در حال O2 و رسانه ها در مورد ادغام کنید ؟

Telefonica شرکت مادر از شبکه تلفن همراه O2 اعلام کرد این صبح است که یک شایعه ادغام با باکره رسانه ها است که مو

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399

Telefonica شرکت مادر از شبکه تلفن همراه O2 اعلام کرد این صبح است که یک شایعه ادغام با باکره رسانه ها است که مورد بحث قرار گرفت. در اینجا همه چیز ما تا کنون می دانیم.

یک Telefonica تشکیل پرونده با اسپانیا در تنظیم بازار تایید کرد که این شرکت در گفتگو با ویرجین مدیا شرکت مادر آزادی جهانی (از طریق ISP نقد و بررسی). آن را به ارزش تحمل در ذهن هر چند که اینها در این مرحله فقط ایران. هیچ ادغام تضمین شده است.

مرتبط با: آیفون SE 2 نقد و بررسی

شد این ادغام به جلو بروید, آن می تواند یک اثر جالب از چشم انداز کسب و کار برای ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه. در حال حاضر O2 و رسانه ای از برجسته تر ارائه دهندگان تلفن همراه در انگلستان است. باکره رسانه ها دارای 4 درصد از بازار انگلستان در حالی که O2 اتحاد عظیم 26 درصد سهم است.

گرافیک از طریق ana ortega

در شرایط ساده اپراتور تلفن همراه است که پدیدار از این ادغام ممکن می تواند بزرگترین در انگلستان اگر کسانی که سهم بازار بخش باقی می ماند همان و رقابت تنظیم کننده اجازه می دهد هر گونه پیشنهاد معامله را از طریق رفتن. اپراتورها خواهد نگه 30 درصد از بازار بریتانیا در مقایسه با 28% BT/EE در حال حاضر نگه می دارد.

EE فعلی منجر به موقعیت است که تا حد زیادی به لطف شرکت 5G سرمایه گذاری در زیرساخت ها است. ادغام بین O2 و رسانه ها می تواند کمک به شرکت های افزایش خود را 5G ارائه شده است.

اگر ادغام بین O2 و رسانه ای کند پیش بروید, آن می تواند منجر به برخی از وسوسه انگیزی معاملات برای مشتریان به عنوان بزرگتر شرکت بهتر خواهد بود قادر به استفاده از اقتصاد مقیاس است که می تواند باز کردن توانایی برای کاهش قیمت تعرفه های تلفن همراه.

قبلا شایعه ادغام بین مسئولان و رسانه ها از طریق کاهش یافت یادآوری ما را به هر شایعه ادغام با خرج کردن از نمک.

مرتبط با: بهترین گوشی های هوشمند

هر گونه معامله احتمالی با ایران است که بیشتر توسط این واقعیت است که باکره رسانه ها در حال حاضر یک قرارداد امضا شده با وودافون. پنج سال قرارداد راه اندازی شد برای دیدن Vodafone بیش باکره رسانه mobile virtual network operator پلت فرم از EE / BT.

آن ممکن است پر هزینه به کنار گذاشتن این قرارداد (باکره نگه داشتن تلفن همراه به عنوان بخشی از رسانه ها) به منظور ارائه بحث O2-باکره ادغام. سازمان دیده بان این فضا برای به روز رسانی بیشتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن