دیده بان اپل کمک کرد تا زن به او ثابت کنید پزشکان او تا به حال یک قلب موضوع

آن است که اغلب توصیه می شود که امکانات ما smartwatches مانند ECG ابزار ساخته شده را به ساعت اپل باید استفاده ن

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399
آن است که اغلب توصیه می شود که امکانات ما smartwatches مانند ECG ابزار ساخته شده را به ساعت اپل باید استفاده نمی شود به جای واقعی حرفه ای تجهیزات پزشکی. این به این معنی است که شما نباید 100% تکیه بر خوانش به خود تشخیص بلکه شما می توانید از خوانش به عنوان یک نشانه آن است که شما باید خودتان را چک کردن.
تبلیغات

در آنچه به نظر می رسد مانند یک پیچ و تاب و یک گزارش از مجله اروپایی قلب نشان داد یک مورد مربوط به 80 سال که در واقع تا به حال به استفاده از خوانش از دیده بان اپل برای اثبات به پزشکان است که او در واقع یک مشکل قلبی مسئله ای است که ظاهرا سنتی ECG مانیتور نشان نداد شواهد.

اما پزشکان پس از بررسی خوانش از تماشای آنها در نهایت قادر به تشخیص و شناسایی این موضوع که او تحت عمل جراحی برای رفع آن است.

به گفته پزشکان "توسعه فن آوری های هوشمند هموار راه را برای جدید امکانات تشخیصی. در مورد سازمان دیده بان اپل پس از نرم افزار تلفن همراه نصب شده است, سوابق, ECG زمانی که یک انگشت قرار داده شده است در دیده بان دیجیتال تاج. 30-s ردیابی ذخیره شده در یک فایل PDF است که می تواند برگرفته از نرم افزار. بنابراین اپل واچ ممکن است مورد استفاده قرار گیرد نه تنها برای تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی یا atrioventricular-هدایت اختلالات اما همچنین برای تشخیص انفارکتوس ischaemia."

در زمینه اپل >تبادل نظر >پزشکی. جزئیات بیشتر در مورد سازمان دیده بان اپل, سلامت, ساعت هوشمند و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: imore



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن