اپل در تاریخ, عینک, خواهد شد راه اندازی در سال 2022 در اولین

اپل علاقه ای به فناوری واقعیت افزوده است که به خوبی شناخته شده اما این شرکت است که انتظار می رود همه چیز را یک

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

اپل علاقه ای به فناوری واقعیت افزوده است که به خوبی شناخته شده اما این شرکت است که انتظار می رود همه چیز را یک گام بیشتر با انتشار یک محصول با نام تجاری جدید بر اساس تکنولوژی. این انتظار می رود که در قالب یک جفت از عینک هوشمند خواهد بود که شبیه به آنچه که گوگل تلاش کرده بود در گذشته است.

تبلیغات

اما به نظر می رسد که ما می تواند انتظار کاملا در حالی که قبل از ما آن را ببینید. این است که با توجه به یک گزارش از تحلیلگر Ming-Chi Kuo که ادعا می کند که تا سال 2022 احتمالا اولین که اپل می تواند اولین بازی این شایعه دستگاه به این معنی است که ما باید صبر کنید حداقل دو سال قبل از ما با دیدن هر چیزی بیشتر بتن می باشد.

لازم به ذکر است که اپل در تاریخ هدست تاریخ انتشار شده است گفته تغییر بسیاری از بار. در سال 2018 ما شنیده ام که این دستگاه می تواند راه اندازی این سال است. شایعات دیگر حتی پیشنهاد در سال آینده اگر چه DigiTimes گزارش از ماه مارس این سال ادعا کرد که آن را به احتمال زیاد خواهد شد در سال 2022.

ما مطمئن هستیم که اگر این تاریخ تغییر خواهد کرد اما نمی تواند تعجب اگر آنها را انجام دهید. با توجه به این که گوگل شیشه ای بود و نه دقیقا راه اندازی شد به موفقیت های بزرگ ما تصور کنید که اپل در تلاش است تا اطمینان حاصل شود که اگر و زمانی که آنها را انتشار چنین دستگاه, آن را نمی خواهد با همان سرنوشت. در هر صورت این را با یک دانه نمک ،

در زمینه اپل >تبادل نظر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره واقعیت افزوده (AR) و با تکنولوژی پوشیدنی. منبع: macrumors



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب