Baldur's Gate 3: Larian Studios teases اطلاعات جدید به بعد از این ماه

Larian Studios در نهایت برداشته درب در جزئیات کلیدی در مورد شدت مورد پیش بینی baldur's Gate 3 ارائه یک بسته-در

توسط POSHTIBANNEWS در 13 خرداد 1399

Larian Studios در نهایت برداشته درب در جزئیات کلیدی در مورد شدت مورد پیش بینی baldur's Gate 3 ارائه یک بسته-درب پیش نمایش از داستان آن شخصیت ها و گیم پلی. در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن.

Baldur's Gate 3 تاریخ انتشار

Baldur's Gate 3 ندارد یک شرکت تاریخ انتشار در لحظه با لاریان حاکی از آن راه اندازی خواهد شد "هنگامی که آن را آماده است". اما آنها گفته اند که این طرح برای راه اندازی در اوایل دسترسی قبل از پایان سال 2020 است. این شرکت تایید کرده است قصد دارد برای اجرای اولیه دسترسی آزاد به کمک آن آهن از اشکالات و جمع آوری بازخورد بازیکن در نامشخص نقطه ،

Baldur's Gate 3 اخبار – Larian تایید اطلاعات جدید را وارد این ماه

آن بوده است در حالی که پس از آشکار baldur's Gate 3 با طرفداران هاردکور از حق رای دادن در انتظار مشتاقانه به شنیدن بیشتر از Larian Studios. خوب آن زمان تقریبا آمده است. اطلاعات جدید در آینده RPG خواهد بود که به عنوان بخشی از چریکی جمعی سه روز indie در نمایشگاه که از ویژگی های تعدادی از محبوب توسعه دهندگان مانند 11 Bit Studios خام خشم شورش و بیشتر.

Baldur's Gate 3 داستان – آن چه مورد ؟

لاریان نشده آشکار بسیاری از جزئیات در مورد طرح بازی. همه ما گفته شده تا کنون است که baldur's Gate 3 مجموعه 100 سال پس از اولین بازی می گیرد در همان جادوگر Coast, Dungeons & Dragons جهان.

بازی شروع می شود با یک ناوگان از Nautiloids – یک مسابقه از ماهی مرکب-مانند مینی Cthulhu-به دنبال موجودات – مهاجم baldur's Gate و آلوده کردن شخصیت خود را با یک انگل به نام یک قورباغه است.

پس از این که کشتی شما به دام افتاده در گرفته می شود با این شهر مدافعان و شما از خواب بیدار برای پیدا کردن انگل به شما داده شده است قدرت های جدید. خبر بد است ؟ قدرت بخشی از گسترده تر "ceremorphosis" است که در نهایت کشتن شما/شما را تبدیل به یک "ذهن flayer". از وجود شما خوش آمدید برای رفتن در راه های شاد خود را در تلاش برای متوقف کردن خودتان را تبدیل به یک هیولا.

این است که تا آنجا که طرح تهیه شده در نسخه ی نمایشی ما اگر چه لاریان نویسنده ارشد آدام اسمیت گفت: اعتماد بررسی است که این تیم در حال کار سخت را به داستان به عنوان به عنوان امکان پذیر است. این به این معنی طرح بازی را به شدت بستگی دارد که شخصیت بازی شما و انتخاب شما را در طول راه.

مرتبط با: Cyberpunk 2077 پیش نمایش

Baldur's Gate 3 – شخصیت های که در آن است ؟

Baldur's Gate 3 معرفی مجموعه ای از پیش ساخته شده "منشاء" شخصیت. لاریان آشکار نشده همه منشاء شخصیت های نام یا پشت داستان, اما شما می توانید یک خلاصه سریع از آنهایی که ما دیده ایم که تا کنون زیر.

  • Astarion: یک جن "خون آشام تخم ریزی" سرکش است که به طور جدی متنفر استاد خود (که او را تبدیل به یک موجود شب). او شخصیت لاریان سخنگوی طول بازی نسخه ی نمایشی.
  • سایه قلب: یک انسان روحانی با برتری پیچیده است. ما نمی یادگیری خیلی بیشتر در مورد منشا خارج از این در نسخه ی نمایشی.
  • وزش نسیم: کمی pervy نر مگه.
  • لائه'Zel: یک Gith پهلوان با خشم مسائل و نفرت از الف ها.
  • دیل: do-gooder انسان غول پیکر که تنها به نظر می رسد بسیار به طور خلاصه در نسخه ی نمایشی.

شما همچنین می توانید سفارشی ایجاد یک شخصیت را در بازی. سازنده ما را دیدم به شما اجازه تغییر شخصیت به ظاهر در کنار ثروت از ویژگی های دیگر. این خدمات عبارتند از منشاء آن نام کلاس و جنسیت و نژاد و آمار.

یک لاریان سخنگو گفت: ما گزینه های خاص در ارائه خواهد شد در خط با 5-gen Dungeons & Dragons ایجاد شخصیت مکانیک.مانند لاریان قبلی عنوان Divinity 2 هر کدام منشاء شخصیت شما لازم نیست بازی را می توان به عنوان استخدام به حزب خود را به عنوان پیشرفت بازی.

Baldur's Gate 3

Baldur's Gate 3 گیم پلی

ما تنها شاهد افتتاح قطعه از گیم پلی اما تا کنون به نظر می رسد baldur's Gate 3 میله های نسبتا نزدیک به لاریان سنتی RPG تاکتیکی مکانیک گیم پلی.

بیدار شدن از خواب به عنوان Astarion پس از سقوط اولین ماموریت در نشان می دهد وظیفه او را به کشف مناطق اطراف آن و به دنبال کمک. در این زمان یک فرمت مشابه به الوهیت با UI شامل مهارت سریع کلید و کلید های میانبر به شما در مجله موجودی, شخصیت, صفحه و منوی تنظیمات.

جنبش با این نسخهها کار در همان راه آن را در الهیات اجازه دادن به شما در بازی سوم شخص و یا زوم کردن ایزومتریک مانند نمایش. تنها تفاوت این است که هم جدید تر و پیشرفته توانایی پرش و افزایش تمرکز بر "ساختمان". دومی اجازه می دهد تا شما را به انجام وظایف مانند انباشته جعبهها برای ایجاد ad hoc راه پله یا پل برای رسیدن به غیر از این مناطق غیر قابل دسترس.

کاوش در جنگل محیط در عرض چند دقیقه Astarion ملاقات سایه قلب است. در اینجا ما می بینیم این بازی گفت و گو گزینه های که یک بار دیگر نگاه نسبتا مشابه که از Divinity 2. این گفت و گو ارائه می دهد انواع مختلفی از روش های مختلف برای Astarion به واکنش نشان می دهند. این محدوده از lunging به نوشیدن خون برای استخدام او به حزب او.

نسخه ی نمایشی نیز نشان داد جدید "وابسته به دورهم اندیشی" مکانیک. با توجه به لاریان این انگل آلوده کردن شخصیت آنها اعطا توانایی های روانی خاص است که اجازه می دهد تا آنها را به عنوان خوانده شده دیگران که آلوده شناخته شده در بازی به عنوان "واقعی روح "از" خاطرات است. این توانایی می تواند بنا به گزارش توسعه در یک جداگانه درخت مهارت اگر چه لاریان سخنگوی هشدار داد "وجود خواهد داشت عواقب" برای استفاده از آنها.

مرتبط: بهترین بازی PC

مهارت چک نیز بازگشت. در عرض چند دقیقه نسخه ی نمایشی نشان داد Astarion تلاش برای تصویب یک بررسی bizarrely در برابر خود. مانند الوهیت چک نشان داده شده با یک دیجیتال رول تاس.

حرکت رو به جلو در نسخه ی نمایشی نشان داد یکی از اولین زندان ها و معرفی مبارزه با مکانیک. مبارزه با نوبه خود مبتنی بر است و به نظر می رسد نزدیک به یکسان به Divinity 2 است. تنها تفاوت من دیدم این است که مهارت ها و جادوها در ارائه در حال حاضر به دنبال Dungeons & Dragons قوانین.

این است که هیچ چیز بد است. مانند الوهیت بازی بر انباشته اقدامات و استفاده از محیط زیست است. در مبارزه من تو را دیدم یک سیستم توسعه یافته که در آن شما می توانید همه چیز را از هل دادن دشمنان فضایی برای ایجاد فلش آتش سوزی در پرواز با فرو بردن سلاح به مشعل.

تغییرات بزرگتر اتفاق افتاده بعد از جنگ. مانند سیاه چال و اژدها و جادوها می تواند تنها با استفاده از یک تعداد معینی از بار; تنها راه برای دوباره پر کردن آنها را به استراحت در اردوگاه خود را.

بقیه آن سیستم به نظر می رسد کمی مانند اصلی Dragon Age. آن را می بیند شما پرش به یک مرکز که در آن شما و حزب خود را در حال نشسته اند در اطراف آتش اردو. در حالی که استراحت Astarion قادر به چت و خوراک خود را اعضای حزب – که واکنش های مثبت و منفی تصویب رتبه بندی با توجه به آنچه او انجام داد. پس از آن بازی فرار سریع یک بخش که در آن Astarion منعکس شده در زمان انتخاب و کسانی که از گذشته ارائه بینش او مشکل رابطه با خون آشام استاد.

بیدار شدن از خواب از اعضای حزب بود و وضعیت های مختلف با توجه به آنچه Astarion تصمیم به انجام در اردوگاه. پس از تغذیه کردن یک عضو در طول شب Astarion بود "مبارک" در حالی که خود را بی اطلاع قربانی انجام شده منفی "زیر آب" وضعیت. هر دو آورده آمار افزایش و کاهش با آنها.

مرتبط: بهترین بازی های RPG

پریدن به سیاه چال انداختن من برای دیدن بازی جدید دزدکی حرکت کردن و مکانیک پازل. در اینجا لاریان ساخته شده است چند ترفند های کلیدی. بزرگترین توانایی به صورت دستی آن را به نوبه خود مبتنی بر در هر نقطه. لاریان را demoer به من گفت که این تغییر به شما اجازه استودیو بار بازی با پازل پیچیده تر و دزدانه بخش از آنچه که شما در پیدا کردن در الوهیت.

در طول یک رخنه بخش من دیدم demoer جداگانه Astarion از بقیه به سعی کنید به پهلو یک گروه از راهزنان و رسیدن به بالاتر کمین نقطه قبل از مبارزه آغاز شد. چگونه شما قابل مشاهده هستند و به طور مستقیم تحت تاثیر سایه و دوباره مثل الهیات – دشمنان زمینه نظر هستند با رنگ قرمز برجسته شده. این سیستم نوبه خود مبتنی بر اجازه demoer طرح بسیار پیچیده تر از مسیر شده اند که ممکن است در الوهیت.

همان درست است که من نشان داده شد یکی از بازی اول تله. دزدانه از طریق دخمه, Astarion شکست خورده ادراک را بررسی کنید و به طور تصادفی بر روی پا دام پلیت بر روی زمین است. این ناشی از این اتاق به آب گرفتگی با نفت با یک سری از سنگ اسمانی بزرگ تله های انفجار از دیوار در یک خودکار تکرار دنباله. پریدن به نوبه خود مبتنی بر حالت demoer قادر به کند کردن زمان طرح واکنش خود را قبل از اولین مجموعه ای از توپ های آتشین ضربه زدن به نفت است.

از اینجا او راه اندازی یک سری از اقدامات پریدن بر روی یک نقطه بالاتر برای جلوگیری از انفجار اولیه قبل از عجله بین توپ های آتشین به جای کوزه بیش از نفت را رنده کرده و با متوقف کردن جریان و پس از آن هر اتاق-گسترده انفجار. اتمام آن را خاموش و او سعی کرد به آرامی به جلو حرکت می کند با استفاده از مکث بین هر دور از توپ های آتشین به پرش را پوشش دهد. او انجام آن را ندارد اما کندتر روشمند طبیعت از این پازل جذاب با این وجود. امیدوارم این بازی خواهد شد که بیشتر در بخش های شبیه به این.

از اینجا نسخه ی نمایشی شروع به پریدن کرد به نامشخص "بعد از" نقطه در این بازی که در آن Astarion و حزب او بودند در تلاش برای نفوذ به یک دیو کمپ.

در اینجا من برای دیدن آنچه demoer به عنوان "یکی از مهم تر انتخاب" شما باید به. به طور خاص پس از صحبت کردن با من راه گذشته سپاه پاسداران به "واقعی روح" پیشرو اجنه من ارائه شد گریم انتخاب: خیانت یک گروه از پناهندگان Astarion بود assumedly ضربه به زودتر به حفظ حزب خود را پوشش و یا در معرض خطر داشتن برای مبارزه با کل کمپ. این demoer انتخاب بد مسیر که به نوبه خود باعث شهرت خود را به طور قابل توجهی افت با برخی از اعضای حزب.

این demoer سپس توضیح داد که این انتخاب را "جدی" پیامدهای طول بازی تغییر چگونه و جهان, نمایش ها Astarion. در این نقطه بود دست کردن نسخه ی نمایشی به پایان رسید روم خودم و بسیاری از دیگر سایتشان در حضور اشتیاق برای بیشتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن