آیا شما در واقع درآمد نقدی در مواد غذایی خود را با کارت اعتباری ؟

با استفاده از پول نقد به کارت های اعتباری می تواند یک راه عالی برای صرفه جویی در پول در مواد غذایی به عنوان طو

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399

با استفاده از پول نقد به کارت های اعتباری می تواند یک راه عالی برای صرفه جویی در پول در مواد غذایی به عنوان طولانی به عنوان شما اجتناب از اتهامات عنوان شده علیه منافع با پرداخت تعادل خود را کامل در هر ماه.

شما می توانید کسب درآمد تا 6 ٪ پشت نقدی در خرید مواد غذایی اگر شما کارت درست و استفاده از آن در سمت راست فروشگاه. بنابراین با استفاده از یک کارت اعتباری در پرداخت ثبت نام می توانید واقعا پد کیف بغلی خود را.

اما شما در واقع گرفتن آنچه شما فکر می کنم شما در حال گرفتن از خود پول نقد به کارت های اعتباری?

شما ممکن است یک کارت است که وعده پاداش در خرید مواد غذایی وجود دارد کارت-محدودیت های خاص است که می تواند نگه داشتن شما را از بدست آوردن پاداش در تمام مواد غذایی شما خرید. تیم کلارک کمک خواهد کرد که شما در پیدا کردن که در آن عمده ترین صادر کنندگان کارت ایستاده است.

لینک های سریع

فکر می کنم شما در حال به دست آوردن پاداش نقدی بازگشت در مواد غذایی? برخی از فروشگاه ها در حال حذف شدند

همانطور که شما ممکن است مشکوک وجود دارد که عمده گرفتن وقتی که می آید به کسب درآمد پول نقد بازگشت پاداش در خرید مواد غذایی: هر کارت دارای یک تعریف متفاوتی از آنچه که شمارش به عنوان "مواد غذایی" و مکان های مورد علاقه خود به فروشگاه ممکن است حذف شود.

"هر صادر کننده کارت تا محرومیت و محدودیت در این نوع از پول نقد شما را دریافت کنید. آن را در موش های نوع که به طور کامل متفاوت از بروشور رنگی شما از آنها" پول متخصص کلارک هوارد هشدار می دهد.

برای مثال کارت صادر کنندگان گاهی اوقات طبقه بندی فروشگاه های Walmart, Target و Costco به عنوان "superstores" یا "عمده فروشی باشگاه" و نه به عنوان فروشگاه های مواد غذایی. که می تواند موانع اگر شما در حال تلاش برای ادعا می کنند پاداش در مواد غذایی شما خرید در این نوع فروشگاه ها.

تنها راه برای اطمینان می دانم که در آن فروشگاه های مورد علاقه خود می ایستد و بررسی کارت اعتباری خود را به چاپ خوب است.

تیم کلارک تحقیق سیاست ها در مواد غذایی پاداش برای برخی از عمده صادر کنندگان کارت اعتباری:

امریکن اکسپرس

امریکن اکسپرس ارائه می دهد بسیاری از کارت های که شامل پاداش در سوپر مارکت های آمریکا از جمله آبی پول نقد ترجیح کارت. آن را ارائه می دهد شگفت انگیز 6 ٪ پشت نقدی در تا 6000 دلار شما صرف هر سال است. اما شما کسب این جایزه تنها در ایالات متحده در سوپر مارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی مانند Kroger, Publix, Safeway جوانه و معامله گر جو.

تبلیغات

امریکن اکسپرس میسازد تعریف آن برای "سوپر مارکت های آمریکا" در اینجا. آن را حتی لیست که فروشگاه های آن مانع — برخی از آنها را با نام. و این لیست شامل هدف خارج شده و آمازون است.

این شرایط حذف تمام فروشگاه ها در خارج از ایالات متحده به عنوان به خوبی به عنوان superstores و انبار باشگاه مثل باشگاه سام و ضربه فیلم های پورنو کار است. Costco می پذیرد تنها ویزا بنابراین کارت امریکن اکسپرس را نمی خواهد کار به هر حال وجود دارد.

بانک مرکزی آمریکا

بانک مرکزی امریکا منحصر به فرد است که در آن به طور خاص شامل فروشگاه های عمده فروشی تحت تعریف آن را از سوپر مارکت ها برای آن پاداش نقدی کارت اعتباری.

کارت ارائه می دهد "2 ٪ پشت نقدی در فروشگاه های مواد غذایی و عمده فروشی باشگاه است."

اما با توجه به عادات خرج کردن شما ممکن است یک مالی شستشو: بانک مرکزی امریکا مانع فروشگاه های مواد غذایی و عمده فروشی باشگاه ها از آن به شدت به بازار عرضه شده "خود را انتخاب کنید رده" پاداش. پاداش آن به شما در کسب 3 درصد است.

Barclaycard

اگر شما حفاری به چاپ خوب در Barclaycard برنامه پاداش, آن, آدرس, چگونه آن را طبقه بندی خرید برای پاداش واجد شرایط:

"خرید باید فرستاده شده توسط تجار با استفاده از تاجر دسته کدهای برای خرید در این دسته بندی ها به واجد شرایط برای نقاط اضافی. Barclaycard مسئول نادرست رمزی خرید."

JetBlue و جت بلو به همراه کارت ارائه پاداش در سوپر مارکت خرید از مکان های طبقه بندی شده به عنوان فروشگاه های مواد غذایی و سوپر مارکت ها. اما چاپ خوب می گوید که "superstores انبار باشگاه ها و فروشگاه های تخفیف مانند" Target, Walmart و Costco واجد شرایط نیست.

سرمایه یک

مزه® پاداش از یک سرمایه® و SavorOne® پاداش از یک سرمایه® ارائه کارت 2 ٪ پشت نقدی در سوپر مارکت ها و وب سایت می گوید که شامل "گوشت قالبهای فریزر محصول لبنی فروشگاه ها و تخصص در بازار." اما آن را مانع "superstores مانند خارج شده و هدف است."

تعقیب و گریز

تعقیب و گریز ارائه نمی دهد بسیاری از کارت های که شما در طول سال جایزه در سوپر مارکت ها اما محبوب خود آزادی کارت را گاهی اوقات ارائه 5 ٪ پشت نقدی در خرید مواد غذایی برای بخشی از سال است. پیشنهاد مستثنی Target, Walmart, تخفیف فروشگاه و انبار باشگاه است. آن را نیز ارائه نمی بازگشت پول در مواد غذایی شما خرید در داروخانه ها و یا خرده فروشان که فروش تنها تعداد کمی از اقلام مواد غذایی.

تبلیغات

سیتی

سیتی ارائه نمی دهد هر کارت است که از ویژگی های پاداش در خرید مواد غذایی. آن, اما, ارائه Costco-مارک کارت است که به 2% به عمده فروشی باشگاه اعضای مواد غذایی و بسیاری موارد دیگر.

کشف

کشف این® کارت یکی دیگر از کارت است که تغییرات نقدی ارائه می دهد با سه ماهه. اگر شما آن را در زمان مناسب از سال شما می توانید 5 ٪ پشت نقدی در مواد غذایی (با 1500 $در هزینه های کلاه در هر سه ماهه). علاوه بر سنتی فروشگاه های مواد غذایی, کارت شامل مواد غذایی شما خرید در Walgreens یا CVS. اما آن را مانع خرید در فروشگاه رفاه ایستگاه های گاز, انبار, باشگاه تخفیف فروشگاه ها و supercenters.

بانک ایالات متحده آمریکا

بانک ایالات متحده آمریکا است برخی از کارت های است که می تواند کسب جایزه در فروشگاه های مواد غذایی, اما آن را مشخص می کند که "خرید با تخفیف/فروشگاه های خرده فروشی است که فروش مواد غذایی ممکن است واجد شرایط برای فروشگاه مواد غذایی دسته." بنابراین می توانند در گرفتن این جایزه در خارج, هدف, و یا هر superstores عمده فروشی یا باشگاه.

چه می توانید انجام دهید اگر شما مطمئن نیستید?

هیچ صادر کننده کارت ارائه می دهد و تضمین می کند که یک فروشگاه خاص واجد شرایط برای فروشگاه مواد غذایی, جایزه, اما شما می توانید کاملا مطمئن شوید که یک فروشگاه واجد شرایط اگر آن را بخشی از یک زنجیره ای ملی سنتی سوپر مارکت ها.

کارت اعتباری صادر کنندگان تکیه بر چیزی به نام تجاری دسته کدهای (MCCs) برای طبقه بندی فروشندگان. ویزای یک ابزار آنلاین که در آن شما می توانید نگاه کردن به یک تاجر خاص را دسته بندی کد. شما همچنین می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد این کدها با خواندن این راهنمای آنلاین از سیتی.

تنها راه کاملا مطمئن شوید که آیا فروشگاه های مورد علاقه خود را واجد شرایط برای پاداش از کارت اعتباری خود را به فروشگاه وجود دارد: کوچک را خرید و سپس صبر کنید تا بیانیه خود را و ببینید که اگر این معامله به دست آورده پاداش.

برخی از کارت های اعتباری صادر کنندگان را نشان می دهد در بیانیه خود که خرید واجد شرایط برای پاداش اما با دیگران, شما ممکن است تماس بگیرید و بپرسید.

یک جایگزین برای مواد غذایی پاداش کارت

اگر شما با داشتن مشکل گرفتن پول نقد بازگشت پاداش در مواد غذایی خود را, شما ممکن است بخواهید برای تغییر نوع کارت اعتباری استفاده می کنید.

وجود دارد روزمره نقدی پشت کارت های که ارائه آنجا که نامحدود 2.5 ٪ پشت نقدی در هر خرید شما را. که طول می کشد کار حدسی از معادله است.

برای مثال Alliant امضا ویزا کارت ارائه می دهد 2.5 ٪ پشت نقدی در تمام خرید. اما آن حمل 99 دلار سالانه هزینه و نیاز به اعتبار عضویت در اتحادیه. (توجه داشته باشید: اولین سال از عضویت رایگان-هزینه.)

تبلیغات

اگر شما در حال تلاش برای جلوگیری از هزینه های سالانه, Clark, توصیه سیتی دو به بالا روزمره نقدی پشت کارت. آن را می پردازد به طور نامحدود 2 درصد در تمام خرید (1% هنگامی که شما خرید 1 ٪ زمانی که شما پرداخت صورتحساب خود را) و هیچ هزینه سالانه.

آیا شما جالب مواد غذایی مرتبط با بازگشت پول نقد کارت اعتباری ، ما دوست دارم به شنیدن در مورد آن را در نظرات زیر!

بیشتر Clark.com از مطالب شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب