فروشگاه App اپل را می توان به طور کامل در چین ممنوع

برخلاف گوگل، اپل رابطه بسیار خوبی با چین دارد، و نه به طور شگفت آوری تا به عنوان اپل به عنوان چین را یکی از بز

توسط POSHTIBANNEWS در 30 مرداد 1399

برخلاف گوگل، اپل رابطه بسیار خوبی با چین دارد، و نه به طور شگفت آوری تا به عنوان اپل به عنوان چین را یکی از بزرگترین بازارهای خود می داند. با این حال ، با توجه به جنگ تجاری در حال اجرا بین آمریکا و چین ، به نظر می رسد که آن روابط می تواند به آزمون قرار داده شده است که در حال حاضر گزارش شده است که این شانس وجود دارد که فروشگاه App می تواند در پایان گرفتن ممنوع است.

تبلیغات

این است که بر اساس یک گزارش از اطلاعات (paywall) که اشاره می کند که بیش از در چین ، این یک نیاز است که فروشگاه های برنامه نیاز به اکثریت متعلق به یک شرکت چینی است ، اما در عین حال اپل موفق شده است که در اطراف آن برای سال است. با این حال، با گزارش هایی که برنامه های متعلق به چین مانند TikTok و WeChat ممنوع شدن، گزارش نشان می دهد که چین ممکن است با به کار گرفتن آن قوانین تلافي کند.

آن را در ادامه ادعا می کنند که اپل در گذشته در نظر گرفته شده راه اندازی یک بازوی چینی برای کمک به آنها در مقابله با این مسائل ، اما هنوز به ادامه ، اگر چه در حال حاضر به نظر می رسد که آنها احتمالا نیاز به نگاهی جدی به آن.

Apple اکنون خط خوبی دارد که باید آن را پا کنند، که در آن باید تصمیم بگیرند که آیا می خواهند کنترل بیشتری بر روی اینکه چه نوع برنامه هایی در فروشگاه برنامه چینی منتشر می شود، یا ریسک از دست دادن کامل بازار را به دست می دهد یا نه. معلوم نیست که چگونه این بازی خواهد کرد، اما گزارش اخیر تخمین زده است که باید ممنوعیت در ویچت را از طریق رفتن، اپل می تواند میلیاردها نفر از مشتریان چینی امید به خرید گوشی های غیر آیفون و همچنین لغو هر اشتراک آنها را به خدمات اپل از دست بدهند.

در زمینه اپل >تلفن همراه >شایعات. اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار، چین، iOS و حقوقی. منبع: redmondpie



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن