بازوی اپل مکینتاش می تواند 50 درصد سریع تر از اینتل مکینتاش

در اپل آینده WWDC سال 2020 رویداد شرکت می تواند پرده برنامه های خود را در نهایت به معرفی ARM مبتنی بر چیپ ست ه

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

در اپل آینده WWDC سال 2020 رویداد شرکت می تواند پرده برنامه های خود را در نهایت به معرفی ARM مبتنی بر چیپ ست های خود را به کامپیوتر مک. وجود دارد یک نگرانی مشروع که چگونه آنها ممکن است نگه دارید تا در برابر اینتل پردازنده هایی شده اند که تأمین انرژی رایانه های مکینتاش برای دهه گذشته یا بیشتر.

تبلیغات

معلوم است که ما ممکن است مجبور به نگرانی در مورد آن می تواند چیزی برای نگاه به جلو به. دلیل این است که با توجه به تحلیلگر Ming-Chi Kuo او معتقد است که بازوی اپل چیپست می تواند در رایانه های مکینتاش که ممکن است به اثبات می شود حداقل 50% و اگر نه 100% سریعتر از آنچه اینتل چیپ ست باید ارائه دهد.

ما را دیده اند در گذشته در محک چگونه اپل یک سری از چیپست های ARM موفق به بهتر از اینتل چیپ ست های مورد استفاده در مک بوک ایر, پس از آن نباید خیلی تعجب آور به شنیدن این ادعا است. که می شود گفت, عملکرد تنها یکی از عوامل در نظر گرفتن زمانی که تصمیم گیری یا نه به سوئیچ.

نیز وجود داشته باشد این موضوع از اپل سازگاری که در آن ما مطمئن هستید که وجود دارد خواهد بود نرم افزار که کاربران مک استفاده می شود که ممکن است سازگار بر روی بازو. در هر صورت, آن را با یک دانه نمک به عنوان ما احتمالا باید منتظر انتشار واقعی برای بهتر مقایسه. در این میان نیز وجود داشته اند شایعات نشان می دهد که اپل ممکن است اعلام کند سخت افزار جدید در WWDC 2020, اما این بدان معنا نیست که آنها نمی خواهد اعلام کند قصد دارد در نهایت انتقال به بازو.

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره iMac Intel, لپ تاپ Macbook Pro, Wwdc و Wwdc سال 2020 است. منبع: cultofmac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن