درخواست کلارک: من باید خرید اجاره ماشین ؟

اگر شما به دنبال یک معامله بر روی یک خودرو استفاده می شود, شما ممکن است با توجه به خرید یک ماشین اجاره.آن کامل

توسط POSHTIBANNEWS در 12 خرداد 1399

اگر شما به دنبال یک معامله بر روی یک خودرو استفاده می شود, شما ممکن است با توجه به خرید یک ماشین اجاره.

آن کاملا معمول است برای عمده شرکت های اجاره خودرو — مانند Avis هرتز و سرمایه گذاری — فروش خودرو که سن و سال را از ناوگان خود را. پول متخصص کلارک هوارد می گوید coronavirus افزایش موجودی در دسترس, اما این بدان معنا نیست که شما باید به عجله به سابق اجاره دائم خود را سوار.

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد خرید یک ماشین اجاره

در حال حاضر شرکت های اجاره خودرو در جهان صدمه دیده است. با چند تا از مردم سفر به دلیل همه گیر بزرگ 3 شرکت های اجاره خودرو در حال تلاش برای جمع آوری پول با فروش وسایل نقلیه آنها ممکن است در غیر این صورت نگهداری در موجودی خود را.

که ایجاد غیر معمول تقاضا از عرضه با توجه به کلارک.

"این هرگز اتفاق افتاده با شرکت های اجاره خودرو با داشتن موجودی آنها باید به دور از تعداد آنها تا به حال هرگز به قبل از" او می گوید. "این بی سابقه است."

استفاده می شود ماشین اجاره بازار است که در حال حاضر آب گرفتگی با وسایل نقلیه است که تمایل به جایی حدود 18 ماه و قیمت ها پایین آمده به عنوان یک نتیجه از بسیاری در بازار است.

این است که به صورت خودکار با شدت بهم زدن غوطه دادن برای مشتریان است که شما ممکن است فکر می کنم آن است. در واقع کلارک می گوید آن را بیشتر از یک کیسه مخلوط.

شما نمی دانید که چگونه به خوبی اتومبیل کرایه شده اند نگهداری می شود. و آنها تمایل دارند بیشتر مایل بر روی آنها به طور معمول خواهد بود که برای یک خودرو از یک مدل جدیدتر سال است.

"من فکر می کنم در مورد چگونه مردم رانندگی یک ماشین اجاره. آنها نمی آن درایو مانند درایو خود را. شما در حال رفتن به همان مراقبت و نگرانی" کلارک یادداشت ها. "البته مردم وجود دارد که درمان وسیله نقلیه خود را مانند آشغال اما همه رفتار اتومبیل کرایه که در راه است."

فراتر از آن است که واقعا وجود دارد هیچ روشن مزیت قیمت در اینجا Clark, یادداشت ها.

"شما نمی خواهید برای ذخیره فراتر از آنچه در بازار خواهد بود ارائه" مصرف کننده قهرمان می گوید. "اجاره ماشین ناوگان در حال دفع است نه ایجاد یک معامله به طور خاص در اجاره اتومبیل. آن را ایجاد یک معامله در اتومبیل استفاده می شود به طور کلی از آنجا که آنها تحت فشار قرار دادند موجودی سطح بسیار است."

تبلیغات

بنابراین کلارک می بیند فرصت واقعی اینجا بودن خودرو استفاده می شود در بازار به طور کلی — و نه استفاده می شود اجاره خودرو در بازار به طور خاص.

"به نظر من نقطه شیرین است هنوز هم یک سه ساله خودرو که مسافت پیموده شده کم و نه یک سال اجاره استفاده می شود که بسیار بالا مایل بر روی آن" کلارک می گوید.

دنبال کلارک قوانین برای خرید هر خودرو استفاده می شود

کلارک یک زن و شوهر از کلید قوانین در هر زمان شما می خواهید برای خرید یک ماشین استفاده می شود — این که آیا آن را از یک ماشین کرایه ناوگان فرد فروشنده یا نمایندگی:

  1. همیشه یک مکانیک به بازرسی از این خودرو به عنوان یک بیماری از خرید.
  2. با چوب می سازد و مدل های که قابلیت اطمینان اثبات شده.

شما نیاز به مستقل مکانیک برای انجام یک بازرسی کامل از ماشین قبل از شما آن را خرید.

در حالت ایده آل شما می خواهید ASE گواهی (تعالی خدمات خودرو) مکانیک واقعا پا زدن لاستیک. گاراژ است که شرکت در آبی مهر و موم برنامه به طور معمول از ویژگی های بیشتر بسیار آموزش دیده ASE-مکانیک خبره. بازدید ASE.com برای پیدا کردن یک در نزدیکی شما.

چیز دیگری که مهم به انجام هنگامی که شما با توجه به هر ماشین استفاده می شود برای بررسی قابلیت اطمینان رأی.

کلارک می گوید: سالانه گزارش مصرف کننده خودکار قابلیت اطمینان بررسی منتشر شده در هر ماه آوریل یکی از گسترده ترین مطالعات. مجله ویژگی های دقیق قابلیت اطمینان رأی برای مدل سال گذشته در بیش از 30 مارک.

بازدید ConsumerReports.org برای دریافت دیجیتال دسترسی به ماشین استفاده می شود رتبه بندی شروع 10 دلار در ماه است. اگر شما می خواهید به خواندن این بررسی به صورت رایگان, شما ممکن است قادر به پیدا کردن یک کپی از آخرین شماره آوریل در کتابخانه محلی خود را.

بیشتر مطالب از ماشین, Clark.com:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن