اپل سیلیکون مک بوک ایر می تواند به زودی اعلام

با اپل تایید که آنها خواهد شد در حال انتقال به استفاده از خود را سفارشی اپل سیلیکون چیپست برای آینده کامپیوتره

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399

با اپل تایید که آنها خواهد شد در حال انتقال به استفاده از خود را سفارشی اپل سیلیکون چیپست برای آینده کامپیوترهای Mac, این سوال مطرح است که ما قادر خواهد بود به انتظار آنها است. آخرین ما شنیده اپل می تواند برنامه ریزی در راه اندازی جدید مک بوک ایر, لپ تاپ, پایان سال شامل سخت افزار جدید.

تبلیغات

به نظر می رسد کسانی که شایعات می تواند درست باشد چرا که به نظر می رسد که یک باتری است که می تواند مورد استفاده در اپل سیلیکون مک بوک ایر خال دار شده است در دو آنلاین گواهینامه پایگاه داده. در حالی که باتری نیست به طور خاص نشان می دهد که آنها برای مک بوک ایر آنها امتیاز برای 4.99 Wh و 4,380 میلی آمپر ساعت ظرفیت.

این همان رأی که اپل با استفاده از در حال حاضر مک بوک ایر است که منجر به حدس و گمان است که این باتری می تواند برای یک جدید مک بوک ایر مدل. با توجه به اینکه اپل در حال حاضر تجدید مک بوک ایر در اوایل این سال و ترکیب آن با شایعات آن را حس به این باور است که این می تواند شایعه اپل سیلیکون طراحی مک بوک ایر بوده ایم به شنیدن در مورد.

آن جالب خواهد بود تا ببینید که با وجود استفاده از همان باتری امتیاز به عنوان اینتل طراحی مک بوک ایر اگر مدل جدیدتر طراحی شده توسط اپل سیلیکون چیپ ست می تواند به اثبات می شود بیشتر انرژی کارآمد است.

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره لپ تاپ و مک بوک ایر. منبع: imore



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن