Bang & Olufsen Beoplay E8 ورزشی طراحی شده برای سالن

وقتی که می آید به هدفون وجود دارد بسیاری از انواع مختلف در دسترس وجود دارد با تمرکز بیشتر بر روی کیفیت صدا در

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

وقتی که می آید به هدفون وجود دارد بسیاری از انواع مختلف در دسترس وجود دارد با تمرکز بیشتر بر روی کیفیت صدا در حالی که دیگران تمرکز بیشتر بر فعال استفاده کنید. اگر شما به دنبال یک جفت طراحی شده و مناسب برای ورزش و فعالیت های فیزیکی و سپس شما ممکن است بخواهید به نگاهی Bang & Olufsen را تازه راه اندازی Beoplay E8 گوشی ورزشی است.

تبلیغات

این گوشی در حال یک نوع E8 واقعی بی سیم از earbuds جز این که در این مورد شرکت دانمارکی تصمیم گرفتند به هدف آنها را بیشتر به سمت کاربران فعال. این می آید در قالب یک IP57 امتیاز که بدان معنی است که آنها قادر به مقاومت در برابر چیزهایی مانند گرد و غبار و عرق و آب پس از گرفتن آنها را کمی مرطوب نباید مطرح هر گونه مسائل.

اما آن را فقط در مورد ساخت آن را مقاوم در برابر آب. این E8 ورزشی نیز طراحی شده است که آسان تر به استفاده از در صورتی که دست شما عرق هستند و شما نیاز به کنترل پخش رسانه ای است. این است که به لطف یک مضرس طراحی در اطراف لبه های گوشی است که آن را آسان تر برای کاربران برای کنترل آنها است.

این شرکت اشاره نمی کند چقدر باتری ما می توانیم انتظار از E8 ورزشی, اما با فرض آن را بر اساس E8 ما انتظار داریم که باید آن را قادر به فشار تا 7 ساعت در هر شارژ و در مجموع از 35 ساعت به لطف حمل/شارژ مورد آن ارائه خواهد شد اضافی چهار اتهامات عنوان شده علیه. این Beoplay E8 ورزشی است به قیمت 350 دلار خواهد بود و برای خرید در دسترس در 9 جولای.

در زمینه صوتی >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره Bang & Olufsen و هدفون. منبع: hypebeast



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن