانده را با یخ.

Red Original Waterproof Cooler Bag

قرمز اصلی ضد آب کیسه های کولر ارائه می دهد مقدار زیادی از اتاق را نگه داشته و ما نوشیدنی سرد برای تقریبا دو روز

پس از 24 ساعت محتویات هنوز یخچال-سرد; پس از 48 ساعت محتوای یک نوشابه سرد بود 13ºC – بد نیست با توجه به این که هیچ طراحی خنک کننده مورد استفاده قرار گرفت و کیسه های کولر نگه داشته بود در بوت – و سپس یک چادر که در آن درجه حرارت بودند هدف قرار دادن 28ºC.

این Vaya Tyffyn 1300 طراحی شده است برای نگه داشتن مواد غذایی سرد یا گرم تا پنج ساعت. مدل ما آزمایش آمد با چهار داخلی ظروف با هر اختیاری زیر تقسیم و یک درب. با وجود کوچکتر وان (حدود 280ml) و یکی بزرگتر وان (حدود 370ml) که پشته در بالای هر یک از دیگر.

یک خلاء عایق ضد زنگ ظرف ورقه بالای واحد و طراحی شده است برای نگه داشتن چیزهایی سرد یا گرم تا شش ساعت. دو کلیپ نگه داشتن بالا در محل حصول اطمینان از این نشت مقاوم در برابر – اگر چه نه ميخ! درب مربا در بصورتی پایدار و محکم است و کمی سخت به دریافت کردن در اولین, اگر چه آن را سست و پس از چند استفاده می کند.

Vaya Tyffyn 1300

این Vaya Tyffyn 1300 عالی برای پیک نیک

ما پر شده ما با یک انتخاب از سرد دلی موارد از جمله زیتون, پنیر موزارلا, فلفل و کنگر فرنگی و چپ واحد در یخچال قبل از حمل و نقل آن است.

سه ساعت بعد از بلند کردن درب از Vaya Tyffyn فرد جعبه بود به طرز محسوسی سرد به لمس, با مطالب نشستن در 11ºC. در حالی که سیستم نمی خواهد خود را نگه دارید مواد غذایی سرد یک شبه آن را دستی اولیه برای حمل و نقل یا برای یک پیک نیک در حالی که شما دور.

ارائه آب و هوا باقی می ماند خوب هیچ چیز وجود دارد کاملا مانند یک سرد شیشه ای شراب – اما چگونه شما آن را سرد نگه دارید? آبی فلاسک بطری شراب طول می کشد کامل 750 میلی لیتر بطری شراب ارائه عایق دو جداره; آن را نگه داشته ما تست بطری از شراب سرد در تمام شب است. این جایزه از فلاسک های هوایی تنگ و پیچ درپوش درب است که شما نمی خواهد از دست دادن هر یک از مطالب خود را اگر بطری زدم. این زوج می تواند با لیوان شراب است و همچنین عایق بندی شده و می تواند به نگه داشتن یک لیوان بزرگ از شراب. درب در دومی نیست ميخ اما آن را متوقف مگس از آلوده خود را به خوبی سزاوار نوشیدن.

Hydro Flask Wine Bottle

ضد نشت و قادر به نگه داشتن خود را از شراب سرد چه بیشتر می تواند شما می خواهید از آبی فلاسک بطری شراب

سرگرمی

نه میل این ایده از یک "سم زدایی دیجیتال"? سپس اینترنت مناسب و معقول خواهد بود ، آن را حس می کند به حمل قابل حمل 4G روتر پس از آن بدان معنی است که شما نمی تواند تخلیه باتری تلفن خود را با استفاده از یک کانون. به علاوه به درجه, شما قادر خواهید بود به موقعیت روتر برای بهترین دریافت.

ما با استفاده از یک TP-Link M7350 با EE اطلاعات سیم کارت. این M7350 طول می کشد یک اندازه کامل سیم کارت, اگر چه آن را به آداپتور در جعبه برای میکرو و نانو سیم کارت است. این غیرممکن رنجآوری; من سیم نگه داشته در حال سقوط از مصرف خوب چند تلاش برای به دست آوردن آن را به اسلاید را به محل.

یک بار شارژ TP-Link می گوید که این باتری برای آخرین بار باید تا هشت ساعت است. پس از آزمایش با استفاده از M7350 برای پخش فیلم Netflix بکشد برای بیش از سه ساعت ما تا به حال 50 درصد از عمر باتری باقی مانده است.

TP-Link M7350

یک روتر قابل حمل خواهد آخرین طولانی تر از باتری گوشی خود را.

این M7350 با استفاده از فرکانس 2.4 GHz 802.11 n شبکه (انگلستان محصولات مجاز نیست برای استفاده از خارج در باند 5GHz) و ما یافت می شود که ما زمانی مشابه سرعت دانلود با استفاده از روتر در مقایسه با آی فون X که آن هم در EE. در وسط میدان در حومه لندن ما دستیابی به سرعت دانلود حدود 9 مگابیت در ثانیه کافی است که به صورت HD Netflix بکشد.

یک بلندگوی بلوتوث است. ما در زمان JBL Charge 4 که IPX7 ضد آب به طوری که آن را می توانید نگه دارید حتی اگر آن را شروع به باران. آن را مناسب و معقول سخنران بیش از حد: آن را با صدای بلند و جذاب و پمپ کردن مقدار زیادی از باس. اگر شما می خواهید, شما می توانید با استفاده از JBL اتصال+ به پخش موسیقی از طریق بلندگو های چند گانه در یک بار. آن را نیز به عنوان یک قدرت بانک با دلپذیری 7500mAh باتری فراهم می کند که تا 20 ساعت پخش.

اگر شما می خواهم به جای چوب با یک سیستم است که شما با استفاده از در خانه Sonos حرکت است یکی دیگر از انتخاب عالی است. این بلندگوی بلوتوث ادغام با برنامه Sonos اما به شما می دهد بلوتوث در حرکت به شما اجازه می را انتخاب کنید لیست پخش خود را اما فرار نیاز به یک شبکه Wi-Fi.

شما می توانید بررسی کنید ما دیگر توصیه های ما در بهترین اسپیکرهای بلوتوثی راهنمای.

JBL Charge 4

اگر شما اردو رفتن برای یک بلندگو ضد آب.

چیزی برای تماشای فیلم بر روی یک ایده خوب است و چه چیزی بهتر از یک پروژکتور قابل حمل? ما بررسی کرده ایم آندروید-صفحه سحابی کپسول قبل از, اما ما در زمان اندروید BenQ GV1 به جای.

در مورد به همان اندازه به عنوان یک بلندگوی بلوتوث های GV1 است به اندازه کافی کوچک برای حمل در اطراف با شما. آن را با استفاده از یک تراشه DLP با 854 x 480 – اگر چه این نیست که فوق العاده با وضوح بالا آن را به یک تجارت عادلانه را برای اندازه.

در 200 ANSI Lumens پروژکتور نیست به خصوص روشن است. به عنوان یک نتیجه, شما باید صبر کنید تا زمانی که آن شروع می شود تاریک قبل از اینکه شما واقعا می تواند استفاده از آن را به حداکثر. 60 اینچ صفحه نمایش است که در مورد به عنوان بزرگ به عنوان شما می توانید دریافت کنید بنابراین ما در حال صحبت کردن در تلویزیون به اندازه سرگرمی به جای کامل سینما.

BenQ GV1

این پروژکتور کوچک است و شما می توانید یک 60 اینچ صفحه نمایش از آن

شما می توانید آینه یک گوشی آندروید یا آیفون خود را به پروژکتور, هر چند که من هیچ Netflix تصویری. نیز وجود دارد USB-C ورودی برای سازگار لپ تاپ, اما آن را خسته کننده است که هیچ ورودی HDMI به طور مستقیم اتصال یک کنسول بازی و یا Blu-ray player و شما مجبور به استفاده از آداپتور ارائه شده به جای.

این GV1 اجرا می شود آندروید و شما می توانید نصب کنید Netflix و آمازون نخست تصویری و دیزنی به علاوه. با استفاده از کنترل از راه دور به فهرست برنامه های است clunky و من تا به حال به استفاده از کنترل از راه دور ماوس حالت (فشار دهید و نگه دارید بالا سمت راست را فشار دهید) برای ورود به دیزنی به همراه و برای استفاده از قابلیت جستجو در Netflix بکشد. هنوز هم هنگامی که در حال اجرا آن را به خوبی کار می کند و به این معنی است که شما لازم نیست به یک دستگاه جداگانه.

نکته مهم این پروژکتور می تواند اجرا کردن باتری خود را تا سه ساعت است. وجود دارد ساخته شده است در بلندگو بیش از حد اگر چه comically آرام: ما با استفاده از آن اتصال بلوتوث برای اتصال آن به JBL Charge 4 که بهبود صدا.

پخش فیلم کردن Netflix بر روی داخل خیمه ما تا به حال یک اتاق پر از شاد (و آرام) کودکان و نوجوانان در این سفر است. قابل حمل پروژکتور محدود خود را در مقایسه با اندازه کامل, برادران, اما هیچ راه دیگری برای گرفتن چنین صفحه نمایش بزرگ از جمله یک دستگاه کوچک. این GV1 به اندازه کافی خوب است برای جریان Netflix بکشد اگر چه گران تر سحابی کپسول قوی تر است و دارای یک ورودی HDMI و آن را بیشتر انعطاف پذیر.

Home cinema camping

هنگامی که آن را تاریک پروژکتور نگهداری بچه ها از مشکل

روشنایی

هیچ قدرت به این معنی است که باتری قابل شارژ LED لامپ مفید خواهد بود را با شما. ما رفت و با یک تنوع از گزینه های روشنایی. در داخل اصلی چادر ما تا به حال یک Fatboy Bolleke که می شود تقریبا در هر نقطه. این توپ بزرگ (20 سانتی متر قطر) تولید یک گرم سفید (2700K) نور و برای 20 دقیقه روی پایین ترین تنظیمات – که به اندازه کافی روشن به نور اصلی زندگی محفظه. این شارژ از طریق USB-C پورت در بالا.

Fatboy Bolleke

جسورانه اما نه برای روشن Fatboy Bolleke عالی بود برای نور داخل چادر

ما تا به حال Mpowerd Luci خورشیدی چراغ رشته از سودا می گوید که شما یک رشته از 10 چراغ که شما باز کردن از دایره جعبه است که دارای پانل های خورشیدی. وجود دارد چهار نور حالت پایدار تا 20 ساعت در محیط کم و تنظیم طول می کشد 12 تا 14 ساعت به شارژ از طریق نور خورشید است. وجود دارد یک دستی پورت USB در پایان زنجیره روشنایی بنابراین شما می توانید با شارژ دستی اگر شما ترجیح می دهند. بخور سراسر باز کردن حفاظ های Luci چراغ ساخته شده آن را آسان تر برای دیدن چادر و در داخل و خارج.

Mpwerd Luci Solar String Lights

انرژی خورشیدی چراغ به ما کمک کرد پیدا کردن چادر ما

این Nowlight دیگر عالی و لوازم جانبی را با شما. این نور می تواند شارژ از طریق USB پانل های خورشیدی و یا با استفاده از کشیدن کابل در جبهه بنابراین شما می توانید آن را در هر نقطه که شما می خواهید حتی در جایی که وجود ندارد سنتی قدرت است. آن را در جایی نیاز شرکت به آن را نگه دارید به طوری که شما می توانید با استفاده از کشیدن کابل بدون آسیب رساندن به هر چیز دیگری.

Nowlight charging

در نهایت ما در سواحل دو رنگ LED سر مشعل از Flightstore.co.انگلستان. آن بسیار راحت و آسان برای تنظیم و حتی کلیپ های متصل به یک کلاه سخت. آن را به یک استاندارد LED سفید با سه باتری AAA پایدار تا 13 ساعت در پایین. نیز وجود دارد یک حالت روشن و کمتر سرزده قرمز حالت.

به دنبال چیزی کمی funkier? این Philips Hue Go نور است برای شما. این به شما می دهد همه از ویژگی های است که شما می خواهم انتظار از یک رنگ نور از جمله رنگ-اما شما کنترل آن را از طریق یک اتصال بلوتوث در حالی که ساخته شده در باتری به این معنی که شما می توانید از نور است که شما می خواهید بدون نیاز به پریز برق به دست.

در حالی که سر مشعل هرگز در یک نگاه سرد, حداقل, شما قادر خواهید بود به سرگردان در اطراف و باید دست های خود را رایگان و همچنین قرار دادن چادر خود را در تاریکی.

Coast Dual Colour LED Head Torch

آنها ممکن است سرد اما سر مشعل به شما اجازه انجام کارهای بیشتر به راحتی در تاریکی نگه داشتن دست های خود را رایگان

امنیت

چادر فوق العاده آسان برای شکستن به پس چگونه خود را از شما محافظت کیت? چگونه در مورد با یک دوربین امنیتی? این Arlo رفتن کمی گران است اما آن را با استفاده از 4G برای اتصال به اینترنت (شما نیاز به ارائه اطلاعات سیم کارت). آن را می توانید ضبط به یک ساخته شده است در کارت حافظه microSD ، انعطاف پذیر ایستاده بدان معنی است که شما می توانید دوربین را در داخل و یا خارج و حتی پیچ آن به چیزی در این نزدیکی هست.

Arlo Go

یک دوربین امنیتی می تواند به شما هشدار اگر کسی وارد چادر خود را

فیلم با کیفیت خیلی خوب 720p و هشدار فرستاده شده به گوشی خود را. در حالی که این محصول می تواند به سرقت رفته و به راحتی اگر شما آن را در چادر خود را هنگامی که شما دور شما اطلاع رسانی و بلافاصله می توانید ببینید چه خبر است. متناوبا, آن را در ماشین خود را برای نظارت بر آن است.

امن می تواند مفید بیش از حد. استاد قفل قابل حمل امن به اندازه کافی بزرگ برای نگه داشتن یک زن و شوهر از تلفن و کلیپ-در بند فلزی است که شما می توانید بسته بندی کردن در اطراف چیزی است که سخت به حرکت می کند. که نه چندان آسان در یک چادر, اما شما باید برای پیدا کردن مناسب لنگر در ماشین خود را. حتی در چادر خود را بدون پوشش را فراهم می کند و جایی برای ذخیره اشیاء با ارزش در برابر یک بازی گاه به گاه دزد سرگردان در – هر چند کل امن می تواند برداشته شود.

Master Lock Portable Safe

امن و مفید برای نگه داشتن اشیاء با ارزش خود را به دور از فرصت طلبی دزدان

اگر شما نمی توانید به یاد داشته باشید که در آن شما سخت تن به تن, چادر خود را و سپس کاشی Pro یک راه مفید بودن قادر به پیدا کردن آن است. این برنامه به شما نشان می دهد که در آن شما در گذشته شاهد کاشی و زمانی که شما نزدیک شما می توانید صدای آژیر به شما کمک کند به هدف.

این به خصوص مفید اگر شما در یک جشنواره, احاطه شده توسط مشابه به دنبال چادر. و شما همیشه می توانید چوب کاشی در داخل امن خود را فقط در مورد آن گم شده است.

آسایش و ایمنی

چگونه می توانم شما انجام همه چیز ؟ استاد قفل عبور بند حمل است و پاسخ آن را ارائه می دهد ارزش بسیار عالی. فقط با قرار دادن مسائل خود را به جعبه و سپس بسته بندی تسمه اطراف اقلام خود را (شما می توانید یک بند در 2.5 متر و در 5 متر) قفل کردن آنها را به محل. حمل دسته در بالا به شما می دهد گرفتن و باعث می شود آن را بسیار آسان تر به حرکت.

Master Lock Carry Handle

این دسته حمل باعث می شود آن را آسان تر برای حمل و نقل اقلام بزرگ

اگر یک چیز وجود دارد که ما نمی خواهم در مورد کمپینگ آن نیاز به خواب در یک کیسه خواب: آنها یا constrict حرکت خود را و یا هنگامی که باز نمی نگه داشتن شما گرم به اندازه کافی. این Duvalay لوکس کیسه خواب متفاوت است. آن را به طور موثر حافظه فوم پایه با یک برابر بیش از لحاف در بالا (هیچ پستی) بنابراین شما می توانید آزادانه در حالی که گرم نگه داشتن.

وجود دارد بسیاری از گزینه های در دسترس, اما ما رفت و با 5 سانتی متر از Freshtec فوم (طراحی شده برای نگه داشتن شما سرد با حفظ گرما) و 66 سانتی متر گسترده ای از مدل. شما می توانید با استفاده از یک اردوگاه تخت و یا دیگر سطح اما ما با استفاده از کیسه در کف و آن را راحت ترین کیسه خواب من همیشه استفاده می شود. اگر شما دو نفر وجود دارد شما می توانید معکوس طرف که کیسه باز می شود به جای دو در کنار هم.

حرکت نزولی این است که حافظه فوم باعث می شود Duvalay لوکس کیسه خواب بسیار بزرگ, پس از آن یک محصول برای کسانی که به دنبال سفر نور.

Duvalay

راحت ترین کیسه خواب من همیشه استفاده می شود

هیچ کس می خواهد به آسیب, اما آن را به ارزش مصرف یک کیت پزشکی با شما فقط در مورد. برای صرفه جویی در فضا ما در زمان فوق سبک و ضد آب کیت پزشکی 7 که وزن آن فقط 227g از flightstore.co.انگلستان. آن شامل دستمال مرطوب ضدعفونی کننده و پروانه باند کوچک-نوار مجرای رول, Die-cut, Moleskin به علاوه پوست تاک برای تاول درد دارو و کاری ادامه داده اند و باند.

Ultralight and Watertight Medical Kit 7

این سبک کیت های پزشکی است که آسان به بسته

چادر می تواند بسیار داغ به عنوان به زودی به عنوان خورشید می آید اما Meacofan 260C شارژی درجه گردش یک ابزار عالی برای از بین بردن. این باتری-مجهز به فن می تواند برای تا 14 ساعت در یک شارژ اگر چه شما می توانید آن را متصل به یک بسته باتری و یا USB آداپتور برق به صورت مستمر قدرت. اگر چه باطری این مدل دارای خنک کننده توانایی بسیاری از plug-in مدل قطعا قادر به نگه داشتن شما سرد در حالی که شما خواب در چادر خود را.

مرتبط: بهترین فن

MeacoFan 260C Cordless Air Circulator hero

وجود دارد هر گونه موارد دیگر شما را به کمپینگ با شما ؟ اجازه دهید ما می دانیم @TrustedReviews

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن