اپل AirPods در حال حاضر قادر به به طور خودکار سوئیچ بین دستگاه های

مشکل با استفاده از هدست بلوتوث است که گاهی اوقات می تواند مشکل زمانی که شما در حال تعویض در بین دستگاه های. بر

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

مشکل با استفاده از هدست بلوتوث است که گاهی اوقات می تواند مشکل زمانی که شما در حال تعویض در بین دستگاه های. برای مثال شما می توانید گوش دادن به یک جفت گوشی جفت شده با گوشی های هوشمند خود را, اما اگر شما می خواهید به استفاده از آن را با لپ تاپ شما می خواهم که به سوئیچ را به صورت دستی.

تبلیغات

اما به نظر می رسد که یکی از این تغییرات اپل اعلام کرد در طول WWDC سال 2020 یک به روز رسانی AirPods که در آن آنها را به دست آوردن توانایی به طور خودکار سوئیچ بین دستگاه های. برای مثال اگر شما با استفاده از خود را AirPods با iPad خود را و شما دریافت تماس در آی فون خود را شما می توانید پاسخ این است که تماس بگیرید و آن را به طور خودکار متصل به خود را AirPods.

آن نیز خواهد شد به اندازه کافی هوشمند به می دانم که زمانی که به سوئیچ مانند زمانی که شما گوشی خود را و انتخاب کنید تا خود را, قرص, و سپس آن را فرض کنیم شما می خواهید به استفاده از قرص خود را خواهد شد و با اتصال به iPad خود را به طور خودکار و بدون هیچ گونه ورودی از کاربر است. آن را برای تلفن های موبایل مانند یک ویژگی جالب اگر چه ما هیچ ایده چگونه آن را به خوبی کار می کنند در زندگی واقعی است.

ما تصور می کنیم که آن را به طور بالقوه می تواند دریافت آزار دهنده که کاربران ممکن است لزوما می خواهید به سوئیچ بین دستگاه های, بنابراین امیدوارم که وجود خواهد داشت برخی از راه به لحن خوب آن است. در هر صورت ما باید برای نگه داشتن چشم را برای به روز رسانی در زمانی که از آن منتشر شده است.

در زمینه اپل >صوتی >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره AirPods و هدفون. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن