Assassin's Creed Valhalla می رود عمیق تر به سبک RPG از این سری تا به حال شده است قبل از

Assassin's Creed تبدیل شده است بیش از آن گذشته چند نوشته در شکلگیری از, یواشکی, ماجراجویی platforming به تمام

توسط POSHTIBANNEWS در 21 اردیبهشت 1399

Assassin's Creed تبدیل شده است بیش از آن گذشته چند نوشته در شکلگیری از, یواشکی, ماجراجویی platforming به تمام عیار نقش تجربه با مهارت درختان و افزایش توسعه شخصیت. در حال حاضر زیر قابل توجه تریلر جدید Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین – و برخی از نظرات از توسعه دهندگان -- آن را مانند به نظر می رسد این سری است که مجموعه ای به ادامه این مسیر تحول.

Assassins Creed ریشه شروع سری تحول اضافه کردن درست سیستم پیچیده غارت سیستم و خلاص شدن از خسته 'دیدگاه' روش کاوش. Assassin's Creed اودیسه در زمان آن ها یک گام بیشتر به بازیکنان این فرصت را به بازی به طور انحصاری به عنوان یک شخصیت زن برای اولین بار با اضافه کردن انتهای متعدد و آزادی بیشتر از همیشه قبل از به عنوان یک نتیجه.

پس چگونه خواهد همه چیز حتی بیشتر در Valhalla? قابل توجه وجود دارد مشتاق تاکید بر "سخت انتخاب های شما باید به صورت" سرب تولید کننده جولیان Laferrière گفت یوروگیمر.

مرتبط با: نظر – سالن پذیرایی خدای اودین به نظر می رسد امیدوار کننده اما آن می تواند خندق یکی از Assassin's Creed بهترین امکانات

انتخاب شما را به عنوان بخشی از Assassin's Creed را به طور فزاینده RPG به سبک طرح را به شکل یک خانه حل و فصل مرکزی به شخصیت داستان برای بهتر یا بدتر. "از آن خود Viking village شما ببینید رونق و رشد و کدام قبیله خود را جفت زندگی می کنند" گفت: Laferrière "آن را در مرکز ما بده و مرکز تصمیم گیری شما را. ما می خواهیم بازیکنان برای دیدن عواقب ناشی از اعمال خود."

"این واقعا تغییر شکل بازی ما ساخت" Laferrière همچنان ادامه دارد. "به جای کاوش در یک قلمرو و سپس حرکت خود را به دیگری و بدون داشتن فرصت واقعی یا دلیلی برای بازگشت حل و فصل تغییرات ساختار. بنابراین شما بر روی یک ماجراجویی بروید و سپس تشویق به بازگشت به خود را حل و فصل. آن را تغییر راه ما در حال بازی این بازی ما در حال ساخت – حداقل که شرط ما در حال ساخت است."

ادیسه در حال حاضر معرفی این ایده است که شما تصمیم گیری می تواند تاثیر جهان اطراف شما به ویژه از نظر شخصیت, اما ما به دنبال به جلو به دیدن این به سطح بعدی گرفته شده و تأثیر محیط به طور گسترده تر. به نظر می رسد وایکینگ حل و فصل به عنوان بازی در حیاط-چوب پر رونق هنگامی که شما و در حال شکل گیری را.

طرفداران مجموعه تلویزیونی محبوب Vikings (که در حال حاضر در دسترس در آمازون نخست ویدئو) متوجه خواهد شد که Assassin's Creed Valhalla شده است به شدت تحت تاثیر نمایش تصویر از سن وایکینگ. این ایده که حل و فصل خواهد شد کمک به گفتن داستان بازی نیز مسلما یک داستان گفتن ابزار با اقتباس از این مجموعه است.

در Vikings داستانی نروژی شهر کتگات به عنوان یک پایه آن رشد می کند و کامیاب زمانی که شخصیت های موفق و گریبانگیر است با بیماری و در مبارزه با چیزهایی هستند که بیشتر راکی. هر جا که شخصیت ها در جهان, بخش هایی از داستان همیشه گفته چه اتفاقی می افتد در کتگات. ما انتظار داریم آن را به عنوان یک طرح مشابه دستگاه در Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین.

مرتبط: بهترین بازی PS4 2020 – 13 عناوین شما قطعا باید در مجموعه خود

Assassin's Creed Valhalla

در حالی که ما انتظار بیشتر سفارشی سازی شخصیت تر از همیشه و می دانم که بازیکنان یک بار دیگر خواهد بود قادر به انتخاب یک شخصیت مرد یا زن (هر دو به نام Eivor,) وجود دارد محدودیت در این بازی روایت رهبری, Darby McDevitt گفت: Gamespot.

"من همیشه برای پیدا کردن دو راه وجود دارد برای رفتن با نقش بازی کردن بازی که در آن شما را وادار به گفت و گو انتخاب کند. شما هم به عنوان یک تخته سنگ سفید و شما ایجاد شخصیت خود را–که یکی از راه های انجام آن–انتخاب های خود را به تصمیم می گیرید که آیا شما یک کنایه شخصیت یا یک رواقی و یا شما باید یک شخصیت متمایز و انتخاب های خود را در مدار زمین در طیف ممکن است پاسخ–آنها را به درام در جهات مختلف اما شخصیت باقی ماند. ما تصمیم گرفتند برای دومی ما واقعا می خواستم یک شخصیت منسجم است که مردم می گویند که قطعا Eivor. این چیزی است که Eivor می گویند.' ما نمی خواهیم بازیکنان را به چند نوع مختلف از Eivor. که خلاق تصمیم ما ساخته شده و این کار را واقعا خوب است."

جدید تریلر سینمایی همچنین باعث می شود یک نقطه نشان وایکینگ ها به بیش از فقط اظهارات انگیزه خون شهوت و طلا. چند صحنه نشان دهد و آنها را پرستش خدایان خود را و یا بازی با کودکان خود را در روستاها حل و فصل. ما فکر می کنم این می تواند در نظر گرفته شده برای نشان دادن انتخاب شما را به عنوان یک شخصیت در طول بازی – این است که اولویت خود را برای راه اندازی حملات وحشیانه و سود ؟ و یا به حل و فصل ساخت اقتصاد و زندگی خود را که در راه است ؟

صحنه دیگری را نشان می دهد برخی از وایکینگ ها هک راه خود را از طریق انبوهی از مردم در حالی که Eivor انتخاب یدکی برخی از شهروندان دوباره این صرفا انتخاب و این واقعیت است که این بازی وایکینگ ها خواهد شد و سه بعدی شخصیت های نه کشتن ماشین آلات (هر چند آنها خواهد شد و بدیهی است که گاهی اوقات می تواند ماشین آلات کشتار این نیست Farming Simulator).

بنابراین در حالی که ما نمی کردم زیاد به رفتن فقط رتبهدهی نشده است این واقعیت است که بازیکنان را به اجرا و شکل خود را حل و فصل – و کلیدی جهان انتخاب می کند این صدا مانند اکثر بازی های RPG مانند ورود به این مجموعه است. من فکر می کنم که یک جهت بزرگ برای این سری به رهبری و رفتن عمیق تر تنها می تواند یک چیز خوب – به خصوص با توجه به اینکه چگونه به خوبی گذشته دو گردش بازیگران قابل پیش بینی فرمولی مظاهر که Assassin's Creed سری تبدیل شده بود شناخته شده است.

Assassin's Creed Valhalla راه اندازی خواهد شد در زمستان سال 2020 برای PS4, PS5, Xbox One, ایکس باکس سری X, PC و گوگل Stadia.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن