اپل دیده بان سری 1 سری 2 را دریافت نمی watchOS 7 به روز رسانی

تا دیروز اپل اعلام کرد بعد از به روز رسانی عمده برای اپل دیده بان در قالب watchOS 7. اما خبر بد این است که اگر

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

تا دیروز اپل اعلام کرد بعد از به روز رسانی عمده برای اپل دیده بان در قالب watchOS 7. اما خبر بد این است که اگر شما با استفاده از دیده بان اپل سری 1 سری 2 به نظر می رسد که دستگاه شما خواهد بود واجد شرایط برای آینده به روز رسانی پس از آن به نظر می رسد مانند سال گذشته watchOS 6 آخرین به روز رسانی عمده برای دستگاه شما است.

تبلیغات

اپل دیده بان سری 3 خواهد بود قدیمی ترین دستگاه های پشتیبانی شده اگر چه با توجه به روند watchOS 7 نیز می تواند بسیار خوب بود آخرین به روز رسانی برای سری 3 که در سال آینده ما تصور کنید که watchOS 8 می تواند رها کردن پشتیبانی برای سری 3 مدل اما این فقط حدس و گمان در بخشی از ما. که می شود گفت به نظر می رسد که watchOS به روز رسانی به نظر می رسد کوتاه تر نسبت به iOS.

آن را نیز به ارمغان می آورد تا یک معمای که در آن مردم به طور کلی نمی ارتقا ساعت های خود را اغلب بنابراین این ایده از راه رفتن در اطراف با منسوخ قطعه از فن آوری بسته به بازوی خود را صدا بسیار جذاب است. اما ما باید توجه داشته باشید که فقط به این دلیل که مدل های قدیمی تر را دریافت نمی watchOS 7 به این معنا نیست که آنها بی فایده است.

آنها هنوز هم می تواند بسیار انجام کاری که قصد انجام, اما نمی خواهد که دسترسی به پیشرفت و ویژگی های جدید از watchOS 7 مانند ساخته شده است در خواب ردیاب اتوماتیک و شستن دست, تشخیص, فقط به نام چند.

در زمینه اپل >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره ساعت اپل, ساعت هوشمند و تکنولوژی پوشیدنی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن