اپل A12Z مک مینی به ظاهر بهتر مایکروسافت ARM-Based Surface Pro X

مفهوم ARM مبتنی بر کامپیوتر جدید نیست و در واقع شرکت های دیگر تلاش کرده اند این در گذشته است. مایکروسافت یکی ا

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

مفهوم ARM مبتنی بر کامپیوتر جدید نیست و در واقع شرکت های دیگر تلاش کرده اند این در گذشته است. مایکروسافت یکی از آن شرکت های که در آن آنها راه اندازی Surface Pro X در سال 2019. اما به نظر می رسد که با وجود آن که یک دستگاه جدیدتر به نظر می رسد که Geekbench لیست نشان داده اند که اپل مک مینی طراحی شده توسط A12Z Bionic چیپست توانسته است به بهتر از آن است.

تبلیغات

در صورتی که شما تعجب که چرا این مسائل به این دلیل است که اپل به تازگی اعلام کرد برنامه های خود را در نهایت انتقال به بازوی مبتنی بر چیپ ست های خود را برای رایانه های مکینتاش و حرکت به دور از استفاده از پردازنده های اینتل. به طور طبیعی این منجر به بسیاری از تعجب که چرا به خوبی این بازو مبتنی بر مکینتاش انجام خواهد شد و این معیار به دنبال بسیار امیدوار کننده است.

با توجه به Geekbench نتایج مک مینی با A12Z چیپ به ثمر رساند 811 و 2,871 روی تک هسته ای و چند هسته ای آزمون به ترتيب در حالی که Surface Pro X موفق 726 و 2,831 بود. در حالی که دقیقا فروزان پیش رو آن را باید به ذکر است که A12Z بر 2 ساله چیپ ست در حالی که مایکروسافت Surface Pro X با استفاده از یک چیپست جدیدتر.

همچنین با توجه به این که مک مینی توسعه دهنده انتقال کیت است که با تکیه بر روزتا 2 برای تست برنامه های خود را به این معنی است که عملکرد در تئوری باید بسیار بهتر است هنگامی که این برنامه ها بهینه سازی شده اند به درستی برای A12Z. در حالی که عوامل دیگر را در نظر بگیرید به جای عملکرد حداقل به نظر می رسد که بر روی کاغذ اپل قصد دارد به حرکت به دور از اینتل به نظر می رسد برای نگه داشتن بسیاری از وعده.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره مک مینی, مایکروسافت, کوالکام و سطح حرفه ای. منبع: macrumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن