اپل آینده اپل هوا قیمت گذاری ممکن است یک سورپرایز شیرین و لذت بخش

محصولات اپل را در طول سال بیشتر دیده می شود افزایش قیمت ها با هر انتشار و یا حداقل آن را نگه داشته است همان. ب

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399

محصولات اپل را در طول سال بیشتر دیده می شود افزایش قیمت ها با هر انتشار و یا حداقل آن را نگه داشته است همان. با این حال وجود دارد برخی از پتانسیل خبر خوبی است چرا که با توجه به یک گزارش از DigiTimes به نظر می رسد که اپل می تواند با استفاده از آی فون خود را SE استراتژی برای آینده iPad Air تبلت.

تبلیغات

به گفته DigiTimes, "فروش چشم انداز جدید 10.8 اینچ, اپل, دستگاه نیز روشن و به عنوان ترکیب جدید است که از ویژگی های با کارایی بالا پردازنده در دسترس خواهد بود در قیمت مقرون به صرفه تر منابع نشان داد." معلوم نیست چقدر ارزان تر از تبلت خواهد بود اما در حال حاضر ارزان ترین آی پد شما می توانید به طور منظم اپل مدل است که قیمت با شروع از $329.

همانطور که برای iPad Air مدل پایه با 64GB با قیمت با شروع از $399 بنابراین ما مطمئن هستیم که اگر این مقرون به صرفه تر از مدل به این معنی است که از آن خواهد شد ارزان تر از iPad Air و یا اگر از آن خواهد شد ارزان ترین آی پد از تمام مدل های iPad. اما در هر شرايطي آن را برای تلفن های موبایل مانند آن را هنوز هم بسیار ارزش خوبی برای پول خرید به خصوص با توجه به شایعه صفحه نمایش بزرگتر و به روز رسانی سخت افزار.

اپل دیده است بسیار کمی از موفقیت در معرفی محصولات بیشتر مقرون به صرفه. آیفون XR و جانشین خود آی فون 11, مسلط شده اند فروش گوشی و فروش شده اند بیش از آن گران تر خواهر و برادر وجود دارد که استدلال برای آن است.

در زمینه اپل >شایعات >قرص. بیشتر بخوانید درباره iPad و iPad Air. منبع: digitimes



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن